Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juun, 2007 12:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Nii tere,

Grillfestilt tagasi tulles kadus 1 pütt tagant ära. Vahepeal käis mootor üldse kahe pütiga. Kuna vanad küünlad olid ka juba parajad saastad siis sai pandud uued NGK küünlad. Küsimus siis selles, et mis jama võib olla? Millest vea otsinguid alustada? Silberisse saime aja alles 27.juuni. Jumal tänatud et meie peres on veel teisi Chryslereid, et ei jää päris jalameheks.

Vaatasin ka koode mida kompuuter edastas:
P0123 Throttle position sensor voltage high
P0352 Coil #2 is not reaching peak current at the right time
P0351 Coil #1 is not reaching peak current at the right time
P0302 Misfire detected in cylinder #2.
P01193 Inlet air temperature sensor voltage is wrong

Saan aru, et kui juhtub mingi suur jama, siis hakkavad kõik andurid lõpuks jama ajama. Saan aru, et midagi on valesti 1 ja 2 silindris. Nii et arvatavasti süütepool?

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juun, 2007 13:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
süütepool ei saa kohe mitte olla, kui süütepool läbi siis ei tule ühtegi sädet.
St kas jamab küünal, juhtmed, jagaja - kui säde on antud silindrites olemas siis kui tugev see säde on võrreldes teiste silindritega.

kui need on korras siis võiksid igaksjuhuks kontrollida manomeetriga surveastet igas silindris.
Kui see ka ok võta järgmiseks ette toiteahel, kas mingid elektrilised klapid kontrollivad pealeantavat kütusesegu igasse silindrisse nt pihustid, kui need olemas on.
Rohkem ei tohiks esmasel kontrollimist olla, kuna tõrkega töötab vaid pool mootorist, mitte terve.
Üldjuhul, kui ei tööta üksik silinder on viga elektriahelas jagast küünaldeni või surveastmes (uuematel ka pihustid)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juun, 2007 15:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
hmm kirjutas:
süütepool ei saa kohe mitte olla, kui süütepool läbi siis ei tule ühtegi sädet.


...tuleb ka vigasest süütepoolist säde, omal kogemused. Mismoodi sädet kontrollida, kas aparaadiga või visuaalselt?

Tean, et näiteks bemmi kärakatel ei tohi niisama visuaalselt sädet kontrollida, küünal peab olema peal ja juhe küljes, muidu võivat seal ajus midagis paigast ära minna. Pole küll proovinud, aga tuttav (ja mitte niisama jutumees) remondimees on rääkinud sellist asja.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juun, 2007 23:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Pidasingi silmas jagajat.
Niipalju kui mina olen asja lahti võtnud, siis nägin et sellist süütepooli nagu polegi. On olemas selline jagaja, mis on nagu ka süütepooli eest.
Eks peab asja edasi uurima. :doh:

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2007 21:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Nii ta paraku on et ka minu Voyageril süütepooli lihtsalt ei eksisteeri ainult jagaja ja kõik. Oli paar nädalat tagasi sama kamm mootoris sees et viskas pütte järelt ära ja ei saanutki aru milline se parajasti nöögib, käisin siis Silberis (Tartus) mootori diagnostikas .Midagi nad seal susisid ja vahetasid (jälle) küünla juhtmed ära ,nüüd kõik ok.Arvan et sama kamm kusagil.AA ära kasuta NGK küünlaid ma ei tea miks need sellise kehva kvaliteediga proovi parem DENSO omi mul need töötavad juba hulk aega laitmatult.Ole terve!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2007 0:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
PT Cruiseril peaks minu teada (pea-aegu) sama mootor olema mis Neonilgi.
Jagajat seal pole, on süütepool mis sisaldab ühes kestas tegelikult 2 süütepooli. Kumbki pool annab sädet kahele silindrile.
Veateated on aga väga kummalised.
Võiks arvata, et kuskil on mõni juhe puruks või pistik ei anna ühendust.

P0123 Throttle position sensor voltage high - gaasisiibri asendi anduri väljundpinge on liiga kõrge. Võib olla, et vastav massijuhe on katki. Või tuleb mingil kummalisel põhjusel 5- või 8-voldise sisendpinge asemel otse 12 sinna peale.

P01193 Inlet air temperature sensor voltage is wrong - põhimõtteliselt sama jutt - mass puudu või sisendpinge vale.

P0351 ja P0352 vihjavad ka sellele, et kas ei tule süütepoolidele õieti toidet peale või siis on aju küpse. Toide (+) tuleb poolidele otse peale läbi ShutDown relee, miinust tüürib aju mõlemale pooli osale eraldi. Või siis ei saa aju korralikult massi millega pooli tüürida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2007 0:08 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kas küünlad vahetasid enne või pärast vahelejättude ilmnemist?
Kui küünalde sädevahe on liiga suur siis see võib põhjustada süütepoolide või suutepoolide juhtahelate (ajus) läbi põlemist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2007 12:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
anjolle kirjutas:
Kas küünlad vahetasid enne või pärast vahelejättude ilmnemist?
Kui küünalde sädevahe on liiga suur siis see võib põhjustada süütepoolide või suutepoolide juhtahelate (ajus) läbi põlemist.



Pärast jama ilmnemist. Oligi plaanis need ära vahetada, kuid jama hakkas pihta ennem ja oli vaja kiiremas korras ära vahetada.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2007 15:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 14:01
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Tuleks ära mõõta, kas mootori ecu(aju)-st süütepoolide juhtimpulsid välja tulevad. Kui ei tule, siis on tõenäoliselt juhtbloki väljundaste maha põlenud.
Voyageri samasuguse probleemiga blokke olen teinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Juun, 2007 19:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Täna sai siis Silberis ära käidud.
Vaadati üle siis küünlad, küünlajuhtmed, süütepool ja ega midagi, masin töötab endiselt nii nagu enne.
Sai uuesti aeg pandud. Ega midagi muud enam üle ei jäägi, kas pihustid või aju. :(

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Juun, 2007 22:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Tüüpiline silber,olen enda kunagise concordega seal käinud,3 tundi ja ütlevad,et nad ei saa hakkama,krt lõpuks uurisin ise pikalt välismaisestes foorumites,läksin naaber töökotta, ja asi korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2007 9:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 14:01
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Mis siis nüüd järgmiseks vahetusse läheb? pihustid, või aju?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2007 10:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Sai ise seal juures oldud.
Nad hakkasid järjestikku vahetama asju.
Eks 7.juulil näeb mis viga.
Loodan et mitte aju.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2007 12:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 14:01
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Mis siis selles mittetöötavas silindris puudu on, et pauku ei tule? Kas säde, või pihusti ei avane? Signaalid võiks ju üle vaadata, enne kui vahetama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2007 12:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui on silindris küttesegu + säde siis peab töö toimuma juhul, kui süüde on õige ja surve olemas.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia