Tsiteeri:
Mul on ka 2005 2.8 kuid armatuuris küll ei ole oranzi tulukest mis näitab webasto tööd, kus sul see asub
Suunatulede ja hoiatustulede rea peal. Kui ta sul ei põle siis on tõenäoline, et webasto pole varustuses.
Tsiteeri:
Webastot välja lülitada ei ole mõtet ja ka suureneb ilma selleta kütusekulu ja mootori kulum
Sellepärast ma teda täielikult seisma ei pannud. Külma mootori soojendamiseks lülin ta ikka sisse.
Tsiteeri:
Võibolla sul probleeme termostaadiga kui temperatuuri näidik mängib
Kartsin isegi, et kliimaseade ja termostaat on erineva seadega. Arvamus tuli sellest, et kliimaautomaatik lülitas webastot sisse ja välja väga väikeses temperatuuri vahemikus. Arvasin, et ehk laseb termostaat jahutusvedeliku suurele ringile enne kui webasto välja lülitatakse. Nüüd ilma webastota sõites jääb jahutusvedeliku temperatuur kriipsu võrra varasemast madalamale - 2 võimalust kas salongi kütmine suudabki piisvalt mootorit jahutada (välis temperatuurid 5C ja madalamad) või läheb vedelik suurele ringile kui näidik on jõudnud ~30% peale (maksimaalne normis näidik on ~45%). Kuna salongi jõuab piisavalt sooja, siis kaldun 1. variandi poole.
Tsiteeri:
Kui autol mootor on töösoe ja ka salongis saavutatud norm temperatuur, siis piisab, kui vajutada kliima paneelis nuppu POWER.
Sama efekti annab temperatuuri vähendamine (~19 peale). Ning just selliste nikerdamiste tõttu ma lasingi selle nupu lisada. Lisaks on mul tihti vaja sõita ka väga lühikesi otsi, mis vajaksid kliima välja lülitamist enne auto käivitamist - webastot ei ole mõtet panna käima lühemaks ajaks kui 15min. Kui kliima on väljas, siis õhk ei liigu ja aknad lähevad uduseks.
Kokkuvõtteks olen nupuga ikka rahul - isegi kui tuleb välja, et termostaat oli osade probleemide põhjus.