Tänane kuupäev Esmaspäev 24 Juun, 2024 15:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Voyageri õlivahetus
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2006 17:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Mai, 2006 22:36
Postitusi: 86
Asukoht: Niitvälja
Tahaks teada et milliset õli soovitate kasutada( ise kasutate ).
Mootorile ja käigukastile.
Voyager 3,3 automaat 1995.
tänan.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2006 22:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ise siin mõtlen et järgmise õli paneks pennsoili firma oma 5w40


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Juun, 2006 16:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii nüüd siis vahetan ka masinal õli ära, 13000km kihutatud Champion täissünt 5W40 sees - enam vähem.

Nüüd siis läheb sisse Motul 8100 X-CESS 5W40 7L maksis kokku 657eeku 8) tasuta sai kaasa mootoripesuvahendi Motul Engine Clean
Õlifilter MAN 106 eeku
Käigukasti siis Champion 10w40 76eeku 2L

Kokku siis 991 keeksi

Eks siis kokkutulekul kuulete mis häält mootor teeb

Teisi marke soovitasks siis Penzoil ja Valvoline Maxlife

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Juun, 2006 9:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Igas poes määritakse erinevat õli pähe, krt seda teab, mis hää on!
Ise kasutan poolsünteetilist õli, alati panen õlilisandit MIFOL (ka käigukasti) ja vahetan iga 7000-8000 km järel, 10000 km ühe õliga ei sõida ma kunagi.

Olen veendumusel, et korralik õli ja õigeaegne õlivahetus on mootori eluea pikkuse oluline määraja.

Kui nn "omal ajal" hakkasid tulema välismaa õlid, siis vanamehe ziguli mootori häälest oli alati väga hästi kuulda, kui uus õli oli sisse valatud - asi käis poole vaiksemalt. Vanamees on ka mul õlivahetuse "friik" ja sealt ma selle haiguse vist saanud olengi. Vana sõitis ziguliga 300 000 km ära, enne kui mootoi kap.remondi tegi.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Juun, 2006 13:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii nüüd siis õlid vahetatud - mootor hakkas teist häälte tegema.
Lasime vana õli välja - enne lisasime muidugi mootori pesu vahendit.
Siis uus sisse. Käigukastiga oli nii, et sõitmisel oli kuulda väikest ulinat - õli väljalastes oli see ikka väga paks ja veniv.
Nüüd uus sees ja käimakast väga vaikne ;)

Muide nüüd ei ole vahet bensiini ja diiselmootorite õlidel.
Vahe on kas mootoritegija soovitab sünt, poolsünd või mineraali ja viskoossus

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 20:35 
Siin räägitakse õlilisandist mida see õlilisand annab.Endal sai ka õli vahetatud aga lisandit ei ole küll kunagi kasutanud.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 21:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
õlilisand peaks meisterdama detailidele mikrokihi, mis vähendab hõõrdumist, kuigi mootoritootjad ju algselt lisandeid mootorisse ei planeeri (julgen arvata, et nad on ikkagi teadlikud erinevatest lisanditest) seega soovitavad nad ikkagi õli ja annavad soovitusliku tüübi, millele õli peaks vastama.
Õli üks ülesandeid hõõrdumise vähendamise juures on korjata kokku mitte vajalike elemente, mis mootoritöös tekivad - sellest on tingitud õli mustjas värv, ning paksenemine.

Ei kahtlegi, et vanemad mootorid on juba piisavalt kulunud, et võib olla lisand aitab neil kergemini töötada, kuid odavam peaks ikka regulaarne õlivahetus olema - ega ka korrektne ja õige lisand midagi halba tee.

millised nüüd soovituslikud lisandid ja millised mitte - ei tea.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 22:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Niipalju kui ma olen lugenud õlitootjate soovitusi siis nad reeglina keelitavad mitte igasugu sodi oma niigi maailma parimale õlile hulka segama. Tänapäeva õli sisaldab juba tehasest tulles peamiselt igasugu lisandeid. Muu valmistaja keemiat pole sinna küll enam hulka mõtet segada. Iseasi on muidugi siis kui kui mootor juba nii kulunud on, et teisiti lihtsalt õlirõhku enam ei pea aga palgapäevani on vaja kuidagi läbi ajada :-D . Kuskil siin foorumis kirjutasin ühe loo sellest mis üks ilmselt väga hea õlilisand hüdrotõukuritega tegi.

Edit: Lisatud link mainitud loole: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... nd%2A#5327


Viimati muutis Anjolle, Teisipäev 22 Aug, 2006 10:26, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 8:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
oma masinal sai kah just õlivahetus tehtud . kasutan BP 3000 disel-it .tundub päris hea õli olema :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 23:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
yx ytles(nime või kasutajat ei mäleta),et addinol õli pärast sakslane sõja kaotas kuna ta seda tankis kasutas-vot just kasutan addinoli täissynty ja ei tee mu mootor sitemat ega halvemat häält.kui mu mootoriga peax midagi juhtuma JUST ADDINOLI pärast teen kõigile klubbaritele korraliku dringi välja :P

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Okt, 2006 20:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kogu teema läbiloetud ja ikkagi ei saanud ma aru mida siis sisse valada. Masin pole uus (95 ikkagi) mootor 3,3 .Ise arvan et poolsünt peaks olema normaalne, aga iga õlivahetaja ajab oma jura, pooled täissyndi poolt ja teinepool poolsyndi poolt. Andke nyyd targad nõu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Okt, 2006 20:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
nii vanale ikke poolsünt aga vaata õli tabelist järgi seal peaks olema autod markide järgi välja toodud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Okt, 2006 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Esimene konkreetne ja selge vastus, täname :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Okt, 2006 21:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Oberst kirjutas:
nii vanale ikke poolsünt aga vaata õli tabelist järgi seal peaks olema autod markide järgi välja toodud


Vahetasid õli, kuid jäi küsimata:
Muide kuidas siis motul kah on? kas oli vahe tuntav või tegi hullemaks?

Üldjuhul annab autotootja õli tüübi ja margi, millele peab ta vastama.
Õlitootjal on ka olemas mingid tabelid.

95a. masin ei ole nii vana!!
Väljavõte manualist (enam spetsiifilisemalt ei suuda anda):


Manused:
Faili kommentaar: Diiselmootorid
CHRy oildis.jpg [158.23 KB]
Alla laetud 373 korda
Faili kommentaar: Bensiini mootorid
CHRy oil.jpg [239 KB]
Alla laetud 360 korda

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Laupäev 07 Okt, 2006 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Okt, 2006 21:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Hullemaks küll ei teinud aga õli kleps ikke veel pole oma kohale kleebitud
aga eks ta kergelt jookseb ikke


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia