Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Juun, 2018 19:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Aug, 2017 0:08
Postitusi: 10
Tere. On harva löönud sellise tulukese armatuuris põlema. See punane välgu nool punaste sulgude vahel. ON keegi teadlik mis jama see nüüd on :). Süüde välja ja auto uuesti käima ja jälle korras .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Juun, 2018 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Gaasiklapi viga näitab see, aga täpsemalt saad teada veakoode lugedes. Ilmselt on kulunud seal see potekas.. Palju LS muidu on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Juun, 2018 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
CRD puhul võib seal palju muud ka olla. Swirl, rõhuleke jne jne. Tuleb vaadata, mille üle auto ise kurdab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Juun, 2018 21:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Aug, 2017 0:08
Postitusi: 10
LS on 266 000 tuhat. 2006a diisel. Äkki seletad veits mis see potekas on,diagnosti saan alles nädala pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Juun, 2018 22:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
gaasisiibri sees on mootor, mis toetub infole, mida annab potekas. see on sisuliselt nagu automakil volüüminupp, aga kui mingi koha pealt see vaskrada ära kulub, siis info katkeb ja ajule antakse viga sisse. seepärast peale käivitust ongi kõik OK. diagnosti saab teha kõigega suht, mul endal on küll bensukas, aga suvaline junn klots näitab kõik parameetrid välja. Sul küll diisel ja ilmselt mersult on ka aju üle võetud, aga peab proovima. igatahes jah, on see gaasiklapi märgutuluke.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Juun, 2018 10:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 0:11
Postitusi: 213
Asukoht: Tallinn
ehk siis märksõnadeks ELM327 või OBD reader ja saad ise oma küsimustele vastuse
(norm. hind 2-10€)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Juun, 2018 14:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Aug, 2017 0:08
Postitusi: 10
Nii. Täna lõi uuesti põlema selle punase välgu noole. Kui tuluke vilkus siis vajutasin gaasi. Turbot polnud ja jõudlus kadunud. Süüde välja ja sisse,siis korras. Enne kui tulukese vilkuma lõi, siis ka nagu käigukast vahetas käike kahtlaselt. Ütlevad et hää ja lihtne auto, mis asi siin hääd ja lihtsat ja vastupidavat on ???. Crd mootor ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Juun, 2018 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Aug, 2017 0:08
Postitusi: 10
Tegin ka seda auto enda võtmetrikki,3 korda süüdet. See ei näitanud midagi. Mõtles nata ja tuli kiri done


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Juun, 2018 11:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
ikka diagnosti vaja, süüte väljakeeramine nullib tal lühimälu ära. võtmetrikk aitab vaid HETKEL segavate asjadega. diagnost näitab history ka ära. aga jah, ilmselt ikka emmas-kummas - gaasipedaalis või gaasisiibris viga ole... See halvabki kõik süsteemid ära, kui mootor ei toimi, siis ei tööta ka kast õigesti.
CRD mootor on muidu hea, aga hädasid on üsna palju tänaseks päevaks puhtalt vanuse tõttu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2018 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 13 Mär, 2018 18:17
Postitusi: 6
Minul sama viga praegu ,täna peale kiiremat sõitu lõi välgunoole vilkuma. Mingi hetk lõi ka mootori tule põlema. Käisin diagnostis (P1270 Intake Manifold runner control), ilmselt siis gaasiklapp õhtal!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2018 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Päris ilmselt ei ole teil mõlemal gaasiklapp ( throttle body) õhtal, see oleks päris haruldane CRD puhul. P1270 vihjab Swirl klappide veale ja ma võin oma sefiirist mütsi ära süüa, kui teil mõlemal sama viga ei ole. Teie õnneks annab seda asja parandada ühe 20 eurosenti maksava takistiga ja sõit jätkub muretult. Remondi protseduuri ei hakka üksikasjalikult siin lahti seletama, seda terve nett täis aga kui sealt ei leia, siis võite ühendust võtta ja juhendan üksikasjalikult läbi. Enda masina peal testitud lahendus ja nii mõnegi kliendi peal lisaks...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2018 12:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 13 Mär, 2018 18:17
Postitusi: 6
Kirjutasib PK ivoalaska !!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2018 21:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Aug, 2017 0:08
Postitusi: 10
Kirjutasin ka ivoalaska.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Apr, 2019 16:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Apr, 2019 19:39
Postitusi: 2
Tere! selline mure, et lõi algul kollase mootori tule põlema siis sõitis veel. Panin diagnosti taha näitas veakoodi P2009, Järgmine päev hommikul ei läinud pill enam käima ning lõi punase noole sulgude vahel. homme saan uuesti diagnosti. Sooviks teada, kas kellegil on veel sellist veakoodi löönud? Milles võib viga olla? Mille kontrollimisest võiks alustada?
Autoks chrysler 300c 3.0D 160kw
Enne neid tulukesi oli külma mootoriga ja vahel ka sooja mootoriga väga aeglane nagu 80kw pilliga sõidaks!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Mai, 2019 16:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
gaasisiibri või siis sisselaskega seonduv. Viga on vaja täpselt välja otsida, muidu saad palju raha maksta.
üldises plaanis on see 3.0 mersu käkk paras paadiankur ja tuleks esimesel võimalusel pressi alla saata.... vaata ega sisselaske poolelt õli geneka peale ei tilgu, muidu saad kohe ühe 450 eurise geneka ka osta omale. turbo on ka nõrk koht, võll puruneb ja sõidaks nagu jalgrattaga. seepärast väga oluline täpne diagnoos saada, välgunool annab vaid aimu ,millega tegu. oleks bensukas, oleks 100% gaasisiibri viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia