Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Mai, 2014 22:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Türi ja Paide, pidurid sain vist korda, aga airbagi tuli põleb... Ja enam ei kustugi ära, summuti sain ka täna siis korda... Unustasin vaadada ennekaitsmete juurde, on seal airbagi kaitse? Vb kehva ühendus vaid...
:angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Mai, 2014 23:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Mär, 2014 9:35
Postitusi: 71
Asukoht: Haapsalu
Võibolla vaja arvuti järgi panna, või siis tõesti mõni juhe vigane, näitseks istme bagi oma.
Mitmel tuttaval just istme omade juhtmetes viga olnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Mai, 2014 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Peale väikest tiiru siis avastus, et sõidu ajal jääb pidur ikka peale. Krt, sadulas keraamiline kolb, ei tohiks roostetada nagu, kaitsekumm (mansett) ka terve, aga miks ta peale jääb siis sõiduajal? Näis, panen kokku ja kui toimima ei saa, oi ma olen kuri siis... :angry:
Odav veakoodi lugeja väidetavalt sai autoga ühenduse, aga veakoodi ei olnud :tige:
Ma ei tea enam, koll ees sellest jamast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Mai, 2014 22:27 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
baxxter kirjutas:
Peale väikest tiiru siis avastus, et sõidu ajal jääb pidur ikka peale. Krt, sadulas keraamiline kolb, ei tohiks roostetada nagu, kaitsekumm (mansett) ka terve, aga miks ta peale jääb siis sõiduajal? Näis, panen kokku ja kui toimima ei saa, oi ma olen kuri siis... :angry:
...


See keraamiline/kunstmaterjalist kolb ongi kurja juur. Roostet tal küll peal pole, aga kui klotsid juba õhukesed siis kolvi ots vaatamata kaitsekummile võtab igasugu saasta külge. Uute klotside ja ketaste korral peab ta silindrisse päris sügavale minema. Minu Voyal tagumiste kolbidega oli sama jama - pidin neid algul päris jämeda liivapaberiga lihvima. Seevastu ees olid metallist kolvid - nendega probleeme polnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Mai, 2014 23:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
No ühe poole just lõpetasin, eks ma homme teise poolega vaatan, mis sel kolvil häda on siis :hi: Tänud vastamast


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mai, 2014 22:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Pidurid tagumiku järgi korras, peale ei jää ja elu on korraks lill jälle...
Airbagi tule sain ka kustu, jätsin aknad praokile ja auto käima, soojendus puhus vaikselt sooja ja ka kapott oli lahti, lasin nii töötada 2 tundi...
Selline mõte tuli sellet, et sai ju auto seista vahepeal, peale kõksu... Eeldusel, et mehhaanilist viga nii väikse plastiku lõhkumisega ei saa tulla, ja tuli ei süttinud kohe peale kõksu, ei uskunud ma seotust. Ja õieti tegin :D
Arvan, et kuskil oli siis seismisest niiskus ligi pääsend, seisis ta ju vist ca 3 nädalat, õues, polnud ees ei tulesid ega küljes kojameeste koda. Hiljem kustus ära, kuni tegin survekaga kapoti all pesu, ilmselt siis uuesti sai niiskus sisse ja ilmad olid ka sellised, mis ei soosinud kuivamist. Nüüd ta põles siiamaani, kuniks ma ei uskunud enam muid vigu, kui niiskus. Parim oli muidugi see, et kui airbagi tuli kustus, ja autol tuled peale keerasin, et proovisõidule minna, avastasin, et esitule pirn läbi :D Sai siis toast uus toodud, ise mõtlesin, et kui külge saan, siis raudselt läheb bag-i tuli põlema, aga õnneks ei läinud :dance:
Näis, mis järgmiseks saba annb :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Juun, 2014 7:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
baxxter kirjutas:
Näis, mis järgmiseks saba annb :think:

Tagaluuk ei avane muudmoodi, kui vaid võtmega lõpuni keerates ja samal ajal luuki tõmmates.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Juun, 2014 23:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Ja nüüd põleb abs, vesine tee, paduvihm või mingi tehniline rike... 3 päevaga 700km ja täna läks põlema...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Juun, 2014 10:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Tundub, et ABS kardab märga teed, kuivalt ei põle enam, ka veakoode polnud.
Samas, imelik just see, et vett on saanud ta oi kui palju, aga varem pole probleemi esinenud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Juun, 2014 20:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
baxxter kirjutas:
...ka veakoode polnud.


millega vaatasid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Juun, 2014 21:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Võtmekeeramisega.
viewtopic.php?f=31&t=2392


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Juun, 2014 22:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
baxxter kirjutas:
Võtmekeeramisega.
viewtopic.php?f=31&t=2392


see näitab ainult mootori juhtplokis olevaid veakoode.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 7:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Aaa... Seda ma ei teadnud... Aga kas on peale esinduse ja võibolla ka muude diagnostika kohtade võimalusi veel veakoode lugeda? Volvode ja Volkswagen masinate lugejaid tean tuttavatel olevat küll, aga chrysleriga vist oma teema mingi jälle... Aga noh, hetkel ükski tuli ei põle, samas sai eile kokkujooksnud turboga isendit vaatamas käidud, krokodillidega käima ja töötas ühtlasemalt kui minu oma... :D Ometi oli seisnud mingi aja, aku juba tühjaks jooksnud ja täiesti "külm" mootor ju :D
Peaks ikka live data-ga üle vaatama, kui võimalus peaks tekkima kuskil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Sept, 2014 20:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Kõrvalistuja jalgealune nüüd niiske ja jahutusvedeliku tase langenud, hakkan otsima teemat salongiradikate kohta... :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Okt, 2014 6:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Nii, olen ma seda masinat nüüd aastakese piinanud ja armastanud, selle eest on ta mind 24700km sõidutanud mööda meie kodumaad. No ok, korra käisin Lätis ka, aga see selleks.
Aasta kokkuvõtteks võib öelda, et kes soovis paksu rahakotti selle auto puhul, siis teadis, mis räägib. Mõni asi sai tehtud, mõni mitte, aga endiselt liigub ja vaatame, kui kaua ma kannatan :D
PS. Turul polegi asendus autot grand voyagerile, uskumatu :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia