maka kirjutas:
täissünt mootoriõli ilmselt tõesti sobiks pigem tutikale autole, meie kliimas kärab poolsünt kah väga hästi. omal sai vist samuti poolsünt pandud(ei mäleta enam) ilmselt ootab sind ees klapikambrikaante tihendite vahetus, need miskipärast ei kesta neil eriti, samas mu vähe uuemale us and a päritolu masinale soovitatakse üldse mineraali ja seda isegi meie kliimas, võta nüüd kinni mis see kõikse õigem oleks.
Ei ole see asi nii lihtne, et ''kärab'' küll. Peab täpselt teadma, milline on tootja poolt ette nähtud õli. Soovituslik siiski kasutada seda ja kui vahetad mõne muu vastu välja, siis peab ta ikkagi mootori spetsifikatsioonile vastama. Näiteks sama spetsiga täissündi asendamisel poolsündiga tuleb õlivahetusvälpa lühendada vähemalt poole võrra, kui on palju lühikesi otsi ja külmkäivitusi, siis veelgi lühemaks välp. Meie kliimasse sobib just paremini täissünt õli.
See on eksilk arusaam ja mingi nõukaaja kolhoosimeeste mõttejäänuk, et täissünt on vedelam. Kuumas mootoris on kõik õlid ühe vedelad. Pigem hakkavad mootorid lekkima täissündi suurte pesuomadust pärast.
Teemaalgatajale, kui sul oli täissünt sees, siis kasuta seda edasi. Mootorile see kahju ei tee. Vaheta lekkivad tihendid ja sõida edasi.