Mure 2 võib põhjustada rooli lintkaabli "Clockspring" kehv ühendus.
Martpip kirjutas:
Tere
Sai ostetud omale nädalaega tagasi voyager ja oh seda õnne,kohe hakkasid probleemid .
Mure 1
Masinal põleb mootori märk ja pöörded piiratud.Kui sai arvuti järgi pandud kurtis mureks,et kütte süsteemi surve madal(nii ütles top parts)Kustutati viga ära ,vahetati küt filter ja elu tundud jälle ilus.
Kuid kui sai maanteel rohkem gaasi antud ning pöörde üle 3000 läksid ,hakkas uuesti mootori tuli põlema ja jälle pöörded piiratud.
Kui jätan korraks mootori seisma ja uuesti käima panen siis mingiaeg jälle toimetab normaalselt,aga mootori tuli enam ära ei kustu.
Mure 2
Põleb ESPBAS ja veojõukontrolli tuli ,top partsis kustutati tuli ja öeldi et oli vaja rool kalibreerida ,kuid 50 km hiljem tuli põleb uuesti.
Oskab keegi midagi soovitada või on samasuguse probleemiga kokku puutunud.?