Sellisel juhul kontrolli üle kõik torud ja lõdvikud, mis on seotud paagiga. Paagil peaks olema õhutuse voolik ja ka tankimise jaoks oleval lõdvikul peaks olema õhutuse voolik. Nende voolikute ummistuse korral tekibki vastusurve tankimisel. Paraku see, et kütus jääb ühele paagi poolele ei mahu nagu hästi pähe ja füüsikaliselt ei tohiks see ka võimalik olla. Muidugi peab paak olema puhas. Olen remontinud masinat, millel kippus poole paagi pealt küte otsa saama. Temal näidik näitas küll õieti, aga probleem oli selles, et mees oli kusagilt si..a paaki pannud. Tulemus oligi see, et kütusepumba alusesse kaussi korjus kogu see saast kokku ja ummistas pumba sõela. Tankides lõi kütusevool sodi ühtlaselt paaki laiali ja auto jälle käis seni, kuni jäi järele umbes pool paaki kütet. Kui paak on puhas ja torustikud korras, siis peab rike olema tasemeanduris. Tasuks kontrollida ka pumba pistikut, et see ikka korralikult ühendust annaks. Kontrolli ka seda, et pump paaki vaakumit sisse ei ime. Kui auto välja sureb, siis mine kohe välja ja keera kütusepaagil kork maha. Imemise häält kuuldes väiks väita, et probleeme on õhutuse voolikutega. Peale seda protseduuri vaata kütusenäidikut, kas midagi muutus ja kas auto käima läheb.
_________________ Polegi nii rumal kui pealt paistab.
|