Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 10 Okt, 2014 17:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Jaan, 2013 19:48
Postitusi: 11
voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel
tere kas keegi on sellise probleemiga kokkupuutunud, piduritel uued klotsid, taga ka uued töö sadulad, peapumbas uued membraanid, aga õhtuma ja õhutame ja pidurdab esimene vasak ja tagumine parem?????? kust viga otsida???? aidake palun. ette tänades martin


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Okt, 2014 21:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Üldine õhutamise reegel et hakkad pikemast otsast ettepoole tulema, st kõrvalistuja tagumisest algad ja juhipoolse esimesega lõpetad. Kõik neli käid ilusasti üle.
Tegelikult on Sul ABS, eksole? Seda saab ka õhutada. Kui võtad aku maha ja selle aluse samuti (üks kinniroostetanud polt on seal paras peavalu) siis näed kolme niplit. Vaja väikest padrunvõtit vist.
Kuidas seda õhutatakse või millises järjekorras, pole aimugi.
Muidugi võib viga olla ka ABS pumbas (mis ongi see kobakas seal aku all). Prooviks tee nii, et keri aken alla ja võta mingil platsil hoog üles (noh nii esimese käiguga lase ikka hoog üles) vaata igaks juhuks et midagi segavat ette ei jää ja pidurda järsult. Kui kuuled sellel hetkel kapoti alt urinat, siis peaks asi toimima.
Muidugi oleks hea, kui keegi selle ABS kogemusega kommenteeriks täpsemalt. Mul endal see lisavidin puudub ja seetõttu ei oska täpsemalt soovitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Nov, 2014 12:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 0:43
Postitusi: 6
See mure on endal täitsa läbi elatud. ja kõik võimalikes variatsioonides. Viga otsides hakkame ikka liikuma vedelikuga samas suunas ehk siis Esiteks ei jäänud mul peapumba remontkomplekt pidama, tuli soetada uus/tehase taastatud peasilinder. Saad kontrollida, avasid eraldi sulgedes kas mõlemast avast ikka tuleb survega või ei. kui ikka näppu augu eest ei lükka, on läbi. Teine variant on panna pimedad ette ja vaadata, kas pedaal vajub läbi või mitte. Edasi kontrolli, kas torud ikka vurtsu läbi lasevad ei ole sitta täis või kinni osksüdeerunud. Ja siis vaatame edasi.

Voyageril klassikaline õhutamise meetod ei tööta, kuna on kaks eraldi ringi (ongi kaks diagonaali 1) Vasak esimene, parem tagumine ja 2)Parem esimene ja vasak tagumine) ja abs-i olemasolul õhutatakse pooled eraldi abs-iga koos kindlas järjekorras.(ka abs-il on kaks sektsiooni mõlema poole jaoks oma.).


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia