endal juhtus sarnane situatsioon Anjollega:)
esiratta pidurisadul jäi kinni, avastasin alles siis kui peale sõitu autost välja tulin ning tundsin ilgemat kärsakat.
sai siis ostetud terve jooks piduriklotse ja vahetama......
eelmiste klotsidega oleks veel pool aastat kindlasti kannatand sõita
igatahes sai seda plastikust kolbi uuest ja uuesti paigaldatud seda sadulasse tagasi ja lihvitud ja tagasi ja lihvitud ja tagasi aga asjata - tulemus ikka sama.
pidur kinni võtab aga lahti ei lase......
ma siis loll alustasin kõige kaugemast otsast - peapumbast
keerasin torud lahti, ikka kinni.
keerasin lahti enne absi , ikka kinni siis peale absi, ikka kinni
enne piduri voolikut ikka kinni
siis sadul uuesti lahti ja ilma pidurivoolikta lasi ilusti lahti.
no selge uut voolikut vaja, poodi minek 700 !!!!! ja alles 3 päeva pärast saab kätte! selge tagasi töökotta.
tuli välja et võtmed jäid sisse!
teise rajooni teiste võtmete järgi.
proovisime siis kompressoriga läbi puhuda voolikut - ei midagi.
sama moodi keevitustraadiga läbi sorkida - ei midagi.
siis keerasin kõik torud kinni tagasi ja voolik külge autole ning 2 jalaga pidurit tallama kuni käis mingi kõva purts ja p..ka lendas.
küljest lahti tagasi, ikka ei kompressoriga ega traadiga ei saa midagi
jah.....
siis kruvikaga pidurivooliku klambrit lahtipoole painutatud( see mis keset voolikt) NING ENNÄE IMET KUI KOMPRESSORI UUESTI TAHA PANIME!!!
SIUKE PUUPEA ANNAB IKKA OLLA!!!
sellest olekski pidanud alustama!!!!!!!!!!!!!!!
ning kogu see anomaalia kestis vist 9h
no vähemalt sai kõik piduriklotsid ja piduriõli vahetatud ning targemaks et ei tasu kohe otsida kõige keerulisemaid variante, sest vastus võib sulle koguaeg ninaalt otsa vahtida
nii et rahvas, soovitan neid klambreid vähelahtipoole kangutada.