Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2008 0:15 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
yksjalg kirjutas:
.sorry , et teemat lagastan, aga see siduripedaali leidmise vajadus ajas küll näerma :D

:hi: seda see pidigi tegema :ok:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2008 18:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
hmm kirjutas:
nii just sel laupäeval tegelesime terve päeva 2001....

Kus te kurjamid varem oma tarkusega olite, mina piinasin kõiksugu Tartu "teadlasi", aga nemad seda välja ei nokkinud. No ootasin mis ma ootasin, aga ehk nüüd saan endale ka teise käuksu autosse. Mitte et originaalil midagi viga oleks, aga uus on koos TV ekraaniga ja lisaekraani ühendamise võimaluseega. Kuna veedan palju aega autos, siis väike meelelahutus kulub ära.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 18:32 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kas see "radio choke" on see trafo moodi asi kahe rohelise juhtmega? Ja kas on vajalik see 12V sellest läbi lasta, või võib nö. ka selle jublaka vahelt kõrvaldada ja 12V lasata sellesse juhtmesse mis läheb juba peale seda jubinat edasi kõllide poole?
[albumimg]1216[/albumimg]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 22:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
jah see radio choke on see sama asi.
Võid jah lasta otse +12V peale seda agregaati, kuid minul õnnestus kõlar läbi kärsatada kui otse kõlari +12V vastavasse sisendisse lasin.
Samas seal katsetades ei juhtunud midagi.
Choke ülesanne on kõrvaldada häired võimendi ja filtrite toiteahelast, et ei tekiks seda pininat ja viginat.
pea ükski asi pole ehitatud ja paigutatud nii sama.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juun, 2008 20:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Apr, 2007 16:06
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu-Rapla-Tartu
aga ega kellegil seda radio choke mähist üle pole.Nimelt ostsin endale 2001 aasta isendi radio peal , pilt ees aga häält mitte kuskil .Hakkasin siis tuhnima milles asi ja leidsin( arvatavasti)et seda kollase teibiga asjandust polegi.Kurb tõsi asi kas keegi nobenäpp võttis ära või teda polegi seal ettenähtud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 23:23 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
OnneseeN kirjutas:
aga ega kellegil seda radio choke mähist üle pole.Nimelt ostsin endale 2001 aasta isendi radio peal , pilt ees aga häält mitte kuskil .Hakkasin siis tuhnima milles asi ja leidsin( arvatavasti)et seda kollase teibiga asjandust polegi.Kurb tõsi asi kas keegi nobenäpp võttis ära või teda polegi seal ettenähtud.


Viga ei pruugi seal olla.( Muidugi juhul kui see radio choke on eemaldatud ja sinna tekkinud katkestus, Kuna ta on ühendatud süsteemi läbi pistiku siis vaata, kas antud kohas on olemas mingi kahe juhtmeline pistiku pesa või lihtsalt paar juhet, mis loodetavasti ikka isoleeritud)
Minu 2001 a. isendil oli sama jama: vool sees, jaamad ilusti olemas, plaate ketrab aga häält mitte kuskil. Viga oli eelvõimendis. Kohalikus raadioparanduses sai asi 250.- eegu eest korda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Nov, 2010 21:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
Kas saaks pildid uuesti tööle.
Panin SE voyale ka infiniti kõlarid- pistikud kõik olemas aga heli pole. Ju ma pean siis selle Relee sinna Junction blokis panema ja oleks hea, kui teaks täpselt kust mida võtta ja kuhu panna.
:lilled:

hmm kirjutas:
Kunagi sai süveneud Voyageri audiosüsteemi ning panin tavalisele SE mudelile infinity süsteemi peale (kuigi originaal makiga aga uuema versiooni omaga, mille sain kägarasse aetud masinast)

siin on ka voyageri audio joonised olemas:
[albumimg]127[/albumimg] [albumimg]126[/albumimg]

Esimesel pildil on Radio 12V output, mis aktiviseerib relee ning see lubab võimend/filtri voolu kõlaritele.
Kuid!!! tagumised (D piilaris) ning armatuuris olevad kõlarid peaksid ikkagi töötama!! kuna neile ei lähe 12V voolu peale vaid otse makist kõlarijuhtmed.

Relee ise asub Junction blokis (mitte nüüd punasega märgitud vaid all pool Name Brand speaker Relay:
[albumimg]817[/albumimg]

ning tiba pilte releest ning asjade paigutusest:
album ... ?cat_id=55

Muide mul vedeleb üks selline relee ka:
viewtopic.php?t=963


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2012 10:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
hmm kirjutas:
nii just sel laupäeval tegelesime terve päeva 2001 masinal, millel oli infinity süsteem peal, hääle saamisega kõlaritesse.
...
Releed juhib aju ja aju saab impulsi originaal maki diagnostika kaabli kaudu (see üksik valge juhe lillaka triibuga)
...
Jõudud tööle :hi:


Väike mõtte sähvatus tekis mul siin, kuid pole oma mõttes just kõige kindlam.
Kui Releed juhib aju, ja relee lülitatakse sisse raadio diagnostika kaabli kaudu,
siis oleks ju kõige lihtsam lahendus, ühendada Maki remote sinna üksiku valge lilla tiibugajuhtme otsa?

Saab aju makilt impulssi, et nüüd midagi toimub, lükkab relee järgi ja vola, pidu hakkab peale.
Või teine võimalus on see, et ma panen täiega puuse ja aju põleb maha :D.

E: Ses suhtes, täna korra uurin kui makki vahetama hakkan, tester kätte, mõõdan selle Valge juhtme voolu tugevuse ära, jälgin kas juhtmel on pidev vool või saadab välja lihtsalt korraks signaali.
Kui on pidev vool ja vastab uue maki Remote juhtmelt mõõdetud andmetega, siis peaks olema kõige lihtsam see remote sinna otsa visata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2012 13:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Halvemal juhul sa pead katkestama relee ja aju vahelise ühenduse ja tõmbama lisa juhtme maki remotest releesse. Et edaspidi ei juhiks võimu releed enam aju vaid puhtalt makk. Ma muidugi mingit garantiid ei anna, et see rats tööle hakkab.

Mõtlemiseks - mul on mäludega GV mis lisaks istmete ja peeglite paika sättimisele vahetab ka raadio kanalit vastavalt sellele, milline juht on valitud (millise juhi puldiga uksed avati). Kuskohast see raadio teab, kes on kettas? Ma oskan järeldada, et seal toimib andmeside raadio ja aju vahel mis on keerulisem kui see, et "makk sees/väljas". Lisaks on vojageridel on erinevaid ajusid (konkreetselt FCM-i pean silmas), sõltuvalt varustustasemest. Kõigil FCM variantidel näiteks ei ole võimu relee juhtimist. Kas sellistel pole ühtlasi ka võimu, seda ma ei tea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2012 13:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
eero kirjutas:
Halvemal juhul sa pead katkestama relee ja aju vahelise ühenduse ja tõmbama lisa juhtme maki remotest releesse. Et edaspidi ei juhiks võimu releed enam aju vaid puhtalt makk. Ma muidugi mingit garantiid ei anna, et see rats tööle hakkab.

Mõtlemiseks - mul on mäludega GV mis lisaks istmete ja peeglite paika sättimisele vahetab ka raadio kanalit vastavalt sellele, milline juht on valitud (millise juhi puldiga uksed avati). Kuskohast see raadio teab, kes on kettas? Ma oskan järeldada, et seal toimib andmeside raadio ja aju vahel mis on keerulisem kui see, et "makk sees/väljas". Lisaks on vojageridel on erinevaid ajusid (konkreetselt FCM-i pean silmas), sõltuvalt varustustasemest. Kõigil FCM variantidel näiteks ei ole võimu relee juhtimist. Kas sellistel pole ühtlasi ka võimu, seda ma ei tea.

Kes on kettas, istmemälud...
Ühesõnaga, kõigepealt ma viskan maki sisse, kui piuksu ei tee, siis hakkab keberniit pihta.
kuigi tegelikuses on asi lihtne, kui õiged juhtmed ülesse leida, võimendi hakkan igaljuhul häält tegema, kui ta saab releelt signaali, et nüüd tohib. Seega, tuleb releele selgeks teha et tuleb häälitsema hakata, seega üks juhe vedada otse releese ja asi vask..


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2012 17:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Nii,valge juhe lillaka triibuga, ei anna muud tulemust kui annab korra piiksu.
( sama piiks mis siis tekib kui armatuuris mõni tuluke süttib )

Loodan, et halli juhtme all oli mõeldud ikka seda halli juhet rohelise triibuga.

ja kui toimima saan, siis teen siia kindlasti piltidega teema ka juurde.
"Radio Chocke otsingud käivad" :D.
Nüüd võtan siit varasema õpetuse ja panen maki lällama. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Reede 11 Mai, 2012 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Raadio lülitab selle relee sisse, otse, mitte mingi andmeühenduse kaudu.
Peale relee on vajalik ka kas otse või induktiivpooliga ühendada selle kaitsmeploki/salongi arvuti taga olev pistik.
Mina esialgu panin käsikaudu sinna pistikusse U-kujulise traadi jupi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Mai, 2012 0:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
gert55 kirjutas:
Raadio lülitab selle relee sisse, otse, mitte mingi andmeühenduse kaudu.
Peale relee on vajalik ka kas otse või induktiivpooliga ühendada selle kaitsmeploki/salongi arvuti taga olev pistik.
Mina esialgu panin käsikaudu sinna pistikusse U-kujulise traadi jupi.

Äkki suudad kuidagi sedasi asja ilusti lahti seletada, et mul pilt ette jookseks, ma olen päev otsa jauranud sellega ja tulemus täielik null, ma ei suutnud isegi kaitsmeplokki leida salongist..
olgugi, et pool armatuuri laiali kisutud on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Mai, 2012 1:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
porku kirjutas:
gert55 kirjutas:
Raadio lülitab selle relee sisse, otse, mitte mingi andmeühenduse kaudu.
Peale relee on vajalik ka kas otse või induktiivpooliga ühendada selle kaitsmeploki/salongi arvuti taga olev pistik.
Mina esialgu panin käsikaudu sinna pistikusse U-kujulise traadi jupi.

Äkki suudad kuidagi sedasi asja ilusti lahti seletada, et mul pilt ette jookseks, ma olen päev otsa jauranud sellega ja tulemus täielik null, ma ei suutnud isegi kaitsmeplokki leida salongist..
olgugi, et pool armatuuri laiali kisutud on.



E:
Googeldasin väheke vahepeal :
The amp relay is in the Relay/Fuse box located under the hood. The amp relay is the one labeled NBS which stands for Name Brand Speakers.
If you are trying to install an after market radio in a 2001 Chrysler Town and Country, you may notice that no sound comes from the speakers. This is because the single wire that is connected to the factory radio sends a signal to the Bus which tells the relay to turn on - powering the factory amp. I bypassed this by running a wire from the red Acc power wire on the radio to the relay. Connect the wire to pin number 87 on the relay. When standing in front of and facing the van, pin number 87 is the pin, on the NBS relay, which is closest to you and furtherst right.

Küsimus, kui suur vahe on Town and Country-l ja Voyageril?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: voyageri maki vahetus
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Mai, 2012 12:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Ise küsin ise vastan.

Makk töötab, hakkan armatuuri kokku laduma.

Asi lihtne, ühenda kõik asjad ära.
Hall rohelise triibuga massi,
lilla valgega jääb tolknema.

Maki remote juhtme vead kaopti alla NBS relee jala ( number 87 ) külge ja naudi.

( 2001 Grand Voyager LX ininity Ringiga )

E: Ärge kasutage Remote, sellega hakkab kõvema bassi korral võime miski pärast järelt ära lükkama,
tõmmake punase juhtme pealt ja kaitse kindlasti vahele!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia