ÜLdiselt DPFi põletust ei toimu, kui on mingi viga sees, seejuures ka rikastust ei toimu ning sealt ei saa midagi tulla. Küll aga on mure siis, kui süsteem toimib, aga auto nõuab seda liiga tihti. Oli just kogemus, ühe teise diisliga. Millel samuti 2000km jooksul õlitase on pea topeltnorm. Tuli välja, et kübemerfiltri rõhuandur andis vale infot ja aju küttis aga peale ja koguaeg sisuliselt põletus. Muidu öeldakse, et kui ikka on juba liiga tihedad regeneratsioonid, tuleks ka mootoris õli tihemini vahetada, sest juba väljalaskes üksi on 750 kraadi, see paneb ka õli parajalt keema, keedab välja kõik dispersandid, detergendid ja inhibiitorid, mis soodustavad mootori pikaealisust. Tulemus - pidev peale kütmine kulutas ära pihustiotsad ning pidev kuumus tegi samuti haiget. Pihustid iseenesest veel töötaksid, aga kasutada poleks neid enam mõistlik, nad ei sulgu enam ja jäävad tilkuma. Küll mitte nii palju, et latis rõhk kannataks oluliselt, kuid õlitaset kergitab rõõmsalt. Ma arvan, et asi jääb ikka siin pihustite taha....
|