[quote="indian"]Pane paisukas vett umbõ täis ja lase tuksuda. Kui taob silindrist jahuttussärki, hakkavad mullid kolinal üles tulema, tuuri andes tuleb rohkem. Kui kaanega on lood pragulised, siis anna tagasi. Kui aus olla, siis on kaane lappimine üks kahtlane tegevus üldse. Ka ei tea kunagi, kas peetud kaas on OK või mitte. Kui taob jahutussärki, siis on ju prognoos hea, sest asi piirdub kaane ja kaanetihendi vahetusega. Ma olen neid, küll teistel sõidukite vahetanud ja miskit koledat, ülemõistuse käivat selles pole. Oooot, see ju disla, kas iga pütt oma kaanega, see "paadimootor" tüüpi pole kogemata? Kui, siis saad vigase teada nii, et lülitad töötaval mootoril silindritel ühekaupa pritsungi välja, see, mille väljalülitamisel mullid kaovad- see ongi vigane. Mittematsuv pütt rõhku särki ei löö. Temperatuur sellest tõusebki, et just töögaasid, mis teatavasti ikka mitusada Celsiust saba alla on saanud, ajavad jahutusse pääsedes selle mögla seal hästi nobedalt keema. Selles kohas ei toimu ka absoluutselt mitte mingisugust jahutamist, sest seal on ainult õhk, gaas, mullid- need teatavasti soojust peaaegu ei juhi, seega see koht ka ei jahtu ja on omadega hänna all nii ehk teisiti. Kas peale seda suurepärast "kaanelappimist" käis kaas ka lihvimises? Igasugune temperatuurimuutus keerab kaane propellerisse ja see juba puht füüsiliselt ei saa pidama jääda.
vot proovisin ja mootor väriseb nii kõvasti juba ise, et tekivad mullid, mul tekkis kahtlus, et äkki teeb termostaat mingit jama ja ei lase ringile vist korralikult, sest mootori temp näidik ka üsna üleval ning lahtise korgiga keedab vett ikka kõvast välja, tegin proovisõitu ja avastasingi, et vedelik kaob ülevoolu kaudu välja, kuigi tase on max ja üle selle ei ole valanud. ülivarda väljavõttes küll tuleb justkui auru, aga karterisse enam juurde ei tule midagi. kas ongi siis viga plokikaanes? siis ju jama lugu
jube remont
_________________
pole olemas täiuslikku masinat1996/99 Grand Voyager 2.5 Td