http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2127580 Ma ei tea, kas auto24 linkida lubab, a eeltoodud lingil on minu "uus" silmarõõm.
Nagu ma juba aru sain, auto24 lingid siin ei tööta ja otse pilte sisestada ei saa. Ehk keegi aitab natuke selle teemaga, ma vanasti kasutasin hot'i teenuseid, aga viimasel ajal pole tarvis olnud ja hot.ee ka kuhugi vahepeal ära kadunud. Kuhu saaks vajadusel pilte laadida selliselt, et siin foorumis kuvada?
Aga auto hankimise eellugu:
Minu eelmine auto, MB ML400 läks lõpulikult hingusele, ilmselt peamiselt solkkütuse kasutamise tõttu. Juba ammu paljud imestasid, et miks see auto ikka veel sõidab?! Lõppkokkuvõttes võin öelda, et see on olnud tõepoolest väga hea auto, arvestades, mida sinna paaki kallati, seejuures aastaid vastu pidada, seejuures missugune dünaamika.
Tõeliselt hea auto oli. Rahu tema põrmule, loodan, et tema organid aitavad veel kaua temasugustel hinges püsida.
Miks just kraisler? Seetõttu, et Mercedese kõrvale sai juba mitu aastat tagasi soetatud Voyager. Absoluutselt suurepärane auto. Temaga ei saa küll 45 kraadisest kallakust üles (ega vist tervelt ka alla) sõita, mootori ja käigukasti dünaamika on küll rohkem kui kesine, lülitid on ebamäärased, ebakonkreetsed ja ebaloogilised, kuid auto lõppkokkuvõttes on absoluutselt suurepärane!
Seega kogemus ja põhjus chrysleri hankimiseks oli olemas.
Mercedese lõpmisega seoses tahan pajatada, kui ameeriklaste fännid lubavad, veel ühe loo, seoses autost loobumisega, ehk on õppematerjaliks teistele.
Nimelt, kui ma olin juba veendunud, et ma autot normaalselt käima ei saa, otsustasin kasutada rohkelt reklaamitud "ostan sinu auto parima hinna eest" teenust.
Helistasin läbi vist kõikides kuulutusteportaalides reklaamitud numbrid. Ja tulemus on lausa jahmatav. Eranditult kõikidel nendel numbritel vastavad šaakalid, kel ei ole vähimatki kavatsust teie auto eest õiglast või vähemalt mõistlikku tasu maksta. Kogu see äri on üles ehitatud sellele, et eeldtatav müüja ei tea autost midagi ja siis on tal hea (ees)nahk üle kõrvade tõmmata. Tegelikult on see olukord ikka päris kole, ma ei tea, kas mingit aotoettevõtete liitu vmt ei eksisteeri, et natukenegi selles vallas korda luua? Minu igati korraliku, väheste mootoriprobleemidega mercedese eest ei häbenenud mitmedki "parima hinna" pakkujad teha pakkumist "üle 1000 küll ei saa maksta".
Kui klubilised pahaks ei pane, siis jätkan järgmise postitusega...
Minu jaoks oli selge see, et "uus" auto peab olema neljarattaveoline. Kuna kraisler neljarattaveolist selle ajastu turbatiislit ei paku, sai peatselt ka selgeks, et ainus võimalik variant on bensiinimootorile gaasiseade lisada. Lugesin omajagu arvustusi ja suhtlesin gaasiseadme paigaldajatega ning ratsionaalsetel kaalutlustel leidsin, et gaasiseadet autole paigaldada ei tasu, kuna eesti paigaldajad koorivad selle eest 7 nahka, mõnesaja eurone seade pannakse masinale lõppkokkuvõttes kohati rohkem kui 5x kattega, a selline kord see eesti elu on, kõik on ju rahul ja nõus sellega... Seejärel asusin otsima olemasoleva gaasiseadmega autosid. Iseenesestmõistetavalt pakkumiste arv eestis 0. Seejärel otsustasingi, et maksku, mis maksab, proovime ikkagi järgi ja leidsin üles kõik 3 eestis pakutavat Grand voyagery. Üks neist paiknes Tartus, teine Narvas ja kolmas Tallinnas, Hiiu autos.
Ning oligi otsustatud, Tartu oma kõige lähem ja odavam.
Tegin põhimõttelise vea- kunagi ei maksa autot ostma minnes ütelda, et tulen bussiga ja ostan auto ära. Minu jaoks ei maksnud see õnneks just väga palju, ses mõttes, et mul oligi plaanis auto ära osta, kuna need neljaveoliste pakkumised nagunii teab mis sagedased ei ole eestis. Seda tõlgendati paraku sedaviisi, et kui autole nagunii järgi tullakse, siis kannatab autole panna peale aku, mis vaid vaevu auto käivitada suudab. Ma tegelikult olin seetõttu auto müüja peale päris kuri, kui Põltsamaa selveri ees vaevu mootori käima sain. Kusjuures müüja oli absoluutselt teadlik sellest, et ma koos pisipojaga Tartu reisi ette võtsin ja teele jäämine oleks võinud väga ebamugavaks osutuda.
Aga üldkokkuvõttes, vaatamata paljudele "üllatustele", mida oleks võinud ja oleks igati viisakas olnud rääkida, masin mulle siiski väga meeldib ja vaatamata esimesele emotsioonile, püüda see kiiresti edasi müüa, sõidan sellega siiski lähimal ajal ise.
Tegin su lingi korda, et auto kuulutus näha oleks.
Rivo