Tere ! Auto GV 2,8 crd, aut. 2007.a. 90 km/h sõidu pealt lülitus autom.kast järjest madalamale käigule. Lõpuks jäi vist siis esimese peale. Klaasipuhastaja liikus ka teosammul. Pidasin kinni, lülitasin P ja hetke pärast tagasi D, proovisin uuesti liikuma hakata, jäi ikka vaid esimese käigu peale ja liikusin 2-3 km, sain siis auto ohutult ära parkida.
Selle ajaga hakkas vilkuma ja jäi lõpuks põlema ABS tuli, ka seisupiduri tuli läks hetke pärast põlema, samuti ka aku tuli. Seismajäämisel P- peale lülitades nagu kellad ei näidanud, et P oleks "kohale jõudnud" , ometi sai seisma jätta ja süüde nagu normaalselt välja. Vahetult enne seismajätmist armatuurituled ja muud indikaatorid vilkusid ebaregulaarselt. Võtsin aku korraks lahti, lootuses, et kui on mingi tundmatu tarkavara probleem, siis ehk resetib. Ei aidanud. Uuesti käivitada proovides süütelukk/mis iganes relee vm, ainult plõksib kiiresti.
1kuu tagasi lasin vahetada mootoririhmad, rullikud, ka geneka rihm. Mõni nädal tagasi panin tähele, et oli kosta mingit rihma libisemist/kriuksumist. Kuid need olid suht hetkelised momendid. Ehk oli hääletekitajaks midagi muud ? 1 nädal tagasi laadisin korralikult akut, külmad ja lühikesed otsad olid tööd teinud.
Olles autoteadusega mitte eriti sina peal, on lootus arvamises, et viga peitub genekas. Sellisel juhul kas on mõistlik genekat lasta proovida remontida/midagi vahetada ja siis kus, või on uut vaja, või pakutakse kohvipaksu pealt muud viga ? Geneka kohta siit foorumist keegi mainis selle siduri ja juhtrulliku vahetamist, millele sai oma probleemile lahenduse. Kas see jama võis teha ära ka auto muudele osadele või tarkvarale ?
Enne kui jama tekkis sain sõita päeva jooksul u 150 km.
|