Tänane kuupäev Pühapäev 17 Nov, 2019 21:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 11:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 677
Kui sa ratta välja pöörad ja logari ainult eespoolt lahti teed, kas siis pole piisavalt ruumi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 17:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Tegelen selle aku asjaga hiljem edasi, sest huvitavaid asju tuleba aga juurde. Nimelt süttis täna ilusa pinina saatel mootorituli... :) Olin parasjagu naise ja lapsega Kuressaares sisse oste tegemas ( ise elan ca 55 km eemal) ja vaiksel linnasõidul siis äkki selline huvitav asi. Tõmbasin suure hirmuga esimesse parklasse ja suretasin auto välja. Siis aga hakkasin mõtlema, et mida pekki ma siin parklas passin, masin ju töötas normaalselt edasi ja mingeid muutuseid ei täheldanud :D . Käisin siis kohalikus Silberis, neil polnud aega arvutit järgi panna ja soovitasid rõõmsalt edasi sõita. Et ju mingi lamda või miskit paneb segast. Küsisin, et kas teele ei või jääda? Natuke maad ikka on koju sõita! Arvati, et ei jää ühti ja võib juhtuda, et see tuluke varsti ise ära kustub... :) Praeguseks ei ole kustunud ja olen kodus tagasi. Kui nüüd kõik närvirakukesed kehas pingesse ajada ja spetsiaalselt muutusi otsida siis võibolla pöörded väga väga natukene kõiguvad aga paar korda tegi kast imeliku jõnksu kui startisin kusagilt ja P pealt, D või R peale vahetasin. Nüüd siis oleks vaja koduste vahenditega viga tuvastada. Prooviks ka siis seda võtme trikki kui see midagi leida võib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 18:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Võtmetrikk tehtud, tulemused P1684, P0432, DONE.

Esimene siis see aku jama ja teine:
•P0432 Main Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)

Minu ingisekeele oskus ütleb, et tegu on vigase katiga? Aga kes seda mõõdab? Ehk siis mingi lamda teema. Pakuks variandiks veel, et päris teisel päeval peale ostu kõmmutas mul naine hooga hoovi sisse ( väike kallak) ja põhjaga müraki vastu maad. Tekkis väike lörin seal raadiuses kus tavaliselt autodel katid asuvad. Kas võib olla tegemist lihtsalt lekkega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 19:45 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 709
Vb läks kati mõlki vms mõra sees ja vb lambda paneb segast nüüd? ja lõi mootori tule põlema.
Pole küll kindel.Muidugi vt on veel,et kat sul lihtsalt must ja puhastada vaja või siis lamba õhtal


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 19:47 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 709
Huvitav kas kuresaare silberis oli siis nii palju tööd,et korraks arvutit taha lükata? see on max mõne minuti töö.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 677
Ega sa enne ei tea, kui auto alla pilgu heidad ja vaatad, kas on füüsiliselt midagi lahti/katki vms. :)

P0432 Main Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)

See võib tähendada nii lamda andurit, kui katti ennast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 20:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Kuressaare Silberis oli jah järjekord ja millistel põhjustel seda väikest lüket ei tehtud ma ei tea.

Midagi on seal põhja alla jah peale seda matsu füüsiliselt vigastatud või katki, lörinast on kuulda. Aga kütuse kulu suurenemist küll ei märganud ja masin on sama öko nagu ennem :)
Kas on ka miskit hullemat karta kui niimoodi ringi sõita? Pühade ajal eriti löögile ei pääse ju kusagile ja eks peale pühi tuleb natukene tööd teha enne kui uusi investeeringuid tegema hakkaks :) Teele ei tahaks jääda ja midagi päris ära lõhkuda ka ei tahaks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 22:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 06 Dets, 2012 17:17
Postitusi: 69
Asukoht: Elva,Finland
Mobiil: 56961780
Krt mul ka aku jahe täna.Ostsin ükspäev sebringu.kuulutuses ilusti kirjas,et uus aku jne.Eile sõitmas ei käinud.Täna läksin ja keeerasin võtit.Hui.Plõksus ainult.Kus sellel üldse aku asub?Üks kahest.Kas müüja vahetas aku ära(kuna tingisin ennem hinna alla netis) või siis tarbija taga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 23:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Kui sebringul 300m samas kohas aku siis on ligipääs jah rattakoopast ainult. Loodan, et leian homme aega niipalju, et ära mõõta kas on tarbija taga või ei. Kui autot igapäevaselt kasutad siis nagu tomib kõik hästi. Lühikesi otsi sõitsin täna ikka päris palju. Imelik on aga see, et kui tühjaks läheb siis ikka täiesti tühjaks, et peale klõpsu ei kuule midagi? Puhastan kindlasti ka klemmid ära, sest need paistsid sealt kapotialtki vaadates päris nigelas olukorras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 23:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 677
Sebringu aku on paremal pool õhuvõtukopsiku all, 300 on vasakul pool (mootori ees seistes).

Mõlemal tuleb logar veits lahti kiskuda, et aku juurde pääseda.

Soovitaks teil mõlemal uus aku sebida, kuna suurte külmadega annavad praegused küll otsad lõplikult:)

Saate ka voolupinge autos ühtlasemaks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 0:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Uue aku ostmine tuleb kõnealla siis kui on kindlaks tehtud, et viga ei ole tarbijates. Klemmid puhtad ja aku kontrollitud :) Ei viitsi niisama ka raha tuulde loopida, muid jubinaidki vaja autol vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 11:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4715
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sebringul ei ole vaja mitte veits logarit lahti võtta, vaid aku ees olev logar on vaja eemaldada.
Kuid tõesti kontrollige kõige pealt akust tulevad massijuhtmeid ja nende ühendusi, sest te võite üllatuda, et viga on hoopis ühenduste liiga suures takistuses (e. teisisõnu need on lahti)
viewtopic.php?f=34&t=9223

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 11:46 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 709
Kui sul selle põntsu järel ja mootritule süttides auto mootori tööd ja muudes asjades mingeid kummalisi erinevusi pole siis võid sõita.Eks peale pühi tegeld asjadega edasi :)Praegu sooviks lihtsalt tugevat närvi ja paksu rahakoti:) ja ilusat jõuluaega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 13:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Peale seda matsu mootorituli ei süttinud. See juhtus nädal hiljem. Aga see lörin on ka vähe haaval suuremaks läinud. Linna sõidul ja kohapeal tiksudes tõuseb ka temperatuur veidi võrreldes maantee sõiduga võibolla siis kõik see kokku sütitaski tule. Eks see kollane tuli veidi häiriv ole ja võibolla kerge jõnksutamine ( olen väga tundlik, kuna olen omanud 2002 Saab 9-5 ja 2004 Renault Lagunat 1,9dci mis pidevalt igasugu huvitavate vigadega üllatasid :) ). Peale pühi peab siis auto korraks üles tõstma ja lürina ära parandama. Äkki siis kustub ka tuluke ja paksu rahakotti ei ole vaja otsima minna :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 15:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii sai siis muude toimetuste kõrvalt korra aku välja kangutatud. Oli teine sinna teibirullide ja plastpudelitega polsterdatult sobitatud. Plussi sain kätte miinust rsk ei saanud. Tuleks ikka miinus kuidagi kapotialt maha keerata enne kui aku välja lohistada. Selle tarbeks oleks aga vaja teada mis moodi seda õhukopsikut sealt kätte saada või mis ima mutter/polt seda seal kinni hoiab? Plussi külge läks korralik tinakängar aga miinuse küljes mingi hädine plekirõngas. Kas originaalis niimoodi või peaks panema korralikud otsad? Kas massikaabel keresse on see sama kus täkku saab anda? Häid pühi ka siis kõigile klubilistele!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia