Enkus kirjutas:
€rx kirjutas:
"Gaasiseade lihtsalt vähendab oluliselt masina hinnasula ning suurendab hiljem kiiremat mahamüümist." - siit lugesin selle välja.
Aga pmst ma kujutan ette, et aasta pärast on valitud Voya hind on umbes 150k ringis (Eesti rahas) või isegi vähem? No kui oleks teie valida, milline siis oleks kõige mõistlikum variant üldse?
Ma saan aru, et selle 2.8CRD vastupidavus polegi nii nutune võrreldes eelmiste mudelitega, samas kui see hind mõne aastaga olematuks kukub siis nagu pointi suurt ei ole, kui ainult selle auto surmani sõita ja ükskord romulasse viia.
Sa ajad mind ja hmm-i praegu sassi, aga see ei ole ka suur viga, me ka kere kujult suht sarnased
Aga mida osta ...
Ei tea. Mõlemal on omad plussid ja miinused
Sa suurendasid mu ego kümnetes kordades....
(sada.!?) Aga ok see selleks.
Aga tõesti mida osta... minu isiklik eelistus (kahju, et kohe kopikaid pole) on soetada alates 2005a. 3,3V6 Limited, millel oleks USA istmetega S&G süsteem ning euro tuled, lisaks gaasiseade+ konks.
Minu diislivastasus on tingitud sellest:
1. Diisli hind on tanklates kallim, kui bensiini oma (vähe aga ikkagi)
2. Diisel mootorile ei saa paigaldada alternatiivsetel küttel põhinevaid süsteeme, seega ei saa ise midagi teha, et kütte pealt saaks raha kokku hoida. V.a. oma jala sättimine
3. Diisel versioon on kehvema varustusega (mõtlen max varustusastme võimalust)
4. Diisel on traktori häälega
Diisli kasuks räägib see, et ilma lisa investeeringuta on sõidukulu rahaliselt väiksem. Nu jah ka pöördemoment parem madalatel pööretel... Üldjuhul on peal ka eelsoendi (Webasto näol)
Mida me kindlasti ei garanteeri:
- masina töökindlust, sest iga masin on erineva ajalooga ning hoolduse kvaliteediga. Silberi hooldust ei tohi võtta kui 100% garantiid, et masin on korras. Väga palju on näiteid, et silber ei ole oma tööd teinud korrektselt aga asi on lehel fikseeritud.
- Masina sobivus sulle ja su rahakotile. Meie ei hakka seda masinat üleval pidama, seda teed sina.
Mis ma tahtsin öelda selle 3,8V6 masina lingi lisamisega, et saad sama tulemuse (mis masinalt soovid) odavamalt kätte.
Ehk on
tõenäosus vähekese suurem, et
VÕID hiljem, aga ei pruugi, rahaliselt vähem hävida. (märkasid väga palju oletussõnu....
)
Üks asi pea ka meeles Chrysler LLC tervikuna ei ole süüdi konkreetse masina vigades.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma