Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juul, 2019 16:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
3.3l mootor. Väljalaskeaasta 2000. Millisest otsast ja kuidas seda puhastama hakata? Kas kusagil on üleval mõni video selle töö käigust?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juul, 2019 8:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Kas siin foorumis siis oskajaid inimesi ei liigugi v? :think:

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juul, 2019 17:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
No ladal ma olen karteri tuulutust puhastanud küll, täpsemalt seda toru mis tuleb seal alt üles a a antud isendil...tekib küsimus et mida sa üldse teha tahad :)
Tuulutus tuleb sel hoopis klapikaanest, teed kapoti lahti ja see samane kõver torujupike mis sulle kohe vastu tuleb...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Juul, 2019 10:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
koff kirjutas:
No ladal ma olen karteri tuulutust puhastanud küll, täpsemalt seda toru mis tuleb seal alt üles a a antud isendil...tekib küsimus et mida sa üldse teha tahad :)
Tuulutus tuleb sel hoopis klapikaanest, teed kapoti lahti ja see samane kõver torujupike mis sulle kohe vastu tuleb...

Põhjus väga lihtne. Mootor ajab õli välja ja nagu mulle selgeks tehti siis väga palju neid põhjuseid olla ei saa, miks ta seda teeb. Kas karteri tuulutus või väntvõlli otsa tihend. Aga kui oleks tihend, siis ei oleks mootor nii kõrgelt (ja praktiliselt üleni) õline, vaid ainult otsa pealt. Need kõverad voolikud leidsin üles aga need on seest puhtad. Järelikult peaks süsteem olema kusagilt mujalt umbes? Või saab põhjuseid ka teistsuguseid olla, miks mootor pidevalt õline? Algul paistis, et kateri tihend läbi. See sai ära vahetatud aga mootor ikka õline. Järgmiseks väidetigi, et siis tõenäoliselt karteri tuulutus...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Juul, 2019 11:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Oled kindel et sul klapikambri kaane tihendid läbi ei aja õli?
Kui mootor ülevalt õli täis siis oleks nagu ülemise otsa tihendid läbi või on õli sul sees palju ja peksab õli välja
Kõigepealt tee endale selgeks et kust üldse õli välja ajab

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Juul, 2019 10:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Õli on sees parasjagu ja klapikambrikaane ümbrus on ka kuiv. Mootor õline altpoolt.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Juul, 2019 10:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
pikk88 kirjutas:
Õli on sees parasjagu ja klapikambrikaane ümbrus on ka kuiv. Mootor õline altpoolt.
Aga kui oleks tihend, siis ei oleks mootor nii kõrgelt (ja praktiliselt üleni) õline




Kust siis ta õline on kas üleni alt või pealt

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Juul, 2019 8:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Praktiliselt üleni õline altpoolt. Sellepärast saigi esimese hooga ära vahetatud karteri tihend. Kuid tundub, et õli tilgub juurde kusagilt radiaatori ja mootori vahepealt ja sealt valgub laiali üle terve mootori. Nii, et alla välja jõudes on õline terve karter. Muidugi on võimalik, et esialgu laskis läbi ka karteri tihend. Seda enam tagantjärgi ju välistada ei saa. Kuid ainult selle vahetamisest jäi väheseks. Samuti on muutuv ka õli kulu. Max kogus mille olen suutnud umbes nädalaga sisse kallata oli üle kahe liitri. Muidu oli keskmine paari-kolme nädala kohta umbes paarsada grammi kuni pool liitrit. Kuid nüüd on juba kaks nädalat õlitase normis püsinud :/

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Juul, 2019 11:31 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Õli võib välja tulla ka plokikaane tihendi ja sisselaske koja tihendi vahelt! Pese mootor õlist puhtaks ja hakka jälgima kust kõigepealt õliseks läheb!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia