Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 04 Apr, 2014 22:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kui rõhud õiged on siis peab ju viga anduris olema - vähemalt minu loogika ütleb seda. See peaks ju neile ka selge olema. Mida nad seal kapremondivad, kui rõhud õiged?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Apr, 2014 23:14 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Tead ma ei oska midagi õelda.
Ise raiun ka,et asi anduris aga meister ütleb korras sellega
Õlifitri süü ka pole.
Saaled pidid ka ilusad olema.
Krt muidu auto sõidab väga hästi.
Aga äkki ikkagi on õlitus sitt.?Õlirõhk kehv?
Ma ei saa juu 100% kindel olla,et nad kontrollisid rõhke.
Ma lihtsalt kaldun arvama,et asja ei viitsita süveneda ja õeldakse huupi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Apr, 2014 23:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 21 Nov, 2013 14:47
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
kas kuskil ei kontrollita mootori rõhku v?
minupoolest seda saab teha igal pool!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Apr, 2014 0:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Aga mine autoga kuskile teise töökotta ja vaata mis nemad arvavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Apr, 2014 10:54 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Aa või Ab?
Partsudes on isu juba ära käimisest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Apr, 2014 18:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Pigem siis AB :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Apr, 2014 21:12 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Täna siis sõitsin autoga pikemalt.Tallinn-saue-tallinn-viimsi-tallinn.õli tule vilkumist nägin ainult korra ,kui viimsi kandis olin seisma jäänud hetkeks.
Arvan ka,et AB.
Selles suhtes,kui õlisurve mootoris oleks sitt siis põleks tuli pidevalt ühtlase kiiruseva sõites ning seistes va gaasi andes.Või eksin?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Apr, 2014 14:23 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nüüd täna ja eile olen sõitnud.õlli tuli sütunud hetkeks,kui rooli keeran siis põõrded ca 550 peale lähevad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Apr, 2014 14:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Õli tuli võib ka tühipööretel põleda mootori vea tõttu, et päris nii lihtsalt seda võtta ei saa.

Üks variant on enda südamerahuks korra karter või klapikambrikaan lahti kiskuda ja vaadata, kas esineb mingit õli lima, mis neid 2.7 tapab.

Endal selle jama ajal oli ikka väga pikka sõitu vaja, enne kui andur segast hakkas peksma.

Viimsist mustamäele sõites, kuskil Magistrali juures hakkas jama pihta. Samas, kui päeval sõitsin viimsis ringi ja lasna ja tagasi polnud midagi. Kuigi ka siis oli mootor juba töösoe.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Apr, 2014 15:06 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Härrad meistrid toppartsist vahetasid mul tihendid ja nende sõnul oli kõik normaakne.
Uspartsis võeti karter ära õeldi ka,et hea,
Lima või tosooliõli paska ei pidand olema.Ise ma ju kõrval polnud ning pead ka ei anna.
Pean laskma kuskil täiesti teises kohas veelkord üle vaadata laskma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Apr, 2014 16:11 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Kuna õlituli pole põlema enam läinud siis tuli ka isu tagasi muid asju teha auto juures.Mootor oli päris must pesin selle puhtaks.
Pilt
Sai veel roostesurma lastud sinna kuhu vaja ja pigipesu tehtud ning vahatasin ära.Vaha jätan ööseks peale siis tulemus parem.

Nv üritan vaikselt värvitöödega tegelema hakkata..Niiõelda iluravi.
Ja mingi aeg plaanin käia ka silberis,las panevad kaabli külge ja lasevad mulle paberi peal välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Apr, 2014 18:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Ilus mootori ruum nüüd, krt ise ei julge väga pesta selliseid kohti :)

Tegid vaikselt lapiga või lasid pigi aine peale ja survekaga üle?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Apr, 2014 19:33 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Pigiainel lasin toimida ja siis survepesuriga.Survepesuriga lasen kaugelt..lähedalt mitte.Siis leotusaine peale ja lasin pintsliga igalt poolt üle siis surve ja nii ta puhtaks sai,Lõpetuseks lasin suruõhuga kõik kuivaks.Aga kõike tegin äärmiselt ettevaatlikult.Elektroonika katsin kinni kilega ,et otsene vesi peale ei läheks. Mul oli oluline,et oleks potsikud notsikud puhtad ,kapott ning kereosad.Kuskile mootori taha ma pesuriga ei roninud,et sealt on pmst ikkagi must.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Apr, 2014 15:51 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Olen tähelepannud ,et nupu tuled ei põle nii akna,kui uste omadel ning nö pliidinupud(soojakeeramis jne).Mingi juhtme kala või kaitse?
Ning võtsin tagumise kõrvalistuja uksepolstri maha,et saada ligi klaasile.Aken ei käi korralikult alla.Puhastamisest ja õlitamisest peaks kasu olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Apr, 2014 23:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kas sul muidu laes salongituled põlevad? Kaitsmed vaata kõik testeriga üle - hea lihtne kontrollida, äkki leiad veel midagi põnevat :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia