Tere jõudu klubilised
Mõningaid postitusi tegemiste kohta on juba foorumisse tehtud. Et tegemisi rohkem kokku koondada ning teistel lihtsam jälgida ning kaasa rääkida, otsustasin siia hoopis teema teha.
Pealkirjas mainitud sõidukini jõudsin oktoobris 2018 ja seda tegelikult täiesti juhuslikult. Naabrimees tegeleb USA autode toomisega ning edasimüügiga ja kutsus üks nädalavahetus enda töökojaga tutvuma. Palju oli huvitavaid projektikaid ning silma jäi ka Voyager. Varasem kokkupuude Voyageridega puudus, olin youtube vaendusel StowGo lahendusega tutvunud antud isendil. Aga olles oma silmaga autot näinud, veendunud selle ruumikuses jne. tekkis sõiduki vastu huvi ning küsisin hinnapakkumist. Kuna küsitav hind osutus vastuvõetavaks sai juba edasi asja arutada. Tuli välja, et sõiduk pidi tegelikult algse plaani järgi minema varuosadeks ning puudus ülevaade sõiduki tervise kohta. Sain võimaluse sõidukit proovida ning kaardistada puudused, mis kokkuleppe järgi lubati enne vormistamist korda teha. Selgus siis:
* Külgmise ukse mootor
* Teise külgukse mitte avanemine el.
* Tagumine kojamees
* Kliima leke/radikas
* Keskkonsooli kell
* Juhiukse juhtpaneeli tõrgetega toim. ( el. peeglid, aknad )
* Tagumised numbrituled
* Kastiõli/filter
* Mootori õli/filter
* Võibolla oli veel midagi, kui meenub siis lisan
Ühesõnaga, kõik eelnevalt mainitud puudused sai lastud kõrvaldada ning tehing tehtud. Uut jooksu rehve ei tahetud siiski anda
aga ok niigi hästi, liiga ahneks ei saa ka minna. Uue jooksu Sailuni lamelle soetasin ise ning said ka need enne talve alla. Jooksvalt sai tuvastatud veel puudusi. Kuna ma juba selline (vabandust väljenduse pärast) kõrvapede olen siis kõik võimalikud kõrvalised ja häirivad helid panevad alati uurima, mis ja miks. Siis sai käidud Royal Garage'is veermiku kontrollis, kus fikseeriti järgmised puudused:
* Esimesed amordid
* Esisilla esimesed õõtsapuksid
* Tagasilla ristvarda puksid
* Tagasilla ja kerevahelised puksid
* Tagumiste amortide alumised puksid
* Mootori alune risttala oli valesti paigaldatud ning põhjustas mootori ülemäärast vibratsiooni
Kõik peale tagumiste amortide alumiste pukside sai lastud Royal Garage's korrastada. Kuna tööde hinnaks kujunes algse kalkulatsiooni järgi u. 700 EUR ning oli detsembri kuu ( lapsed ootavad kingitusi jne. ) sai eelpool mainitu jäetud ootele. Samuti selgus tõsiasi, et tagumiste amortide alumisi pukse eraldi vahetada ei saa, vaid koos amortidega. Aga muidu sõidumugavus paranes märgatavalt. Veel sai vahetatud salongifilter, kojamehed, numbritule pirnid osram cool blue vastu, samuti park tule pirnid osramite vastu jne.