Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 17:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2017 5:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Tere
Sai soetatud järjekordne Voya, aga häirib see vilkuv eelsüüte tuluke.... Iseenesest ei saagi aru et miskit viga, minek hea, ning pole muret ka sellega et üle 2000 pöörde jõud kaoks. Linna vahel kipub küll vahel välja surema, pidasin algul seda ummistunud kütusefiltri süüks, vahetasin nüüd filtri ära aga ikka jalga gaasilt võttes kukuvad aeg-ajalt pöörded väga madalale ja kipub välja surema.
Aga ehk keegi foorumlastest teab, kes loeks ja kustutaks veakoodid Rakveres või Lääne-Virus ( võib ka tsipa kaugemal olla)? Saaks sest vilkuvast eelsüüte tulukesest lahti ja ehk ka veale jälile. :think:

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2017 7:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Ketiga või hammakatega moto? Kui hammakatega siis ainus meie riigis veel toimiv seade millega ajusse pääseb on Tallinnas esinduses, kuna Tartu oma oli eelmine aasta hingusele läinud.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2017 7:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Siis küll jama... See on hammakatega mootor jah.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2017 8:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Vilkuv eelsüüteküünalde tuluke teatab tõsisest veast.

Tegutse nii.

lülita süüde sisse ( oota, kuni eelsüüteküünalde tuli vilkuma hakkab ) - ära käivita.
lülita süüde välja ja oota, kuni toiterelee toite ajult maha võtab ( selle relee plõksimist on kuulda, kui just lärmi ümberringi ei ole.)

tee nii veel 2 korda.

neljandal sissekeeramisel peaks eelsüüteküünalde tuluke oma vilkumise lõpetama.
Kui ei lõpeta, siis pole muud, kui esindusse pöörduda. ( mingi andur pees, mille aju tuvastab ilma mootorit käivitamatta )

Kui lõpetab, siis järelikult viga ilmneb mootori käivitamisel , ja ikkagi on soovitav esindusse pöörduda.

Peale silberauto sai minu autol koode loetud ka diislimeistris.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2017 13:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Proovisin seda võtmetrikki, nu ei miskit muutust, ikka jääb eelsüüte tuluke vilkuma... Aga huvitav, mis asi tühikäigu pöördeid sel masinal reguleerib või hoiab? Kohapeal tiksudes hoiab ilusti seal 800 pöörde juures aga sõiduajal kui sealt 2000 või rohkema pöörde pealt järsku gaas maha lasta kukuvad pöörded 500 peale või sureb üldse välja... Kütte kättesaamisega ei tohiks nagu probleem olla, minek on hea ja ei kaku ka, uus küttefilter ka vahel... Aga just see pööretelt gaasi maha laskmisega tekib probleem, eriti vastik linnasõite teha... Oskab ehk keegi nõu anda kus kohast viga otsida võiks?

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2017 7:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mehis kirjutas:
Vilkuv eelsüüteküünalde tuluke teatab tõsisest veast.

Tegutse nii.

lülita süüde sisse ( oota, kuni eelsüüteküünalde tuli vilkuma hakkab ) - ära käivita.
lülita süüde välja ja oota, kuni toiterelee toite ajult maha võtab ( selle relee plõksimist on kuulda, kui just lärmi ümberringi ei ole.)

tee nii veel 2 korda.

neljandal sissekeeramisel peaks eelsüüteküünalde tuluke oma vilkumise lõpetama.
Kui ei lõpeta, siis pole muud, kui esindusse pöörduda. ( mingi andur pees, mille aju tuvastab ilma mootorit käivitamatta )

Kui lõpetab, siis järelikult viga ilmneb mootori käivitamisel , ja ikkagi on soovitav esindusse pöörduda.

Peale silberauto sai minu autol koode loetud ka diislimeistris.

See sinu süsteem mille välja pakkusid on toimiv ainult 96/97 ketiga isenditel, 98 kui tuli hammakatega moto siis tuli peale ka Chrysleri oma RDB III kood ning seda tavalise diagnostikaseadmega ei loe lihtsalt. Samas ei toimi ka see süüte asi, oma 99 isendil olen järgi proovinud. Olen netist selle RDB lugeja leidnud aga no käsi ei tõsta 560€+ maksud välja käima(kuna tuleb USA-st).

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2017 7:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
yxhunt kirjutas:
Proovisin seda võtmetrikki, nu ei miskit muutust, ikka jääb eelsüüte tuluke vilkuma... Aga huvitav, mis asi tühikäigu pöördeid sel masinal reguleerib või hoiab? Kohapeal tiksudes hoiab ilusti seal 800 pöörde juures aga sõiduajal kui sealt 2000 või rohkema pöörde pealt järsku gaas maha lasta kukuvad pöörded 500 peale või sureb üldse välja... Kütte kättesaamisega ei tohiks nagu probleem olla, minek on hea ja ei kaku ka, uus küttefilter ka vahel... Aga just see pööretelt gaasi maha laskmisega tekib probleem, eriti vastik linnasõite teha... Oskab ehk keegi nõu anda kus kohast viga otsida võiks?

Tüüpiline on nendel masinatel pumba kaane probleem aga see väljendub tavaliselt pisut teisiti, maanteel kui pikalt sõita ühtlase kiirusega üle 2000rpm siis maha lastes gaasi sureb välja ja jääb eelsüüde vilkuma. Mul omal see jama aga kasutasin üht kütusele lisatavat puhastusainet ja on läinud minimaalseks ning kaane 500 raha välja käimine on edasi lükatud.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2017 8:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Jah, mul on olnud eelmiste Voyadega see üle 2000 pöörde järsult gaasi lahti laskmisega viskab eelsüüte tule põlema ja sureb välja. Aga sellel mingi teine kala. Sel vilgub eelsüüte tuluke kogu aeg ja kipub välja surema just linna sõitudel, ning vahel just ei suregi vaid jääb sinna 500 pöörde kanti värisema. Tunne nagu mingi andur või asi mis peaks tühikäigu pöördeid hoidma ei funka hästi... Kas gaasipedaali andur äkki ei või sellist asja teha...?

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2017 8:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
gaasipedaaliandur nüüd küll vaevalt - see ju tühikäigupöördeid ei mõjuta.

SvenR - mul ka hammakatega mootor, diislimeistris vahetati pumba kaas. ( logish, et lugesid veakoode ka ajust, ja pumba timmimisel oli ka arvuti taga. Ise olin juures.)

See süütelukutrikk on mul meeles, kuna ise olen kasutanud.
Täpselt sõnasõnalt ei mäleta, aga umbes nii, et kui 3 tsükli vältel järjest aju viga ei tuvasta, siis see alarm ( eelsüüteküünalde tule vilkumine ) lülitatakse välja.

pumbakaane probleemi seletas diislimeistri mehhaanik kulumisega. Tänu millele kütusekoguse reguleerklapi töö muutub ebastabiilseks - ja sellest ka väljasuremine, et mootorit kaitsta vale segu eest.
mina oma pumbakaane vahetuse tegin siis kui tekkis ka teine klapiga seotud viga - sääl on ka kütuse temperatuuri andur, mille näitu aju jälgib. Ja kui see temperatuur osutub liig kõrgeks, suretatakse mootor samuti välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2017 21:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mis aasta masin sul on? Aju muudatus toimus 1998 mingil kuul. Olen seda asja uurinud ka väljamaa foorumitest ja igalpool on mainitud et ligi pääseb ainult 1996-1997 ja 1998 alguse isendite ajule tavaliste seadmetega ja hilisematel on vaja RDB III koodilugejat. Selle info kinnituse sain ka Tartu Silberi esindusest kus oli kunagine töökoja vanemmeister igati abivalmis ja jagas kogu infot mida oli aastatega kogunud nende isenditega. Ja kui üleelmine aasta sügisel kui auto ostsin ja see eelsüütetulukese jama ilmnes siis too mõigu töökoda ütles et nemad ka minu masina ajule ligi ei pääse kuna aastaarv selline.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Juul, 2017 7:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR viewtopic.php?f=1&t=14418

DRB III ikka - aga ega see ei tähenda, et selline lugeja ainult margiesinduses on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Juul, 2017 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
No mulle väitsid toona küll et nemad sellele ajule ligi ei pääse aga ei hakka vaidlema.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Juul, 2017 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Panin Rakvere Silberautosse diagnostika aja kirja. Kui ära käin annan teada, kas nad said ajule ligi ja kas sain abi.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2017 10:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Üks küsimus veel.... Panin tähele et sel masinal puuduks nagu pöörete piiraja. Kohapeal tuuri andes lööb seieri põhja kinni. Teistel Voyadel on nagu natu enne 5000 pööret piiraja ette tulnud. Milles viga või kuidas seda regullitakse et üle teatud pöörete ei läheks?

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Juul, 2017 17:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Tere taas
Käisin Silberis ära, ning loeti ja kustutati veakoode. Tulemus siis selline:
Osadele leidsin vastused osadele mitte...
P1680 Mootori juhtmooduli viga
P1695 Kere juhtmoodulilt pole saadud CCD/J1850-teateid
P0725 Mootori kiiruse sisendahel
P1725
P1740 TCC või O/D solenoidi töötavus
P1685 SKIM vigane võti
P1650

Ja P1680 tuli kohe peale kustutamist tagasi. Mida nüüd tegema siis peaks? Kas keegi on nüüd mootori aju näppinud-chippinud ja miskit peeti keeranud, või lihtsalt ise peeti läinud...? Mis need teised vead täpsemalt tähendavad?

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia