Sarnasest masinast oli meil siin juttu uudiste teemas, kus mainiti, et uus sebring tuleb varsti müüki.
Seega selle masina arengu etappe oleme saanud jälgida alates esmasest uudisest peale.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=274Alguses piltide pealt vaadatuna tundus selline kaasaja auto tüüpi masin
[albumimg]109[/albumimg]
[albumimg]110[/albumimg]
(sarnanes suht paljudega) kuid kui esimest korda masinat oma silmaga nägin (jõekääru perepuhkusel) oli pilt hoopis teine. Seal sai masinat n.ö. põgusalt uuritud vaadatud seest ja väljast ning jättis soliidse mulje.
Võtsin siis Guido Klammeri kontaktid (tel: 60506944; 53337944) ning broneerisin proovisõidu 6 juuliks.
Proovisõidu päeval tegime vajalikud dokumendid ning sain auto 1h enda käsutusse, kaasa võtsin töökaaslase, kes on chrysleritest suht kaugel viibinud (omab Honda CRV-d `04 ning VW golfi ´88a´).
Autoks saime siis sama sebringu, mis oli 15. juunil Jõekääru perepuhkuses.
Auto andmed (2,4L 4A Limited) hinnaks 429 000krooni :
http://www.silberauto.ee/chrysler/?cont ... &item=tech
Kui paaki sai kütet pandud asusime ülemiste silberist teele. vapper lugu juhtus juba bensiinijaamas, kus mingil põhjusel hakkas alarm tööle kui masina käivitasin (ja mootor käivituski), kuigi ise istusin koguaeg sees vaid võti käis korra väljas
ning ei saanud ka signat välja lülitada isegi siis kui unlock nuppu puldil vajutasin, masin tuli välja suretada võti pesast eemaldada ning siis unlocki uuesti vajutades saime alarmi maha.
Kummalisel kombel oli salongi kuulda mootori põrinat/vaikset urinat, eriti kui pöörded tõusid...
Edasi kulges tee ülemistest kesklinna poole. Automaatkastiga linnas on hea sõita. Kuid märkasin kohe seda, et paigalt läks hüppega minema ning kui teise käigu sisse lülitas muutus uimaseks ning hakkas kiirust pööretele järgi "libistama". iga kord kui soovisin kiirust lisada tõstis ta pöörded 3000 RPMi juurde ning lisas vaikselt kiirust juurde. Püüdsin küll kasti õpetada äkilisemalt ennast liigutama aga sellega kaasned vaid pöörete tõus. mida madalamele pedaali vajutasin seda suuremate pööretel käiku vahetas - mis ka loomulik.
mis ma tahan öelda, selle kastiga tõusevad pedaali vajutades (ka kõige õrnemalt) kõigepealt miinimum 1000RPMi pöörded ja alles siis hakkab kiirust juurde lisama. automaatkastiga sebrin ei ole mõeldud kangutamiseks!!! Kuid kui on vaja erksamalt liikuda saab ka aga pöörded on siis koguaeg 4000RPMi juures ja üle.
Võib olla peabki automaatkast selliselt käituma aga see muutis masina väga uimaseks ning ei olnud kohe mitte mingisugust tunnet 2.4L bensukas on mootoriks (istusime just 1,7 diisel opel combost, mis tundus sebringu kõrval kohe väga erk ja särtsakas, sama ka 2.0 vana primera ning 2,5TD Grand Voyager tundus püss selle kõrval)
Ok see selleks antud tundega sai harjutud ning võetud vastav sõidustiil sujuv ning rahulik.
Sõidu ajal sai jälgitud masina sisemust mis paistis ilus ja lihtne (värvid ja kujundus), kuid käeall kuidagi natuke liig plastik ja kange.
Näidikute asend paigutus arusaadavuse üle ei saa nuriseda
Elektriaknad sulgusid kuidagi lärmakalt POUHTI
Nähtavus suht hea igale poole, võrreldes minu kasvu ning istumisasendit. Sirgel teel on masin omas elemendis - stabiilne, hea rooliga. Vedrustus suht kange võrreldes 300C ga või voyageriga, loeb linna tänavauke päris hoolikalt.
Lõpuks jõudsime Pirita purjespordikeskuse juurde, kus tee ääres vaprad parklad.
Peatusime, et teha mõned pildid ning uurida autot ka mujalt.
Avasime tagumise pakiruumi ning see oli tõesti suht avar ja suur
Kuid jällegi kas viga on minus, et olen lati kõrgele seadnud või mis.. aga segama jäid kaks asja
1. luugi lülitite ja tulede juhe, mis on paigutatud kuidagi läbimõtlematult ja juhuslikult....
2. värvidefektid...
Vahepeal tekkis tunne, et ma otsin ainult vigu
aga tegu on ju uue autoga ja ootused olid kõrged, masin ju uus.
Mootoriruum nagu ikka uutel masinatel, kõik ilusti katte all ning paistis isegi remondimehele tegutsemiseks ruumigi olema
Tagasisõidul silberisse tõestas masin, et temaga on ikka mugav sõita ning autos on midagi erilist...
Kaasas olnud sõber kiitis auto stiili kuid jäi tagasihoidlikuks dünaamika osas.
Kokkuvõteks
Miinused:
Automaatkast vähendab tunduvalt mootori võimu (2,4L 4automaatkast)
Linnas liiga kange vedrustus.
Ei vaju istmesse
Isiklikult häirib üksikud detailide paigutus (tagaluugi juhe ning kõrvalistuja juures olev kindalaeka luugi vahe - just heledal sisul
Plussid
Efektne välimus ja sisu
Maanteel väga hea sõita, linnas täpne ja sujuv rooli tunnetus
Sõiduajal suht vaikne
Väga hea audio heli (boston premium)
Soovitan kindlasti minna silberisse ning ise proovida seda masinat (võtke ühensut Guidoga). Vabandan juba ette, et käesolev ülevaade tuli natuke negatiivse tooniga aga minge ja proovige ise kõik järgi, eriti tahaks saada ülevaadet 2.0CRD mootoriga isendist - ootan põnevusega
Proovisõiduks saate selle 1h enda valdusesse ning sõidate kuhu ja kuidas tahate seda pennigi maksmata.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma