Sain paar päeva tagasi uue auto omanikuks ja probleemid ei lasknud ennast kaua oodata.
Tegemist 2003a 3,3 Grand Voyageriga. Käisin sellel pealinnas järel ja kuni Tartuni ei paistnud mingeid erilisi anomaaliaid. Eilsega sai aku tühjaks (vana aku ja uksed olid päev otsa lahti, sest autot oli vaja koristada) täna lasksin umbes tund aega laadida ning kõik töötas nagu vaja. Mingi hetk lasksin juhipoolse esiakna alla. Umbes 5cm jäi lõpuni maad(nii suur kolmnurk paistis) ja aken enam ülespoole ei liikunud. Allapoole ka mitte. Võtsin koju jõudes polstri pealt ning kuna millegi muuga mõõta polnud siis panin mootori klemmidele pirni külge. Kui lülitit vajutada siis pirn põleb. Järelikult vool mootorile peale läheb. Kakkusin veomehanismi trossid mootori küljest ära, et ehk on kinni kiilunud kuid mootor tööle ei hakanud. Tõstsin siis esialgu klaasi käsitsi üles ning lappisin asja kokku. Korraks allapoole aken liikus, kuid ülespoole mitte. Siis lendas mingi plastmassitükk akna küljest minema ning lõin käega. Võimalik, et trossi ots tuli akna küljest lahti/murdus kinnitus ära. Panin ööseks puupulga aknale alla, et vihm sisse ei sajaks ja tulin siia abi otsima.
Kuivõrd siit teemadest lugenud mis imetabaseid anomaaliaid vigane aku põhjustada võib siis ennem ukse kallale minekut võtsin ka pooleks tunniks aku klemmid maha kuid sellest ei muutunud midagi. Kõige kummalisem? oli see, et ülejäänud kolm akent töötasid veatult ja ka Tallinnast Tartusse sõidul ei paistnud aknal ega selle mootoril midagi viga olevat. Kõik töötas laitmatult. Tõsi, akent 100% alla lasta ei proovinud. Pigem sai tuulutamiseks paar korda mõne sentimeetrine vahe sisse lastud ja siis uuesti kinni tagasi. Trossid paistsid käsitsi liigutades ka korras olevat ja aken liikus siinidel vabalt üles-alla kui käega liigutada.
Nüüd on mõistus otsas ja juhe parasjagu koos. Kas peab hakkama uut akent otsima, et trossi kinnitusi korda saada, seda vaatan homme selge peaga, kuid mis jama selle mootori tööga saab olla?