Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Sept, 2018 20:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Seda teeb üldjuhul üks kord päevas kui esimest sõitu on alustatud ja nii umbes 6-7km (10minutit) sõidetud. On juhuseid kui käivitub ise uuesti nii 5sekundi pärast või siis peab auto täiesti seisma jätma ja võtme välja võtma ning siis alles käivitub uuesti.

Auto gaasi seadmega aga ei ole vahet kas sõidab gaasi või bensiiniga - mõlemal juhul sama jama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Sept, 2018 22:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Tundub, et O2 sensorid (lambda) on läbi. Vähemalt ühte testriga mõõtes ei saanud mingeid näite. Ja veakoode (võtmega vaadates) näitas mitmeid 2x 21 ja 51 mis viitavad o2 sensoritele. Ja kui internetist lugeda, siis mootor tahab küttesegu reguleerima hakata 11-12 minuti pärast o2 sensorite järgi - enam vähem siis kui mootor välja sureb.

Eks paistab mis peale vahetust toimuma hakkab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Sept, 2018 15:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Krt. Enne lambda vahetust pistsin icarsoft i810 obd scanneri järgi ja see näitas küll mõlematelt anduritelt andmeid mis kõikusid seal 0,2-0.9v.

Ja täna sõites suri jälle välja - ning läks ise kohe ka tööle ja paarisaja meetri pärast suri välja ja käima kohe enam ei läinud. Proovisin immot maha võttes (ehk siis puldilt uksed kinni -uksed lahti) ja kohe ka gaasiga käivitada aga kuskil 1 minut läks enne kui uuesti käivitus ja sain edasi sõita.

Äkki jamab immo - see samuti ei lase autol käivituda mingi aja pärast kui autol uksed lahti tehtud aga käivitatud masinat pole. (testisin : uksed puldist lahti ja 10min pärast käivitus aga teine test 11min enam ei käivitunud). Hommikul kui sõitma lähen panen stopperi käima - siis näha mis aja pärast jupsima hakkab :)

Äkki on lolliks läinud ja viskab sõidu ajal immo peale - on kellelgi sellist juhust olnud ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Sept, 2018 19:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Kõigepealt - IMMO ei sega auto käivitamist vaid lülitab juba käima läinud mootori välja.
A muidu immo võib lambist sõidu ajal mootori välja suretada küll a mingit kindlat aega küll pole. Tüüpviga külmjooted ja rusika test aitab :)
A kui ta üldse käima ei taha minna siis vaevalt see immo viga on...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Sept, 2018 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Just vaataks üle selle külm joote
Joonis siis olemas
Võib olla küll et niiskuse ja muude asjade kokkusattumused teeb sellist trikki
Oma endisel bussil said need asjad korda tehtud
Ja soovitus veel et vaata kaitsmed kapoti all üle ja kindlasti on vaja neid puhastada (tean omast käest)
Kui need asjad on korda tehtud ja ikka sureb välja siis tuleb edasi vaadata

Nimelt oli alguses kui sai stratus ostetud siis ka suri vahel välja lambist ja vahest ei käivitunud kohe
Tema vigastus oli Vända andur
Sai vahetatud ja nüüd siiamaani asi korras

Niiet minu soovitus
Vaata ja puhasta kõik kaitsmed kui ikka jamab siis
Tee see külmjoode üle ja kui siis ka jamab siis hakkaks mõtlema vända andurite

Sest minu endisel bussil oli mitu aastat esimene o2sensor lahti ja ei olnud ei muret käivitus ei kui ka sõidul
(Siis kui hakkasin vahetama küünlaid siis tuli avastuseks et juhe oli lahti
Enne seda näitas viga et sensor rikkis peale juhtme ühendust enam ei olnud ühtki viga)
Et seda o2sensorit ma ei usu et teeb sellist jama

Proovi need vead likvideerida ja kui endiselt sama jama siis püüame aidata

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Sept, 2018 9:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Eile sai siis kliimaplokk maha võetud - seal pistikul kõik jooted korras.
Kapoti all kaitsmed ja releed välja võetud tagasi pandud.
Ja muidugi spidoka plokk - seal paar külmjoodet oli.

Õhtul isegi läks käima ja kõik toimis.
Aga hommikul la persetki - korra lubab ja sureb välja - täpselt nagu oleks immo peal aga immole iseloomulikke piikse ei tulnud.
Ja mis veel huvitav süüte sisse keeramisel odomeetrit ei näidanud. Kui lõpuks peale 10min proovimist käima läks jäi armatuuris põlema "alarm set".

Aga sõites välja ei surenud - tegin ekstra pikema tiiru nii 20min.

Aga hiljem läks kellaplokk puhta segi : keerasin süüte sisse - odomeetri näit ja käikude näit kord läksid põlema kord mitte - isegi käima läks nii, et tahhomeeter, odomeeter ega miski muu (kütus, jahutus) ei töödanud.

Võtsin peale seda aku klemmid maha ja tõmbasin traadiga omavahel kokku (seisis nii paar tundi). Aa ja otsisin üles ka massi juhtmed mootori ja kere küljes - võtsin korra lahti ja puhastasin ka need ära. Peale seda toimis nii nagu peab (kuigi esimene sõit ei vahetanud käike) - spidoka plokis kõik tuled viled töötasid ja sõiduaeg seisma ei jäänud ja peale sõitu enam ühtegi veakoodi ei andnud.

Aga eks hommik on õhtust targem - näis mis siis saab kui jälle öine niiskus on autost üle käinud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Sept, 2018 9:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Midagi ei saanud :) Auto toimis ilusti - kellad viled särasid midagi ei virvendanud, käivitus kohe ja sõidu ajal välja ei surnud. Aga eks paistab mis järgnevad päevad toovad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Sept, 2018 22:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Ehk oligi halb "mass" , see võib igasugust anomaaliat tekitada.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Sept, 2018 8:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Nii kauaks seda lõbu oligi. Eile sõites juba korra tundsin, et hakkab trikitama (täitsa seisma ei jäänud aga korra suretas auto sõiduajal välja ja kohe läks käima tagasi). Täna hommikul tegin tavapärase tiiru ja paarisaja meetri täpsusega samas kohas suri auto välja kus eelnevalt. Ja jälle kohe käima ka ei lähe mitu korda peab jebima :(

Ja võtmega annab veakoodideks https://www.troublecodes.net/plymouth/v ... 1996-1997/

54 - Camshaft position (CMP) sensor -no Signal (Wiring, CMP sensor)
32 - Exhaust gas recirculation (EGR) system -insufficient flow detected (Hose leak/blockage, wiring, EGR valve, EGRsolenoid) EGR on küljest ära - metall plaat on selle asemel.
21 - Heated oxygen sensor (H02S) 1, bank 1heater control -circuit malfunction (Wiring, H02S) obd scanner jälle näitab, et mõlemast voldid liiguvad.

Siin peab mingi loogiline põhjus olema miks kindla aja/kauguse pärast mootori välja suretab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Sept, 2018 12:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Tee see camshaft sensori asi korda, ülejäänud ei sureta välja, ega sega sõitmist!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Sept, 2018 23:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kõlab väga sedapsi, et mingi kaablipunt on keresse hõõrdunud ja lühises.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Sept, 2018 8:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
rannamees kirjutas:
Kõlab väga sedapsi, et mingi kaablipunt on keresse hõõrdunud ja lühises.

Kuidas saab mingi kaablipunt praktiliselt sekunditäpsusega iga päev lühist anda? Kui asi oleks lühises kaablis siis toimuks see väljasuremine täiesti suvalistel ajahetkedel ju. :think:

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Sept, 2018 9:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Ega jah need kaabli pundid teab mis ilusad seal ei ole.
Viimati pühapäeval sõites sõiduajal seisma ei jäänud - fooritaga ja tühikäigul aga küll (eks see võib tuleneda ka sellest, et gaasiga sõites on segu väga paigast ära - ülevaatusel olid kõik tulbad punases ja ei tahetud algul läbi lasta - bensu peale üle minnes olid näidud kombes).

Kui vända andurilt kaob signaal, kas siis auto sureb välja ja samas ka ei käivitu hiljem ?

Eks ma vaatan, kui millalgi paremad ilmad juhtuvad olema siis üritan kuidagi andurile ligi pääseda ja küljest kruvida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Okt, 2018 15:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Juun, 2017 15:03
Postitusi: 25
Tundub ikka mingi elektroonika jama olema - viimasel ajal ei taha puldist kesklukk ka (sellega seoses ka immo) maha tulla. Uste lukustust puldist vajutades on kuulda, et selle liigutuse teeb ära aga avamist mitte - mitu korda peab mängima enne kui lahti saab.

Viimati kui sõiduajal välja suri jälle ei käivitunud ka pärast seda kohe. Proovisin ka ainult gaasiga käivitada - ei lubanud ka mitte, siis proovisin puldist uksed kinni ja uksed lahti mitukorda vajutamist mille tulemusel auto lõpuks käivitus.

Kas on mingi lihtne või keeruline moodus immo üldse vahelt ära võtta - et selle vigu välistada.

Ma ikka ei usu nende andurite vigadesse, sest kuidas saab olla, et ühekorra päevas ja enamvähem kindla aja/vahemaa pärast suretab auto ja hiljem päev läbi võid rahumeeli sõita, seisatada ja käivitada palju tahad ja midagi ei juhtu ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2018 2:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Vabandan, kui võõrasse teemasse kirjutan:
Mul suhteliselt sarnane jama on - ühel hommikul käima ei läinud, starter ketras tühja. Vedasin töökotta, vaatasid et väntvõlli asendianduril juhe läbi hõõrdunud, lappisid ära, soovitasid uue anduri millalgi siiski panna kui uuesti jamab. Sain sõita vähem kui 10 km, kui tahtis mitu korda teel välja surra ja lõpuks käima ei läinud jälle.
Taas töökotta, vahetati paar päeva hiljem andur ära, öeldi et ikka jamab. Midagi tegid, sain auto kätte, öeldi, et proovi sõita, kui hakkab jälle pidevalt jamama, siis tuleb hooratas ära vahetada, pidid mõrad sees olema ja andur annab segast siis (miks mitte alati ei anna?), käigukast (atm) selleks alt võtta ja suht suur töö.
Samal päeval sõitsin ringi, probleeme polnud.

Eile käima läks aga pöörded langesid ära mitu korda sõidu aeg, sõitsin töökotta jälle ja jätsin sinna, et jätan praegu siia, tulen tagasi, proovin uuesti, kui ei toimi, jätan töökotta. Käisin tööasjus paar tundi ära, tulin tagasi, võtsin auto ja sõitsin terve päeva siin-seal ringi ja probleeme ei olnud vähimatki (kui ehk tundus ainult, et kiirendus oli kehvem).

On keegi hooratast vahetanud, on suurem/kallis töö? On sellel loogiline seos (enne teemadest justnagu tundub et on, aga miks siis mingi hetk jamab ja mingi mitte..).

EDIT: Täna hommikul sama jama, puterdas tükk aega, siis hakkas mõne km läbimisel tööle normaalselt ja terve päev ühtegi probleeme sõidu aeg, ja mitmel käivitamisel.
Hommikul viskas mootoritulukese põlema ning veakoodid:
P1391 Intermittent Loss of CMP or CKP
P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit Malfunction

Hiljem mootorituluke ise kustus ja põlema ilmselt enne homset hommikust käivitamist ei lähe :)

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Viimati muutis BadJ77, Neljapäev 22 Nov, 2018 18:06, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia