Tere.
Minu esimene postitus siin foorumis, aga mis seal ikka.
Paar kuud tagasi soetasin endale samaguse Lancia 130 kw mootoriga, olen pigem LPG fänn, aga bensukaid liikus vähe ja soetasin endale Soome saatkonna endise auto,läbisõit oli 70 tuhat otsuhetkel 6 aastaga.
Probleemidest: Lancia Diisel soojeneb pikalt, ennem mul oli Skoda Fabia 1.4 kolme silindiga, see läks enamasti 5 km läbimisega soojaks küll. Miinus 20-ga aga 10 km-ga.
Enda pere teine auto Volvo XC70 linnamaastur aastast 2003, soojeneb 1-2 km läbimisega, ideaalne linnaauto ! Haagissuvilaga pargin suvel otse liivaranda ja naudin merevaadet ja randa.
Kui aga auto sõidab suuremate koormusega siis XADO taolised töötlused on lausa kohustuslikud, minul Volvo veab haagissuvilat tühimassiga 1200kg, õlivahetus iga 5-7 tuhande km pärast.
Hiljuti ostsin Volvole termostaadi 10 eur eest, paigaldus 20 eur
Lancia termostaat maksab aga 160 kuni 240 eur, reedel lähen vahetama
Plus vahetusraha ja 5 liitrit jahutusvedelikku otsa veel...
Lanciale olen samuti juba
http://www.xado.ee Stage 1(mootor,käigukast,kõrgsurvepump, rool jne) tuuningu teinud, auto läks vaiksemaks küll.
Lisaks tavalist diislit ma ei tangi, ainult Neste prodiisel.ee
Nüüd mõtlen chipimise peale sest auto on selleks paremini valmis, XADO on ikka võimas asi, olen isegi enda Volvoga ilma õlita mootoriga sõitnud, kuid ega seal kiita pole...
Kuidas see VKM chiptuning sulle tundub, kas tasub sinna pöörduda ?
VKM stage 1 on nüüd 100Nm ja 33 hobujõudu juurde
Lisaks olemas veel chip.ee, see on veidi odavam koht.
Samas paljud kirjutavad, chiptuning põhjustab palju lisakulusid ja need lisa 20kw ei tasu ära.