Kere on eelmise põlvkonna oma, veermik samuti imevähe muutunud. No lisaks see, et universaali enam ei saa.
Bensukas on etem.
See 3.0 siin kapoti all ei ole enam mersu oma, vaid VM Motori (hahaa) koopia ning lisandunud on mõned itaaliapärased vimkad. Kui mootor käib, on mõnus sõita. Olen sõitnud sama mootoriga Grand Cheroga, tõmme on hea. Aga siinkohal ka rõõm lõpeb - hoolduskulu on üle keskmise, pigem isegi soodne, arvestades auto klassi. Aga tüüpvead on kallid peale garantii lõppu ja ootamatuid vigu on samuti.
Kas käiguvalits on see tulukestega joystick, või on veel kulissiga vanakooli oma? Igatahes see joystick laguneb, on kallis välja vahetada. Garantii ajal vahetati need tasuta välja, et kui sul oli D peal, siis ukse avanedes läks automaatselt P, ilgelt tüütu, kui tahad tõstuki vahele sõita, et õli vahetada, pärast enam ei mahu autosse, et seda käivitada ja parkingust kätte saada..
Aga see abinõu tehti selleks, et ameerikas said paljud surma oma auto all, sest see sõitis peale, kuna idikas jättis D sisse kui läks väravat avama...
Igatahes - kui leiad kontrollitud ajalooga auto, usun, et saad hea sõbra. Üpris öko oli see mootor ka GC peal, arvestades muidugi tolle auto kaalu 11 sajale keskmine ei ole eriti öko, aga mersu 3.0 eelmise põlvkonna oma ei olnud ka just eriline säästumasin.
Veermik on vanast üle tulnud osaliselt, eriliselt kallim ei ole, mõni detail võib olla kallim, kokkupuude puudub, aga saab ka usast vajadusel sillatükke. Ma ise tellin ka usast asju, sest kui siin kohalik tahab 600.- per sild, siis 500ga on võimalik saada mõlema silla kaikad üle ookeani...
Kilomeetri hind on diiselautol igal juhul kallim, kui ostad V8 bensuka. Hea, kui leiad Eesti ajalooga masina, siis on ka mingi hooldusajalugu teada, muul juhul saad pead valutada või kasuta mobile24 abi, seal on Kuldari nimeline noormees, kes oskab välja aidata ka välismaalt toomisega, see seltskond vähemalt oskab ajalugu kontrollida, teised on lihtsalt raha peal väljas, et sinult see ruttu kätte saada.
USA variant 300C nime all oleks erilisem, neid siin liigub vähe, kuid diislit sa ei saa. Viimase põlvkonna 5.7 Hemi oskab ka keskmiselt 8-9 liitrit sajale sõita ja see meeldib mulle rohkem, kui traktori lõgin ja külm salong talvel.
Nahksisu pead tihedalt hooldama, Chrysleri nahksisu on kurikuulus oma kehva vastupidamisega, kui regulaarselt ei piimata.
Ãœldiselt, tee oma valik, aga olgu see korralik.