Siin on nende koduleht:
http://garaaz.motovanker.com/kontakt.htmTELEFON 24H 56 394 180
Aadress: Silla küla Jõekalda tee 60 Paikuse vald
Avatud: Tuleb kokku leppida, sisuliselt 24h.
Ja võin rääkida siia juurde loo enda 99.a 2,5td voya remontimise seiklustest neile, kes lugeda viitsivad:
Alguse sai see toredus juba sügise hakul, kui sain sõjaväest välja ning tekkis otsene vajadus panna mootori jahutusvedeliku janule piir. Kuna mootor töötas hästi, ei tahmand, oli võimsust, töötas ühtlaselt, siis kahtlustasin esmalt hoopis midagi muud, kui plokikaaned. Viisin siis auto Kuressaarde,
Saare Diislisse.
See on selline tore koht, kus võetakse telefon vastu ja juba öeldakse, et võite auto kohe sinna viia. Tavaliselt ikka jõuate ennem tere öelda või midagi... No okei, mina viisin sinna, sest peres eelnevad autod said seal kõik hooldatud, ning tulemus oli üldiselt hea. Kuid juhataja vahetus on olukorda kapitaalselt muutnud. Kuna vastu võetakse kõik pakutavad remondid, siis tuleb ka kõigiga tegeleda, igati aus arusaam. Kuid tööjõust jääb vajaka ning seetõttu peab remondimees tegelema ühes päevas mitme-mitme erineva autoga. Meenutagem, et tööpäev on 8 tundi ja kui seda nüüd jagama hakata erinevate projektide vahel, siis vaene töömees ei saagi ühe asjaga väga kaua tegeleda, aina hüppa ühe auto juurest teise juurde, ise püüdlikult meenutades, mis ühel või teisel üldse viga oli. Nõnda see aeg läheb.
Minu autol keerati kollektoreid nädal aega maha. Ise pidin muudkui pidevalt helistama ja endast märku andma, muidu vist oleks siiani auto saaremaal. Kui plokikaaned said maha, siis selgus, et kõik on halvas seisus ja pean uued ostma. Saatsin sinna 5 kaant, millest valiti välja 2. Pange tähele, algul öeldi, et pean kõik uued ostma, kuid siis hiljem läksid vahetusse ikkagi vaid 2. Täpselt kolm nädalat närvesöövat helistamist said nad mu auto lõpuks tööle. Kui järgi läksin, öeldi, et süüde paigast ära, selle pärast ajab tagant sinist välja ning siis on veel mingi anomaalia, et külmast peast ei taha hästi käima minna. Ajasin selle viimasegi asja, siis süüte kaela. Remontijale jätsin 11800.- nagu arvel kirjas. Vahetati pihusti otsad, lihviti klapi pesad, kaante montaaž/demontaaž, uus plikikaante tihend, õlivahetus, õlifilter ja mingeid pudinaid veel. Siiani oli olnud remondus umbes
4 nädalat!! Sain sõita paar tundi oma väriseva ratsuga, kui lõi alt jahutusvedeliku välja. Sellega ma rahul ei olnud ning viisin selle Saare Diislisse tagasi nõudega korda teha.
Siis hakkas asi veidi kiiremini liikuma ja juba paari päeva pärast helistati ning öeldi, et 2 kaant ikka vaja välja vahetada. Selge, kui vaja siis vaja. Saatsin talle veel 2 kaant maksumusega 3700.-, millega ta rahule jäi. Vahetusse läksid siis needki 2 kaant, mis eelnevalt said ostetud. Peale said siis 2 minu vana ja need 2 uut kaant. Kaks nädalat hiljem saingi oma auto sealt taas kätte. Oh seda rõõmu, auto töötas ilusti... kuid seda vaid soojast peast. Kui autole järgi läksin oli ta just proovisõidust tulnud ja kenasti soe ju. Taheti juurde saada 2000.-, millest 1000.- sain anda ja lubasin ülejäänu nädala pärast (ette ruttavalt võin öelda, et teist tuhandekroonist ta ei saanudki). Oli sedapuhku üpris kiire Tallinnasse tagasi minekuga ning kogu teekond Kuressaarest Kuivastuni (74km) möödus Cruise Controlli kasutades umbes 100km/h. Kuivastusse jõudes hakkas mootor juba imelikult põtkuma ja tossas, kuid tagasi ei tahtnud ka enam viia, nii ebameeldiv koht lihtsalt see Saare Diisel.
Edasi viis teekind mind Joey Garaaži, kus tüüp ütles, et kindel mats, jahutusvedelik silindris. Kindlaks tegi ta seda kuulates, paarutades, uurides-puurides TASUTA. Tuju oli peale seda kõike muud, kui positiivne!
Siis jäi auto veidikeseks seisma, sest rahakoti ressursid said selleks korraks läbi. Nüüd jaanuari lõpus, kui rahakott rõõmsam, kuid ise remontitud mootori ja remontija peale ääretult tige, otsustasin teha midagi kardinaalselt muud ning ostsin uue mootori. Leidsingi foorumlase, kes pakkus müügiks väidetavalt viimase peal korras mootorit. Õnn oleks otse kui minu õuele kukkund, sest hind oli ka soodne, 6000.- Tegelikkus oli aga karmim, Scorpio mootor
EI SOBI VOYAGERI PEALE Erinevad mõned kinnituskohad ploki küljes ning ka kaaned on täiesti mitte sobimatud elektrisüsteemile. Erinevad küünlad, nõuab mehhaanilist kütusepumpa jne. Kuid mootor, mis väidetavalt oli puhas kui vile osutus täielikuks vrakiks! Kollektor oli avariist puruks, egr klapp lömmis, töötanud oli ilma õlita, mingisugused asjad olid suisa kuidagi kõvarad jne.
Kõik see viimane mootoristatistika tuli välja siis, kui olin juhuslikult internetist leidnud sellise remonditöökoja nagu
OÜ V.J.V. Seal ei ole vb uhkeid, värvilisi tunkesid, kuid mehed on südamega asja kallal ja ei tooda lisa tööd ning peavalu.
Minu "hea" mootori vead tuvastasid nad üpris kiiresti. Kuid kus häda kõige suurem, seal abi kohe lähedalt võtta. Kuna õnnelikuks teeb kliendi vaid töötav auto, siis asusid nad uurima alternatiive. Selleks oli peal olev mootor. Maha võeti kogu mootor, et sellest korralik ülevaade saada. Kontrolliti kolvid ja rõngad, ka pump, puhastati mootor üleüldiselt (praegu näeb välja nagu uus
). Saare Diisel oli ilmselt vahetamata jätnud kõik pihustite otsad, puruks keerand kahel pihustil korpused, klapipesad lihvimata. Ilmselt oli neil kiire
Mehed Pärnus likvideerisid kõik vead umbes-täpselt 7500.- eest.
Hinna sisse kuulus:
1) Scorpa mootori puhastamine, lahti võtmine, vigade ja mittesobivuse välja selgitamine.
2) Minu mootori maha võtmine/peale panemine ja selle puhastamine.
3) Õli
4) õlifilter
5) kaks pihustit järelturult.
6)
kahe mehe 5-6 päeva töö7)vb veel midagi...
Kogu mootori tööle saamise protseduur läks maksma üle
30 000.-, arvestamata bussipileteid, telefoni kõnesid soomest eestisse, närvikulu ja aega. Kui oleksin otsejoones Pärnusse läinud, oleks see number kindlasti all 10 000.-
Olen meeste tehtud tööga ääretult rahul, tuhat tänu ja tervitust teile!
Mootor töötab, kui šveitsi kell.