Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 20:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 19:39
Postitusi: 2
Murelapseks siis 99a. 3.8L 4WD 131kw Chraisler Grand Voyager.
Pilt
Mure siis selline,sai viidud eelmise aasta lõpp antud (töö) auto teenidusse veaga,et tosooli lekib põhjaalt ühes voolikust.
Algul pidi 2 päeva minema,aga siis öeldi,et mahukas töö ja läheb vähe pikemalt.
Töökaaslane tõi siis esmaspäev auto teenindusest ära.
Arve läks 243€.
Ja tööde aktis oli siis järgmine jutt:
Tööde kirjeldus:
Toosoli leke.
Torude asendus voolikutega.
Sisselaske kollektor maha ja peale.
Kojameeste hoovastik maha ja peale.
Soonrihma vahetus.
Õhutus
--------
Töö aeg 5h ja maksumus 125€
--------
Varu osad:
Sisselaske kolle tihendite komp. (ms96042) 37€
Voolik 2m (16mm läbimõõt) 16€
Klambrid 4tk 1.2€
Soonrihm (gpk2460) 30€
Tosool 6L 18€
Pirn 5w 1.3€ (ei tea mis pirni nad vahetasid)
Plastik toru ühenused 15€
Pilt
Antud pildil siis punasega märgitud kohas oli ennem leke. Oli sammuti sinnamaale jätkatud ja lihtsalt eelmine voolik oli vanadusest läbi mädanenud. Pildil siis juba uus kunakahjuks ennem teenindusse saatmist pilti ei teinud.
Pilt
Pilt
Pilt
Piltidelt näha siis kuidas jätkatud.
Minu kui mitte kõige paremini autode tehnilise poolega kodus oleval inimesel siis tekkisid järgmised küsimused:
Kas seda voolikut oli mõistlik niimoodi jätkata? Kas ei oleks loogiline olnud vedada see plokist kuni põhja all olevate metall torudeni. Hetkel nagu tundub,et vb 2 kuu pärast on seal jälle mingi kinnitus või volla lahti ja pleki jälle 250€?
Kas on reaalne,et seal on kuhugi vedada 2m seda voolikut?

Oskab keegi äkki kommenteerida,kes on kokku puutunud andud automargi hooldamisega.
Et, vb näen tonti seal kus seda pole.

Ja äkki kellegil on pilti antud mootorist kus kolle maas ja näha kuhu antud voolik jookseb?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Jaan, 2012 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ilmselt läks see lugu maksma nii palju selle pärast, et teostus toimus autoremondi töökojas. Paistab, et koht ei olnud kõige soodsam (25 eur. tund) aga piltide järgi otsustades on tehtud head tööd. Kodus oleks selle töö ära teinud palju odavamalt. Ajalisel võib asi klappida küll. Kojameeste vann tuli ilmselt eemaldada, kuna see annab hulga ruumi juurde, et pääseda mootori tagumisele küljele ligi. Samal põhjusel eemaldati ka sisselaske kollektor. Lamerihm oli ilmselt saanud juba jahutusvedelikuga ja seepärast vahetati. Seal all ongi ühenduskoht. Enne olid seal lihtsalt lühemad lõdvikud ja mootori taga raudtorud. Paistab, et raudtorud asendati täielikult voolikutega, mis ilmselt kestavad kauem kui ülejäänud masin. Sellest ühenduskohast edasi ongi juba voolikud, kuni tagumise radiaatorini. Seega ei leia nagu midagi, mille üle nuriseda. Lihtsalt kodus tehes olek hoidnud kokku tööraha, aga jupid oleks pidanud ikkagi ostma.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Jaan, 2012 0:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Nov, 2011 15:55
Postitusi: 48
See töö võtabki umbes nii palju aega ja kodus tehes ilmselt veelgi rohke. Minu `97 Dodge Caravanil oli kunagi sama jama, et tosool lekkis. Muidugi kas metalltoru asendamine kummivoolikuga on kõige õigem varjant ma kindel pole aga ju siis nii töötab ka

_________________
With american car everyday since 2005


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Jaan, 2012 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
123 kirjutas:
Kas seda voolikut oli mõistlik niimoodi jätkata? Kas ei oleks loogiline olnud vedada see plokist kuni põhja all olevate metall torudeni. Hetkel nagu tundub,et vb 2 kuu pärast on seal jälle mingi kinnitus või volla lahti ja pleki jälle 250€?

Töö aega ei oska hinnata, aga sellise mahuka töö korral oleks võinud küll panna uued torud ilma jätkamata. Iga endale tegev inimene oleks nii teinud, aga töömees on siin mõelnud ka enda tulevase töö eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Jaan, 2012 23:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ei tea, kas kõigil autodel on, aga minu omal on see jätkukoht seal olemas. Seega ei tekitanud tööline ise seda jätkukohta, vaid kasutas olemasolevat. Juhul, kui oleks voolikud viinud lõpuni, siis oleks läinud voolikut vähemalt kuus meetrit, kui mitte rohkem. Mõttekas on selline raudtorude asendamine igati, sest kummist voolik ei roosteta ja kirjade järgi paistab, et kasutatud on üpris kvaliteetset voolikut. Pealegi ei tea, kas neid torusid eestis üldse võtta ongi.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Jaan, 2012 22:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Mul kunagi Nissan Prairiel oli ka kõhu all metalltorudega lisasoojendus, need said kuidagi mingit kändu ja litsus kinni, vahetasin samuti kummivoolikute vastu ja tähelepanek selline: kummivoolikus ei lähe nii palju sooja kaduma kui metallis. Nii et pole hullu midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Jaan, 2012 23:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 19:39
Postitusi: 2
Tänud.
Lukku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Veebr, 2012 23:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ühendati selle koha pealt, kus oli ennegi ühendus. Chrysler on mõttega ühenduskoha selle koha peale teinud. Kui järgmine kord seal ahelas midagi on vaja teha siis sellest ühenduskohast kuni tagumise radikani torusid vahetada on lihtne - seda saab teha lihtsalt kõhu alt, kollesid vms lahti kiskuma ei pea. Aga ma arvan, need kõhualused torud ei hakka sind vaevama varem, kui 15 aasta pärast. Praegu nende torude vahetus oleks lihtsalt üleliigne kulu olnud. Kui kõhualused torud on läbinisti roostes, siis on muidugi teine asi.

5w pirn saab olla kas eesmine gabariit või numbritule pirn. 1,3€ ei tee remonditöökoja kõige õlisematki meest rikkamaks ega ka sinu vaesemaks. Kui nad tahaksid sinu arvelt teenida, siis müüksid sulle pigem üleliigse tunni tööd. Küllap nad selle pirni kuskile ikka torkasid. Teisest küljest; 1,3€ ühe 5w pirni eest on väga palju. Statoilist (mis pole mingi soodne koht pirnide ostmiseks) saab taolise pirni vähemalt poole odavamalt.

Antifriisi peab nagunii aegajalt vahetama. Selliste töödega seoses hea ära teha. Huvitav, et antifriisi läks 6 liitrit - täieliku vahetuse korral võiks süsteemi minna 8 liitrit. Seega võiks arvata, et nad radika alt korki/lõdvikut lahti ei lasknud ja vahetasidki 3/4 jahutusvedelikust. Samas 18€ on 6 liitri jahtusvedeliku eest pisut palju. 6 liitrit ei tohiks maksta rohkem kui 10€ (kui on roheline või sinine vedelik).

Mina arvan, et teenindus võiks teenida töö pealt ja selle arvelt, et nad saavad vedelikke, väikevahendeid ja osi osta hulgihinnaga ning müüa jaehinnaga. Aga keerata kirvele töötunnile lisaks veel osadele räme juurdehindlus on natuke liiast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia