Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 22:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Jaan, 2013 10:46
Postitusi: 112
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55613441
minu 2005a omal näeb see teistsugune välja traat spiraalid meenutab nagu veekeetjat,oli vis kaks tükki ja nende vahel termo andur mille välja vahetasin aga asukoht on sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Dets, 2014 20:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
andrus.p kirjutas:


Tänud puust ja punaseks versiooni eest! :pai: Ilmselt on kasulik korra vaadata milline välja näeb enne kui poodi minna!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Jaan, 2015 19:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Kuna siiani pole veel viitsimist, aega, tahtmist jne olnud ja enamus sõite lühikesed olnud ning ventika kiirus ikka jupsib vahepeal proovisin jällegi teelolles veits tjuunida :) Tegin pardaka lahti ja sakutasin sele jublaka taga korralikult pistikud läbi ja hakkas tööle! Siiani töötab :dance: Ehk läks eriti lihtsalt ja oligi lihtsalt miski bääd konnekt. Saab näha!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Jaan, 2015 0:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Küsin siis igaksjuhuks targemate nõu taaskord enne kui lihtsalt lammutama hakkan - et küljeuks, vajutad nuppu sõidab ümbes 5cm lahti ja kõik. Kui käsitsi siis lõpuni lahti lükata ja siis nuppu vajutada uuesti, sõidab kuni selle sama kohani kus lahtitulles seima jäi, ehk siis u 5 cm enne sulgumist jääb seisma. Kas mingi tüüpviga äkki millele tüüplahendus Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Jaan, 2015 0:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Täna sai siis edukalt järgi proovitud järgmine protseduur https://www.youtube.com/watch?v=Ut23l4IThyU Keegi oli kunagi juba seda kaablit ravinud ja pannud mingi fööni juhtme sinna mille ristlõige oli ikka väääga väike ja lisaks oli see katki ka. Järgmisena plaanis selline protseduur https://www.youtube.com/watch?v=ndhwjvxDRkA loodame, et läheb sama lihtsalt ja ei ole vaja mingeid varuosi vahetada!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Jaan, 2015 22:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Täna siis ka juhiaken korda tehtud. Kiskusin kõik lahti ka mootori enda, määrisin ära, puhastasin ja toimib ilusti!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 1:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Pilt

4300k vs 3000k

Endiselt mõlgutan mõtet osta hella comet 200ff ( http://www.autostuudio.ee/tooted/detail ... l?sef=hcfp ) aga alalõpmata lükkub see ost ja paigaldus aja ja üleliigse raha puudusel edasi :P seniks sai peale ühe pirni läbipõlemist mõlemad lähituled endale uued 4300k hidid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2015 18:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Kas on kellelgi kogemusi ise lahti kruttivate rattamutritega? Eelmine omanik hoiatas, et nii võib juhtuda, ma ei uskunud! Kuid osutus tõeks! Juba paar päeva kuulsin mingeid hääli mida ei peaks olema autoga sõites ja kui asi juba häirivaks muutus siis meenus see eelmise omaniku lause. Üks esimene velg oli täitsa lahti ja ülejäänutel sai veerand tiiru peale keerata kuigi oli ilusti dünamomeetrilisega kinni keeratud eelnevalt. Pole ühelgi autol enne sellist asja olnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2015 19:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Puhasta keermed määrdest ja vajadusel asenda mutrid. Velje mutreid/ polte ei määrita...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2015 20:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Ikka määritakse,selle asja jaoks on vasemääre.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2015 21:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
ega juhuslikult parema poole ratas ei keeruta lahti?

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2015 23:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
ats85 kirjutas:
ega juhuslikult parema poole ratas ei keeruta lahti?


...jah, parem esimene oli täitsa lahti ja kolises aga teised kolm polnud ka kindlasti enam selle tugevusega kinni millega dünamomeetrilisega keeratud said rehvikas.

baxxter kirjutas:
Puhasta keermed määrdest ja vajadusel asenda mutrid. Velje mutreid/ polte ei määrita...


...tõesti ei panda sinna peoga tavotti, eriti mitte koonuspindadele aga täpi vaskmääret võib ikka panna. Keermele määret peale ja siis ilusti paberi/kaltsuga puhtaks nii, et oleks rooste vastu kaitstud ja keerleks ka mõistlikult aga mitte nii, et kõik ümbertringi lainetab. Mutrid ilmselt tahavad vahetust kll sest keegi on neid enne mind kuritarvitanud ilmselt lõgistajaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Apr, 2015 18:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
GrandBlack kirjutas:
ats85 kirjutas:
ega juhuslikult parema poole ratas ei keeruta lahti?


...kindlasti enam selle tugevusega kinni millega dünamomeetrilisega keeratud said rehvikas.

baxxter kirjutas:
Puhasta keermed määrdest ja vajadusel asenda mutrid. Velje mutreid/ polte ei määrita...


...Mutrid ilmselt tahavad vahetust kll sest keegi on neid enne mind kuritarvitanud ilmselt lõgistajaga.


Mis jõuga said kinni keeratud?

See, et mutrid vahetust vajavad on tavaline, mitte kellegi valed töövõtted, sest mutri peal oleva pleki läbimõõt läheb suuremaks tänu pleki alla tekkivale oksiidile-roostele


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Apr, 2015 22:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
mul oli kunagi scorpal sama häda et parem esimene kruvis ennast lahti koguaeg. muud polnud viga kui pidur hoidis kergelt peale ja sinna koer oli maetud. kui sai pidurid vabaks siis ka mure kadus.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Apr, 2015 23:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
laf1247 kirjutas:
Mis jõuga said kinni keeratud?
See, et mutrid vahetust vajavad on tavaline, mitte kellegi valed töövõtted, sest mutri peal oleva pleki läbimõõt läheb suuremaks tänu pleki alla tekkivale oksiidile-roostele


Käisin viisakas rehvikas ja ei hakanud meistrimehe käest üle küsima mis jõuga pingutas. See ei seletaks siiski põhjust miks lahti kerivad kui kuskil rooste vahel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia