Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Apr, 2022 14:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 24 Apr, 2022 14:50
Postitusi: 8
Oskab keegi öelda kus asub ja milline näeb välja T&C 2014.a bensiinifilter?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Apr, 2022 15:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Apr, 2022 16:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 24 Apr, 2022 14:50
Postitusi: 8
magnum kirjutas:
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.


Tänud, sõiduk värskelt USA-st toodud ja ei tohiks sellega probleeme olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Apr, 2022 17:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
muretuid kilomiile sel juhul! :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Apr, 2022 17:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
magnum kirjutas:
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.



huvitav teade

nimelt olen sõitnud kõikide oma autodega
chrysler voyager
stratus
mazda
chevrolet lacetti
subaru
chevy van

ja kõigis oma mootorsaagides ja trimmerites ja murutraktoris
kasutanud kogu oma aja
ja pole täheldanud mingit pruuni löga
ega mingeid anomaaliaid mootori töös

et kust tuleb selline info et 95 tapab mootoreid??

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Apr, 2022 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
tiku-taku kirjutas:
magnum kirjutas:
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.



huvitav teade

nimelt olen sõitnud kõikide oma autodega
chrysler voyager
stratus
mazda
chevrolet lacetti
subaru
chevy van

ja kõigis oma mootorsaagides ja trimmerites ja murutraktoris
kasutanud kogu oma aja
ja pole täheldanud mingit pruuni löga
ega mingeid anomaaliaid mootori töös

et kust tuleb selline info et 95 tapab mootoreid??

Pane kanistriga 95 mõneks ajaks seisma, siis näed. Tuttav vedas Tallinna Lennujaamas eelmise aasta lõpupoole hunniku autosid ära, sest need ei käivitunud enam. Inimesed läksid tükiks ajaks puhkama, autod jäeti seisma. See etanool, mis 95 sisse on topitud, on niiskust korjav element. Paagid roostetavad ja muruniidukisse ja trimmerisse ei tohi kohe kindlasti seda panna! Segubens tuleb teha 98ga või osta Aspenit. 95 kulutab need vaesed plastmassist karpad viimseni ära. Murutraktori Keihini karpad on kõik plastiksisuga ja nõelklapp ei pea. Iga paari kuu tagant vaheta.. 98 kasutamisega pole viimase 2a jooksul vaja olnud näppida. Aga noh, igaüks teeb valikud ise. Mina nägin seda tulemust väga lähedalt, kui E10 müüki pandi - heitgaaside probleemid ning salongis seisis üks auto 7 kuud, 95 paagis. Tulemuseks kõik pihustid vahetada, kütusepaak puhastada ning trass läbi pesta. Paak oli pruuni löga täis. Auto tuli tehasest, tehti üks proovisõit, pandi 10L sisse ja pärast seda jäi salongi seisma. Kõige hullem, mis teha saad, on jätta auto seisma selle kütusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Apr, 2022 19:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
magnum kirjutas:
tiku-taku kirjutas:
magnum kirjutas:
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.



huvitav teade

nimelt olen sõitnud kõikide oma autodega
chrysler voyager
stratus
mazda
chevrolet lacetti
subaru
chevy van

ja kõigis oma mootorsaagides ja trimmerites ja murutraktoris
kasutanud kogu oma aja
ja pole täheldanud mingit pruuni löga
ega mingeid anomaaliaid mootori töös

et kust tuleb selline info et 95 tapab mootoreid??

Pane kanistriga 95 mõneks ajaks seisma, siis näed. Tuttav vedas Tallinna Lennujaamas eelmise aasta lõpupoole hunniku autosid ära, sest need ei käivitunud enam. Inimesed läksid tükiks ajaks puhkama, autod jäeti seisma. See etanool, mis 95 sisse on topitud, on niiskust korjav element. Paagid roostetavad ja muruniidukisse ja trimmerisse ei tohi kohe kindlasti seda panna! Segubens tuleb teha 98ga või osta Aspenit. 95 kulutab need vaesed plastmassist karpad viimseni ära. Murutraktori Keihini karpad on kõik plastiksisuga ja nõelklapp ei pea. Iga paari kuu tagant vaheta.. 98 kasutamisega pole viimase 2a jooksul vaja olnud näppida. Aga noh, igaüks teeb valikud ise. Mina nägin seda tulemust väga lähedalt, kui E10 müüki pandi - heitgaaside probleemid ning salongis seisis üks auto 7 kuud, 95 paagis. Tulemuseks kõik pihustid vahetada, kütusepaak puhastada ning trass läbi pesta. Paak oli pruuni löga täis. Auto tuli tehasest, tehti üks proovisõit, pandi 10L sisse ja pärast seda jäi salongi seisma. Kõige hullem, mis teha saad, on jätta auto seisma selle kütusega.


ei nu mis siin vaielda kui nii ütled


siis lihtsalt imelik et ma oma murutraktorisse panen koguaeg 95
traktor aastast 2012 ja ei mina viitsi paaki sügisel tühjaks teha
kevadel panen käima ja niidan
siiamaani pole midagi viga olnud
ainult terasi peab vahetama

sama ka mootorsaagidega
ei ole muid muresi kui keti teritus ja vahetus

ja nagu mainisin siis autodega on sama asi
isegi hobi auto shevy van
ega siis ma hakka sügisel paaki maha keerama ja tühjaks valama
(talvel ta mul seisab kuna tegu ikkagi hobi autoga)
praeguseks juba viis aastat
ja oh imet eelmine nädala vahetus sai auto käima pandud ja läks ilusti ei mingeid probleeme

ja kui tõesti autod lausa hunnikutes surevad ja ei käivitu
siis mina saan aru ja ainuko loogiline põhjus on see et mootorid ise on juba kohviveskiks sõidetud ilma igasuguse hoolitsemiseta ja põhjus siis selles

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Veebr, 2023 10:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Alexela väidab, et neil pole üheski bensiinis enam ammu biojama sees. :think:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia