panic kirjutas:
Tere, plaanin ka omale 2008+ gv soetamist ja kindlasti diisel. Kuna pere ei mahu viiekohalisse autosse, siis kokku on mul olnud 4gv ja kõik diislid. Hetkel oman 2002a diisel gv. Läbisõit 500 000+ km millest viimased 100 000km minu sõidetud. Loen kogu aeg seda foorumit ja pidevalt tuleb jutuks diisli kallis ülalpidamine ja pikk tasuvusaeg. Õli, filtrid pidurid ja muud kuluosad bens vs diisel ju sama hinnaga. Rihma peab jah tihemini vahetama, kui ketti aga see ka alla 300€ kokku. Korra olen ka üht pihustit lasnud remontida 120€ kokku. Ülejäänud tööd vaid kuluosade vahetus, mis peaks bensiinikatel sama hinnaga olema. Silberis pole kunagi käinud, vb sellepärast ei mõista suuri ülalpidamiskulusid.
Peres on ka alati teine, väike auto, mis on olnud nii diisel kui bensiin ja mina küll ei saa õelda, et diisli (gv) ülalpidamine kallim on.
Ka on diislitel tehaselisasoojendi (webasto) ja ma ei usu, et bensiinimotor rutem salongi soojaks kütab. Mul veel ka kaugjuhitav, seega saan talvel sooja, lumevabasse autosse istuda.
Ja kui sul on veel naaber rekkamees, siis säästad juba paari kuuga rihmavahetuse raha.
Küsimus ei ole, et kas juhtub? Küsimus on, et milllal?
Nädalavahetusel sai just mõtteid vahetatud ühe endise diisel GV omanikuga. Remontis korraga mootorit ja kasti, arve läks lõpuks viiekohaliseks!
Kohe peale remonti pani müüki ja ostis teist marki liikuri.
Keegi sai omale hea auto, keegi neab elu lõpuni maapõhhja.