Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Missugune mootoriõli?
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Juun, 2007 23:58 
Lugesin manuaali, seal kirjutet, et PT Cruiseri õliks 5w30. Mida kasutate ja mida soovitate - eelmistele autodele ikka sisse kallatud 5w40 õlisid.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2007 13:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Siin asja juures oleks oluline ka see, et palju on masin sõitnud. Kui üle 100000km siis soovitavalt poolsünt, kui alla selle siis täissünt.
Soovitaks Valvoline Maxlife, Pennzoil, Castrol jne. Sobib ka mõne muu viskoosusega õli, nt 10W40. Esimene nr näitab külmataluvust madalatel tempidel ja ülemine kuidas õli peab vastu kuumusele. Kui masinal turbot pole siis see 10W40 ajab asja küll Eesti kliimas ära, kui juhuslikult kuskil Siberis ei ela.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2007 16:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.n ... x_oiltable

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2007 20:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Ära ainult Adinoli kasuta se pole õli, ;) ma ei tea veel mis se on aga mootori oskab tuksi keerata küll!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2007 22:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
elvis1 kirjutas:
Ära ainult Adinoli kasuta se pole õli, ;) ma ei tea veel mis se on aga mootori oskab tuksi keerata küll!



Automehhaanikud kutsuvad seda õlimarki Odin-Null -iks :D
Jah, ära siis palun Addinol õli kasuta.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Juun, 2007 15:02 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tahaks küll teada, millistele faktidele teie Addinoli-vastalisus tugineb.
Kas te tõesti usute, et see firma ikka veel püsiks kui sellised kõlakad kinnitust leiaks?
Mitte, et ma oleks selle brändiga kuidagi seotud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Juun, 2007 16:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Olen teistelt kuulnud, et Addinol ei ole see kõige parem õli, aga endal mul kogemusi pole selle õlimargiga.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Juun, 2007 18:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
anjolle kirjutas:
Tahaks küll teada, millistele faktidele teie Addinoli-vastalisus tugineb.
Kas te tõesti usute, et see firma ikka veel püsiks kui sellised kõlakad kinnitust leiaks?
Mitte, et ma oleks selle brändiga kuidagi seotud...
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Juun, 2007 0:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
elvis1 kirjutas:
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.
Aga targu jätad mainimata, millised olid mõlema õli viskoossusindeksid ;) . Kui ühe number algas näiteks 5-ga ja teisel 20-ga siis on mõistetav, et ühe õli hangumistemperatuur on -30 ja teisel -10 kraadi (päris täpselt peast ei mäleta aga ligikaudu sellised need arvud on).
Ja millised on tõendid selle kohta, et need kaks mootorit selle pärast laiali läksid, et õli tasemel polnud? Äkki sellepärast, et Addinol sai mootorist otsa või unustasid Addinoli vahetada? Või hoopis sellepärast, et keegi oli enne miljon miili ilma õlivahetuseta sõitnud või Vene õliga sõitnud ja Addinol sulatas lihtsalt selle sodi karterist lahti? Või oli nende mootorite aeg lihtsalt läbi?
Tahaks nagu ikka korralikke argumente


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Juun, 2007 9:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Korras auto läheb ka sita õliga käima. Kui ma endale esimese ''välismaa auto'' sain, oli selleks Ford Transit. Ca 95 a paiku, auto oli 82 a. väljalase. Kõik hoiatasid, et see diisliga Transit ei lähe ju ka suvel käima kui valge seina äärde parkida, sest ta mõtleb, et on talv käes ja peale päikeseloojangut samuti ei käivitu, sest õhk läheb liiga jahedaks. Paraku läks see loom mul iga ilmaga käima ja nukrad ''besumehed'' tuiasid köied näpus hommikuti minu auto ümber, mille summutist väljuv soe õhk viitas ''küdevale'' mootorile. Pean tunnistama, et enne talve sai pea maha võetud, klapid soveldatud ja eelsüüteküünlad vahetatud, samuti ka filter jms. Land Cruiser aga oli seletamatult lollikindel, selle diisel läks ka -28 kraadi juures esimese käivitusega tööle, see küll ''ehmatas'' täiega ära, sest olin hoolega valmistunud vähemalt poolepäevaseks võitluseks karmi põhjamaise kliima ja Jaapani rauatükiga. Akulaadijad, soojapuhurid jms. stuff oli juba valmis pandud, aga mõtlesin, et ''ÄKKI LÄHEB?'' ja proovisin niisama. Raibe võttis peaaegu kohe tule sisse, küll ajas alguses hullu valget välja, aga LÄKS?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Juun, 2007 20:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
anjolle kirjutas:
elvis1 kirjutas:
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.
Aga targu jätad mainimata, millised olid mõlema õli viskoossusindeksid ;) . Kui ühe number algas näiteks 5-ga ja teisel 20-ga siis on mõistetav, et ühe õli hangumistemperatuur on -30 ja teisel -10 kraadi (päris täpselt peast ei mäleta aga ligikaudu sellised need arvud on).
Ja millised on tõendid selle kohta, et need kaks mootorit selle pärast laiali läksid, et õli tasemel polnud? Äkki sellepärast, et Addinol sai mootorist otsa või unustasid Addinoli vahetada? Või hoopis sellepärast, et keegi oli enne miljon miili ilma õlivahetuseta sõitnud või Vene õliga sõitnud ja Addinol sulatas lihtsalt selle sodi karterist lahti? Või oli nende mootorite aeg lihtsalt läbi?
Tahaks nagu ikka korralikke argumente
õli ikka poolsünt 10w-40 Fordil oli kolm õli vahetust kasutasin Shell -i kõik oli ok nii kui Addinol sisse läks umbes 3000 km. ja rõngad kinni peale rõngaste vahetust sai veel kuigi kaua sõita kui lõi mootorile kolina sisse ja oligi romula rida.Sigulil sai teha mootori kap rem.kuid esimest õlivahetust ta ei näinud,läksid saaled ja kolvi rõngad.peale seda enam Addinoli ei kasuta ! Ärge võtke seda kui mingi toote maha tegemist vaid ma lihtsalt ei soovita !

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Juun, 2007 22:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Firma rekka sõitis mõõda euroopa teid 450 000 km ja peale Addinoli muus õli ei kasutatud, talvel käivitus probleeme polnud. Nii et arvamused nurgast nurka. Pole küll ka selle margi austaja aga maha tegema ei hakka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juun, 2008 22:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Juun, 2008 22:41
Postitusi: 1
Asukoht: Tln Nömme
Kui mul see kysimus tekkis, helistasin Silberautosse ja vastuseks sain, et 5W40 öli sobib. Sellega nyyd söidan ja ei häda midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 18:12 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler PT Cruiser

Liitunud: Teisipäev 15 Mär, 2011 21:27
Postitusi: 3
5W40 on hea valik ning seda soovitab ka autotootja.

Õliteemale lisaks siis, et hetkel müüdavad õlid (Castrolist Addinolini) on kõik täpselt sama head ning vastavad kvaliteedi nõuetele, mis paika pandud on. Vahe on lõppkokkuvõttes selles, et kaua konkreetne õli säilitab neid omadusi ning milliseid lisandeid seal sees on kasutatud. Ka kindlasti sellest, milline on auto läbisõit, võiks teha õlivaliku. Pädevamad autopoed peaksid oskama soovitada milline õli Teie masinale kõige parem on. Ise kasutan Liqui moly 5W40. Minu meelest oli seal ka MoS2 lisand sees, mida soovitatakse natukene suurema läbisõiduga autodele (minul PT Cruiser 2001 a 2.0 ls 211000). Õlivahetuse aeg käes ning sama mark läheb uuesti sisse.

Kaspar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Veebr, 2012 19:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler PT Cruiser

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 19:51
Postitusi: 30
Asukoht: Tartu
Mina olen aastaid juba Motuli kasutaja, hetkel sees Motul 8100 X-cess 5W-40
Väga hea ja hariv eestikeelne video õlidest: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amperi%2Bgaraaz/10353-Amperi%2BGaraaz%2B-%2B8.aspx


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia