Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 23:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 27 Apr, 2012 22:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Oskab keegi öelda, kas elektrilisel tagaluugil on ka kuskil originaalis nupp sulgemiseks (luugi enda küljes seespool, kui luuk avatud)? Avada-sulgeda saab puldist ja eest laekompuutrist, aga kas luugil endal nuppu pole ettenähtud? Paar kinniteibitud tühimikku olen avastanud, kus oleks võinud nupp olla.. aga manuaalist ka ei lugenud välja, et peaks olema.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Apr, 2012 11:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ei ole seal nuppu ette nähtud. Puldil olevast nupust peaks ju piisama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Apr, 2012 12:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Üldiselt küll puldist piisab, aga kuna mul eraldi sign paigaldatud lisaks, siis auto originaalpulti ei kanna kaasas enam, ainult signa oma.
Eks tuleb siis edaspidi salongist avada ja sulgeda :)

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Apr, 2012 21:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Sel juhul liimid originaalpuldi kahepoolse teibiga kuhu parasjagu kõige õigem tundub ja ongi nupp olemas! Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Apr, 2012 23:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Super idee! :thumb:

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Mär, 2015 18:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
Selline nupp on olemas US-mudelil Town & Country. Kuna minul on kah EU-mudel Limited, siis kavatsen lähiajal laest vedada kaabli ning paigaldada tillukese swicthi (sobiv saadaval Oomipoes). Täpselt sama jabur lugu, kus EU-mudelil mikrolülitid puuduvad, on liuguste linkidel. Ka need teen ma suvepoole väljast elektriga avatavaks.

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Mär, 2015 10:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Ma tagaluugil lahendasin nii, et kleepisingi kahepoolse teibiga puldi luugi juurde sissepoole, sulgemiseks saan kasutada siis seda, avamiseks kas salongist laepaneelilt või käsitsi.

Mingil põhjusel hakkas streikima luugi avamismootor, ühel hetkel ei tahtnud enam üldse kinni jääda luuk, kas jäi lahti (alla) või sõitis tagasi üles. Võtmega käsitsi kinni panna ei saanud.
Kakkusin polstri lahti, avamismehhanismi juures oli kõik puhas, korrossiooni märke ei olnud (võib viga olla ka avamisnupus luugil väljaspool, see tuleb maha võtta). Võtsin selle mehhanismi maha, kruvisin lahti selle küljes oleva mootoribloki (sealt ulatub välja hammasratastega võll, mis liigutab luku mehhanismi avamiseks/sulgumiseks), käis plõks ja mehhanism toimis taas (selle mootori blokeerumise tõttu oli lukumehhanism pinge all). Pistikut enam külge ei pannud, nüüd avan võtmega käsitsi, soojemaks läheb, tuleb lahti võtta ja uurida mis värk on, kas mootor andis saba või kuskil mingi elektririke..

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Mai, 2015 10:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
Tagaluugi süsteem on kaheosaline, mis mõlemad töötavad eraldi aga protsessid on omavahel niipalju seotud, et toimivad jadamisi kordamööda ehk kui üks funktsioon on oma töö lõpetanud ja teine saab signaali selle kohta kätte, siis alustab teine aga kui esimene selle kohta märku ei anna, siis jääb teine ootele. Paistab, et sul on kaks erinevat viga korraga: Esimesena... luuk jääb üles-alla poolepeal sõitma siis, kui tõstuki asendit määrav mikrolüliti ei lülitu - kas on vigane või ei jõua hoob vabalt sinnani ulatuda, kuna liigendid on kuival, kulunud või kõverad. Teisena... Luuk ei lukustu suletud asendis, kuna lukustusmootor on kas vigane, kuivanud, uppunud või on lukusti sees olev mikrolüliti väsinud.

Käsitsi: Väljast "linginuppu" vajutades vabastab luugi alaservas olev lukusti pooleks sekundiks riivi (samal ajal tõstad sa luugi käsitsi üles (lahti). Luuki sulgedes tõmbad käepidemest luugi alla ja lased n.ö. kinni kukkuda. Kui luuki aidata ka lükata (tugevamini kinni lüüa), siis toimub luugi täislukustumine. Kui lasta luugil vaikselt kinni vajuda, siis toimub esmalt poollukustumine ja seejärel tõmbab lukk luugi ise päris kinni (täislukustus).

Laenupust või puldist: Vajutades laenuppu või pulti, kostab hoiatussignaal 4x (asub tagaluugi välisliistu all). Mootor vabastab nii täis kui ka poollukustuse ja vastakul seinas olev tõstuk tõstab luugi üles (tõmberelee lükkab "hoova hambasse" ja kui luuk on juba üleval, viskab "hambast välja").



Vead A: Kui tõstuk tõstab ja langetab "poolepeale", siis pole viga ei nupus ega lukustis, vaid 1. seinasees olevas hoovastikus, mis kipub kinni kiiluma (lahenduseks laialivõtt, puhastus ja uuesti määrimine - mitte õliga vaid liigendimäärdega! Suurim viga on WD40, mis juba varsti veel kuiemaks muutub kui enne), 2. hoovastiku juures paiknev vigane mikrolüliti (mis määrab tõstuki asendi), 3. tõstuki aju (vähetõenäoline).

Vead B: Kui puldist tõstab aga laest ei tõsta, siis on 1. laenupu klemmid kulunud ja või mustad, 2. laepaneeli pistiku klemmid kehva ühendusega, 3. kaabel vigane (vähetõenäoline). Kui laest tõstab aga puldist mitte ja puldi teised funkstsioonid toimivad, siis on 1. puldi tagaluugi mikronupp vigane.

Vead C: Kui kõik fuktsioonid mujal toimivad aga luuki väljast lingiga avades midagi ei toimu, siis on viga 1. lüliti kulunud või oksüdeerunud klemmid (võimalik, et luti ja korpuse vahel on liivaterad ja sealt on sattunud niiskust sisse), 2. vigased kaablid (vähetõenäoline).

Vead D: Kui tagaluugi mitte ükski funktsioon ei toimi peale võtmega lahti keeramise (muidugi juhul kui luugisisene hoob pole eemaldatud, nagu mul), siis on viga 1. luugi lukusti sees olev mikrolüliti, mis määrab täislukustuse, on väsinud (vigane), 2. lukusti mootor ei tõmba luuki piisavalt palju kinni, et mikrolülitini ulatuks (kas midagi on luugivahel või on mootor väsinud), 3. kaablid on vigased (luugi ja kere vahelise luti sees). Kui välislingist või laenupust või puldist avades täislukustus toimib aga ei avane poollukusti (luuki ei saa lahti ei lingist ega puldist ega laest).

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Mai, 2015 10:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
Lagu lubatud, tegingi ära... Kulutasin selleks 3h aega, mõned eurod, tinutuskolb, olemasolevad vanad adapteri pistikud + pesad ja kaabel koos termorüüdega, lisaks väikeseid nipukaid ja veidi teipi. Sobiva impulsslüliti leiate Oomipoest 1,60€ eest. Mida tegin ja kuhu panin, näete siit: http://public.fotki.com/stormerx/cgv-tagaluugi-avami/ Oluline on paigaldada ühendustele vahele ka pistikud, et saaks vajadusel paneele vabalt eemaldada kui tarvis pirne vahetada või miskit muud nokitseda. Nupp on sihilikult pandud just sinna, sest siis saab avada ka seest (erinevalt US mudelist) ning juhusliku seest avamise (lohakalt kaubaruumi pandud kastid) eest hoiab luugi kinnitõmbamise käepide, mis varjab sinna pihta minekut. Lisaks käis mulle närvidele see vali piiksumine, mis mu naabrid öösel äratada võib. Selleks eemaldasin tagaluugi välisliistu, võtsin piiksuja pesast välja, lasin julmalt silikooni, seest ja väljast täis ning panin tagasi. Sedasi sain piiksu poole vaiksemaks. Päris ära ei tahtnud võtta, sest mingi hoiatus võiks ikka jääda.

Täpselt sama teen ka liuguste välislinkidega :ok:

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Mai, 2015 13:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
minivan kirjutas:
Lagu lubatud, tegingi ära...

Hea töö :pai:
Tuleb ka plaani võtta.
Mis sa täpsemalt nende liuguste linkidaga plaanid teha? Väljapoole käepideme külge nupp?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Mai, 2015 16:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
panic kirjutas:
minivan kirjutas:
Lagu lubatud, tegingi ära...

Hea töö :pai:
Tuleb ka plaani võtta.
Mis sa täpsemalt nende liuguste linkidaga plaanid teha? Väljapoole käepideme külge nupp?


Eraldi nuppu pole mõtet siiski lingi juurde välja paigaldada, sest võõras kangutab esimese asjana ju ikka linki. Tema ei tea seda nuppu otsida. Seepärast püüan leida koha ukse sissepoole. Sisuliselt toimiks asi nii, et kui tõmbad linki poolenisti, siis ulatub see juba sisenupuni. Nii saab ajam käsu liigutada ust vastavalt, kas lahti või kinni - täpselt nagu ukseposti nupust. Ja kui lülin laest funktsiooni välja, siis avaneb uks manuaalselt lingi täistõmbega. Samamoodi ka sulgub. Selleks, et lingi poolasendit saaks fikseerida ja samas oleks veel ruumi täistõmbeks peaks lingil või sisenupul olema ka vedru või padi. Sarnaselt on asi lahendatud ka GM mudelitel (Montana, TransSport, Lumina). Kusjuures neil toimib uks ka veel nii, et saab ust elektriga "kinni tõmmata". Põnev väljakutse igatahes!

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2015 20:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
Ootame piltidega ülevaadet
minivan kirjutas:
Põnev väljakutse igatahes![/color]


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2015 21:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
panic kirjutas:
Ootame piltidega ülevaadet
minivan kirjutas:
Põnev väljakutse igatahes![/color]


Pildilink on täitsa olemas möödunud postituses ;)

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Mai, 2015 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 0:45
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
Aga kuidas avada seestpoolt mitte-elektrilist tagaluuki?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Mai, 2015 2:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tegelikult on sellel mudelil need kõik otsapidi elektrilised. Kui ma nüüd õigesti mäletan siis tagaluugi link ühendab juhtme massiga läbi 4.7kOhmise takisti. Kuskil on üks vana teema, kus sellest juttu oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia