Kui Sul on 85000km läbisõiduga masin siis ilmselt Su auto on ehk 3 max 4 aastat vana ja veel ei tohikski pidurid järgi anda kuskilt otsast, ka on siis ilmselt juba tegemist uuema 300C'ga, millel minuteada originaalvelg 19'', mis omakorda lubab oletada, et ka suuremad pidurid on tehas varasema probla lahendusena installinud.
Mina oma 2007' Touring CRD 300C ostsin 2 a tagasi 185000km läbisõiduga, pidurid olid siis laitmatud, hetkel 212000km läbisõit ja on tunda, et pidur ei ole enam terav. Eriti hästi saab aimu pidurite hädisusest kui vahepeal korraks kasutada äiapapa sama aasta Range Rover'it, millel on suured Brembo pidurid
Ketta pealt on ka näha, et pidurdamine ei toimu kogu ketta pinnaga vaid ehk 3/4 sellest.
Kuna aeg vahetuseks on käes ja lugeda 300C kehvapoolsetest OEM piduritest võib pea igaltpoolt siis ei tahaks samu probleemseid komponente uuesti osta vaid ostaks tiba kallimad ja klass paremad, mis võiksid olla tavakasutusse just parajad, sellise auto massi arvestades.
Kodufoorumis (tqhq.ee) tõstatasin sama küsimuse ja sealt tuli endise omaniku heakskiit SRT8 originaal pidurite kohta (isegi ringrajakasutuses) kuid
naised saunas rääkisid, et SRT8 ketas ei mahu 18'' velje sisse ära, SRT'l on tehasest 20'' velg. Kui keegi teab seda mahtumise asja kommenteerida siis tänud ette.
CRD'l ketas vist 345mm ja SRT'l 360mm?
Küsimus: Kas näiteks OEM replacement Brembo ketaste, klotside paigaldus lahendaks probleemi või on uba ikkagi selles, et 345mm on aladimensioeeritud auto massi arvestades ja ka neid Brembosid (või mis iganes sama dimensiooniga kvaliteetkaupa) hakkab ikkagi minema nagu leiba, st. tuleb iga 3 a tagant vahetada?
Tänud.
Terv. metsaerak