Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 13:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Hakkavad juba mured vaevama. Mingi hommik masin käima ei läinud, tegi ainult tõksu, starterit ei jõudnud ringi ajada. Laadisin mõned tunnid akut ja kõik nagu korras. Nyyd siis auto seisis jälle 2 päeva ja sama nali. Ainult klõps ja ei midagi muud. Uksed venitavad ka ennas aglaselt lukust lahti. Kas aku võib niimoodi jamada või peaks kahtlustama mõnda salajast tarbijat? Võibolla on kellegil kokkupuuteid olnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 14:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tarbijat suht lihtne ise üles leida - pane voltmeeter klemmi ja aku vahele volte mõõtma ja vaata palju tarbimist hetkel on, siis hakka kaitsmeid ükshaaval välja võtma ja vaata mille peale voldid alla kukuvad.

Alustada võiks raadio, salongi valgustuse jms kaitsetega.

Oled sa muidu kindel, et aku ise on jätkusuutlik?!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 15:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Mul on see masin nyydseks nädala olnud ja mõnisada kilomeetrit alles sõitnud. Kindel ei ole ma selle auto juures hetkel mitte millegis :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 17:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Unustasin juurde lisada, et pole auto elektritöödega eriti sinapeal ja testerit ostsin kunagi ammu aku pinge mõõtmiseks, et täpsustavad nubrid ja näpunäited on teretulnud :) Kuidas ma seda aku korras või mitte korras olekut mõõta saan? Ja kas seda võib teha nende täku otstepealt ka või peab ennast akuni kaevama?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 18:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sorry, ampreid pead mõõtma mitte volte, aga jah sa pead akult saama ära miinus klemmi ja siis klemmi ja aku vahele panema voltmeetri juhtmed.

Vaata, et salongis tuled ei põleks, raadio ei töötaks jne. Nagu sul auto öösel seisab.

Kui sul on tarbimine rohkem kui 50mA, siis on midagi juba jama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 19:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Aga mida ma sealt mõõdan? Mis numbrid ma peaksin seal saama? Ja töötava mootoriga, kas saab ka samade kohtade pealt geneka laadimis pinget kontrollida ja mis number see peaks olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 19:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sa võiks mõõta ikka voolukadu, siis kui auto seisab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 20:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Mina ise arvasin, et kõigepealt oleks mõistlik kontrollida kas aku ikka töötab ja võimsust on, kui seda saab kuidagi teha? Ja siis kas generaator ikka laeb korralikult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 23:04 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Lihtsam mida teha saad,puhasta klemmid ja keerakorralikult akukleemid kinni.Kui sul aku kehv ja sul seisab 2 päeva siis normaalne,et lähe käima.
Nagu ziliver ütles.tee need asjad läbi.
Mina isiklikult ajaks selle aku süüks..See sul lihtsalt vana ja väsinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Dets, 2013 14:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Kõik on muidu väga tore aga palun siis töövõtteid... :) Et kus kohast ma seda voolu kadu mõõta saan seisva masinaga. Mis on laadimispinge kohapeal töötava mootoriga? Kas on siis mingi peakaitse kusagil kuhu olkes võimalik tester järgi panna või pean kõik kaitsmed eraldi läbi käima?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Dets, 2013 14:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Nagu ma ennem kirjutasin paned testeri klemmi ja aku "vahele" ringlusesse ja mõõdad ampreid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Dets, 2013 15:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ok: Vaja tester korda teha ei võta teine pilti ette enam ja imelikul kombel on ka minu peened elektriku kruvikeerajad kusagile ära kadundu, et patareid vahetada. Vahepeal piilusin sinna aku auku ja mul on silmaga aku mis näitab mulle musta tuld. Ehk siis vaja laadida. Kuidas selle akuni kõige parem jõuda on? Kas õhufiltri eemaldamisest piisab või peab ikka koopa poolt lähenema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 10:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii, hakkasin siis lähenema akule kapoti alt. Võtsin õhufiltri kaane maha, filtri välja ja tahtsin kopsikut ka ära võtta aga... see kaadervärk on kinni mingi kummalise koonuse kujulise asjaga? Ei oska isegi nime anda sellele. algul arvasin, et ala nr4 kuuskant istub sinna koonuse otsa aga see käis seal sees ringi nr5 oli jälle liiga suur. Samas tundus see auk seal koonuse otsas ümmargune? Et siis mis valemiga selle asja sealt eest ära saab. Tahaks miinuse siis akul maha võtta ja väikse testimise teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 10:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Pole küll 300 kursis aga võimalik, et sul toll mõõdus kuuskante vaja ja kas mitte ei pea logarit lahti võtma, et aku välja saada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 11:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Sealt logari poolt saab aku kätte jah, aga miinus klemm paistab otse õhufiltri kopsiku alt mis on ühe poldiga kinni ja sealt oleks minu nägemust mööda asjale lihtsam läheneda. Mõtlesin, et ei hakka selle tarbimise kontrollimiseks autot üles tõstma ja ratast ning logarid eemaldama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia