Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Juun, 2019 23:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna minu "metsakas" otsib uut kodu, siis sai endale võetud üks linnakas juurde :)

Pärit on Rootsist ning suht hiljuti Eesti pinda puudutanud "nainer".

Kere on heas korras, samuti tundub, et on mõistlikku hooldust saanud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Veermikus on vaja vahetada mõned kuulliigendid, kuna kaitsekummid on katki ning samuti esisilla simmer aga peale selle tundub OK.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Aug, 2019 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Natuke on ka auto hooldust saanud.

*AC sai täidetud ning oli hea jahe palavate ilmadega sõita :)

*Antenn koos kaabliga sai vahetatud, kuna mingit levi polnud, leidsin koopa seest kellegi parandatud aretuse, mis oli ära oksudeerunud.

*Vahetatud D30´ne pinioni tihend mis lekkis. Samuti uus sillaõli sisse. Samuti tundub, et juhipoolne silla veovõlli tihend lekib, sai ka need Rockautost tellitud.

*Vahetatud D44a sillaõli, selgus ka, et LSD on kutu. Selle kettaid vahetama ei hakka ning sisse läheb lukk.

*Kasti õli on ilus ja puhas ning seda ei hakka häirima

*Vahekasti õli sai vahetuse, vana oli ikka päris jubedas seisus.

*Mootor ootab veel uut õli, teglen sellega nädalavahetusel.

*Tagauste kõlarid plärisesid, sai sinna kapist vedelevad leitud. Tehase kinnitused jootsin uue kõlari külge.

Pilt

*Kõik roolivardad said uute vastu vahetatud, vanadel olid kõikidel munakatel kaitsekummid puruks ja ainult ajaküsimus millal sodi oma tööd teeb.

Pilt

*Pikemal sõidul hakkas ka VIC karjuma oma kurikuulsat "Coolant Sensor Low" viga, kuna olin seda juba oma vanal masinal parandandanud, siis läks jootmine lihtsalt.

Pilt

Käidud ka pikematel sõitudel ning mingit suurt muret pole olnud:

*Sooja mootoriga jääb IAC mõnikord tukkuma ning kui peak näiteks roolikeerama ja käiku sisse panema, siis lõppeb seiskunud mootoriga.

*TPS´il tundub olevat kerge "surnud ala" ning tahab samuti vahetust. Mõlemad Mopari andurid peaks lähinädalal jõudma.

*Luugi klaas ei avane, kiskusin siis katte maha ja selgus, et soleneoid on kutu ning keegi on ka nibukaga selle klaasi sinna kinni tõmmanud, samuti oli paaril juhtmel tehtud mingit "ossi näppudevahel juhtmete kokkukeeramist ja siis teip peale lahendust". Kõik see porr sai eemaldatud ja korralikult joodetud.

Nädalavahetusel peaksin sõbralt saama töötava solenoidi ja siis saan klaasi loodetvasti jälle liikuma.

*Kõik pidurid tahavad tegemist, samuti piduritoru, mis taha jookseb.

Muidu on aga ilma "lisadeta" Jeebuga hea sõita ning saab aru, et istud V8 taga :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 11 Aug, 2019 20:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tagaklaasi solenoid sai vahetust, nüüd kõik toimib edukalt.

Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Aug, 2019 19:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Throttle body sai siis pesu, külge läksid ka uued TPS ja IAC.

Vana IAC polegi väga hullu "kihi" all.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2019 13:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna ma normaalse hinnaga carrieri ei leia tagasilda, et lukk sisse toppida, siis ostsin uued LSD kettad:

Pilt

Loodetavasti leian aega enne talve need sisse saada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Sept, 2019 23:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Toitekaablid said vahetust:

Pilt
Pilt
Pilt

Kõik aknad liiguvad nüüd kiiremini üles ja alla :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Nov, 2019 11:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tööd mida oleks vaja siis ära teha:

*Piduritorud - ABSist kuni taha minev toru on tagaistujate kandis väga nutune.

Riiulis ka kõik vollad ja supportid, eks paneb ka need külge.

*Kettad ja klotsid x4 + kässari regull.

* LSD sidurid vahetada, samas ka siis juba laagrid ja simmerid. Ootavad riiulis

*Külmade saabumisel märkasin, et salongi ei puhu sooja, kui just 3k ja üles pööret ei anna. Mootori temp on OK, lekkeid pole, õhutasin veel üle. Tundub, et veepumba labad on otsas ja vesi ei käi enam piisavalt ringi ja tahab vahetust.

*Paremale väljapöörates veovõll ragiseb.



E: Sai salongiradikat läbipestud, nii spets ainega poest kui ka äädikaga. Läks paremaks aga 5.2 puhus ikka korralikku kuuma.

Eks siis saab vahetuse plaani võtta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Dets, 2019 19:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vända andur hakkas jeblama - jättis mu poe parklasse, pidin 15min ootama kuni jahtus ja sain vaikselt kodupoole tagasi.

Jeebiga ikka igav ei hakka :lol:

Nüüd ootan uut andurit Rockautost, kahjuks ´95a omal teine pistik, muidu liiguks juba :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Dets, 2019 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Auto liigub jälle - vända anduri vahetatud.

Pilt

Vahetuseks siis 1/4 narre, kardaan koos 13 padruniga, või 6mm kuuskant, pikendused.

Pilt
Pilt

Ise tegin siis pealt poolt, narre paremas käes läheb kondi torude vahelt sisse ja vasaku käega siis suunad poltidele peale.

Päris jube on, 2 korda teinud, 3 kord vist laseks vahetada :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Jaan, 2020 22:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
2 ukse andurit said ära vahetatud, vanad enam voolu läbi ei lasknud.
Pilt

vasakul uus, paremal vanad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Veebr, 2020 11:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Juhipoolne veovõlli ots ragises, sai vahetatud riiulis vedeleva vastu.

Pilt

Algus oli kartus, et kitsam ABSi vöö äkki ei toimeta aga kõik toimib edukalt.

Samuti vahetasin need idiootsed laagri poldid.

Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Veebr, 2020 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Esimesed stabikad, said vahetust:

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Apr, 2020 12:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
ÜV siis läbitud selleks korraks, kässar vajaks hooldust, samuti 10a vana tulekustuti :lol:

Esiklaas sai samuti Glassdrive´is vahetatud.

Nüüd tuleks raadio laiali lammutada ja FM sageduse maandused ülejoota - peaks parandama selle, et FM raadio vait jääb peale 10min mängimist, samas AM, CD töötab edasi.

Plaanis ka keretööd, et tagaluugiäär päästa ning siis Fluid Film´iga auto ülelasta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2020 11:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Märkasin, et passis on haagisevedu 0kg millegipärast.

Peab uurima, kuidas see korda saada...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Apr, 2020 20:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Keretööd siis tehtud selleks korraks, suured tänud meistrimehele :)

Kapoti all oli siis mingi teibi moodi asi, mis varjas auke:
Pilt
Pilt
Pilt

Samuti uksed:
Pilt
Pilt

Tagaluugi äär, mis oli algne põhjus keretöödeks - selgus, et oli igast otsast pahtel ja rooste. Õnneks sain kiirelt mõistliku luugi, mis oli päästmist väärt.
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ilma embleemideta näeb hea välja :)

Nüüd on auto rooli ja esiistme nahatuses.

Kui lõpuks jõuan ka pidurid, torud jms põhja all vahetatud lasen auto ka korrosioonikaitsega ületeha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia