Minu 2007 2.8 voyageril suht samad sümptomid. Peale möödasõitu suri ära, aga käima ei läinud enam hoopealt. Veeresin kõrval teele, keerasin võttit, käib aga sureb suht kohe ära, pöördega käib, aga nii kui natuke gaasi järgi anda sureb ära. Sai pihustid ära stenditud ja kaks said remonditud. Vahetasin kütusepumba peal oleva anduri ära, kuna vahest ei tahtnud hommikuti käima jääda. Täna siis panin kõik kokku ja kohapeal juba pikemat aega käinud, läksin sõitma ja miski 50m pärast suri ära. Käivitus kohe uuesti, aga suri ära miski 10 sekundi pärast. Keerasin kütusefiltri alt punni ära ja pumpasin kütte üles, jäi käima, aga peale sõidu alustamist suri jälle ära. Käima läks koheselt ja sai garaazi ukse tagant tuppa sõidetud, siis enam ära ei koolenud. Sai kohapeal tuure hoitud ja mingi hetk sureb ära. Aga kui see hetk hakkata lati surve klappi kontrollima, siis ei koole ära(üksi suht raske vaadata ka, kas tuleb sealt küttet või mitte), tagasivoolu keerad kinni ja lati otsast ei tule midagi, kohapeal tuure hoides ei tule ka midagi sealt, arvutiga vaadates siis kohapeal kõige kõrgem surve 79mpa, sõiduga 129mpa. Nüüd päeva lõpus enam ära ei koolend, sai päris mitu korda proovitud nn tõmmet teha, nagu ta mul esimest korda ära suri, aga ei midagi, toimib ilusti. Kütusefilter ise vahetatud umbes aasta ja 20k kilti tagasi. Kütuse soendi tundub ka uus olevat, keegi on pistiku ära vahetanud ja pistik ise seest näeb ilus välja, pole sulanud ega midagi. Kellegil miskeid ideid? Peaks igaks juhuks filtri uue panema? väheke pikk jutt sai, aga äkki on kellegil sellest kasu/abi tulevikus