Tänane kuupäev Teisipäev 16 Apr, 2024 21:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Apr, 2019 17:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 31
Aruteluks siis selline teema nagu pealkirjas, auto tiksus kohal 91C puhastusportseduuri ajal, huvi pärast hoidsin gaasi 2500 rpm, temp ronis 96-ni, kui kõrgele ta võib minna ja kas see on ok?

_________________
2006 CRD Touring


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Apr, 2019 20:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
kohapeal seistes ei toimu regeneratsiooni.
toimub alles, kui kiirus on üle 70km/h ja mootor vähemalt töösoe (80 kraadi).
Puhastustoimingu ajal mootori temp väga oluliselt ei tõuse, küll aga on põhja all 750 kraadi.
Kui oled testriga aktiveerinud regeneratsiooni, siis on ise gaasi näppida ei ole vaja ja ei tohikski saada, sest siis juhib aju ise ennast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Apr, 2019 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 31
Vat ongi segane teema veits, sest mulle tundub, et protsess on vahel ka täitsa linnakiirusel ja linnas sõites toimuma hakand, kangesti haiseb väljlaskegaas ja kardaanitunnel läheb dpf kohalt kuumaks ja käega katsudes on ka heitgaas tuline ja siis varsti on kõik jälle endine, täna jäi aga auto tiksuma kohale, jälgisin selle detailse menüüga infot ja tiksus 90-ni nagu eepool kirjeldatud ja kui gaasi hoidsin ronis 96-ni.

_________________
2006 CRD Touring


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Apr, 2019 20:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
DPF regenereerimine toimub osadel (uuematel kõikidel) ka linnakiirusel. Vaatamata sellele on soovitus teha aeg-ajalt pikemaid maanteeotsi, kuna linnas ei pruugi protsess lõpuni minna, kui sõidud on väga lühikesed, masinal on start-stop süsteem jne. 300c puhul jään täpse vastuse võlgu aga usun, et ka sellel on active regeneration sisse kirjutaud, mis linnasõitudel dpf- i puhastab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia