Paigalduse kohaks sai valitud erinevatel põhjustel
All-round OÜ. (muuseas paigaldajad ise ka CHR juhid)
Seadmeks sai Landirenzo Omegas IV põlvkonna seade.
Esialgsel ülevaatsusel sai vaadatud üle seadme paigalduse võimalused. Esmapilgul tundus panek ruumipuuduse tõttu kaheldav [pilt tulekul] - aga kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab. (seda viimast teed mindigi) Tsiteerides paigaldajat: "Tuleks anda Nobeli preemia mehele, kes kõik selle sodimodi suutis kapoti alla ära mahutada ja teise Nobeli preemian mehele, kes suudab sinna veel gaasiseadme ka paigutada"
Peale seda tuli jääda ootama konkreetset hinnapakkumist, milleks osutus seekord 23k. Nüüd jäi üle oodata ainult tööde algust.
Paagiks sai valitud varuratta koopase käiv 60 l paak [pilt tulekul]. kui mälu ei peta siis mahtus sinna pea 50l sisse. (millest peaks jaguma päris mitmeteks kilomeetriteks - sellekohane kogemus veel puudub).
Aurusti sai koha paremasse rattakoopasse (vasakus koopas oleva aku eeskujul) [pilt tulekul]
Arvuti leidis koha esiakna ja kapotivahelise kattealla [pilt tulekul], alguses oli kaalumisel ka varjant, et võibola tuleb arvuti üldse kuhugi salongi sokutada, kuna ruumi lihtsalt ei ole.
Peale selle paigutati kapotialla veel kilomeetrite kaupa juhtmeid (mulle vähemalt tundus nii)
Kapoti alune näev välja, nüüd selline
[albumimg]69[/albumimg]
kui enne veel ruumi oli siis nüüd seda enam kindlasti ei ole (õnnelik on mees, kes saab hakata rihmasid või mdiagi sellist vahetama
![:lol:](./images/smilies/chr_lol.gif)
). Väike filtrike juhtme dzunglis
[albumimg]71[/albumimg]
Toas annab seadme olemasolust märki väike nupuke rooli kõrval
[albumimg]73[/albumimg].
Esialgsed sõidukogemused on igati positiivsed. Ei tähelda mingisugust vahet gaasi või bensiiniga sõitmisel. Kütuste vahetus toimub ka juhile märkamatult. Kui panna rooli keegi asjast teadmatu siis ilmselt tal jääksi arusaamata et asi gaasiga.
Aru saabki ainult kahte moodi, kas näidikut vaadatates või gaasil töötava auto kõrval seistes, siis on kuulda pihustite
[albumimg]70[/albumimg]
klõbinat (sees istudes ei kuule midagi). Väike auguke tehti ka tagumisse bumperisse
[albumimg]72[/albumimg]
Eks ma rallitan edasi ja annan teada kui esimene paagitäis otsas. (hea on ikka tankimas käia kui paagitäie eest ei pea 800 eeku välja laduma
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Esialgu Check engine ei põle veel.
Muude asjdest rääkides selgus, et vahetada tuleks ära esimesed rattalaagrid. Õli jooksude kohad ka enamvähem täpsed nüüd. Mootorist tuleb klapikambri tihendi vahelt ja käigukastist, kas radika kinnitustest (paremal juhul, kus piisab ilmselt kinnituste pingutamisest) või siis radikast endast (see oleks siis halvem juht, kus tuleks juba radikas vahetada). Parandamiseks tuleb ilmselt autol nima maha kruvida, kuna muidu sinna ligi ei pääse lihtsalt.
Pean vaatama koha, kuhu ülejäänud pildid toppida siis saab jutu lõplikult valmis.