Tere siitpere siis.
Sai ka siis Saksast endale pealkirjas nimetatud Voyager toodud.
Esimesed kogemused selle autoga on küll halvad, aga eks odavalt head asja ka ei saa ja mootori sisse ostes ei näe.
Niisiis sai Saksast tulem hakatud ja pooles Poolas otsustas teise silindri sisselaskeklapi pesa pusuks minna ja mootor lõpetas tegevuse.
Jätsin auto esialgu Poola ühe firma õuepeale. Kahe nädala pärast sõitsin talle uuseti järgi. Tõin ta treileri peal ära. Nüüd on ta suvi otsa mul maja ees seisnud. Võtsin mootori lahti ja hakkasin jubinaid uusi otsima. Eestis see nii lihtne ei olegi. Lõpuks peale mõne nädalast sebimist sian kasutatud plokikaane ja ühe kolbi, mis tahtis välja vahetamist.
Siis sai uued tihendd ja kaanepoldid tellitud. Kaaned lähevad ka ülekontrollimisele ja siis vaadatakse, kas on vaja lihvida ja sooveldada klapid ja muu tegevus, mis sinna juurde käib.
Ühesõnaga ülemise otsa mootorist peaks uueks saama. Alumise osaga on nii, et seal oli nagu kõik OK. saaled olid viisakad, kulumisranti hülsidel ei ole.
Veermiku kohapealt öeldi saksa ülevaatuspunktis, et kõik on ok.
CO oli ka väga hea.
Tutikas sumbuti ja tutikad M+S rehvid on aautol ka all.
Kliima kohta ei tea veel ,see tuleks ära täita siis saaks teada, kas on terve või ei ole.
Uste alla äärtes on ikka roostet ka natuke, aga selle saab ka veel korda teha.
Plaanid oleks masin korralikult korda teha ja siis vaatab, kuidas edasi toimetan, kas müün maha või sõidan mingi aeg ise
mingi aeg peaks mõne pildi kah üles panema