Kõikvõimas google aitab:
http://www.dodgeintrepid.net/18-general ... p0586.htmlSuuresti peaks olema juhtme kala - kas mingi pistik lahti tulnud, oksüdeerinud või juhe katki
Alusta kõigepealt peamise massi juhtmete ühenduse puhastamisest, mis kinnituvad amordikannu külge (näha kollase sildiga NEGATIVE). Võta selle poldi küljest mõlemad juhted lahti (nr 15 padrun), puhasta oksiidist ja pane kokku tagasi -
NB -
raadio nõuab päras seda toimingut CODE. kinldasti ilmub pärast seda toimingud veakood P1684, mis viitab, et akujuhe on lahti ühendatud viimase 50 käivituskorra jooksul.
Siis vaata piduripedaali andur üle, seejärel kapotiall olev vaakumi kopsik, mis reguleerib kiirusehoidja trossi liikumist - alates juhtmetest kuni vaakumvoolikuteni.
Viimaks pakutakse ka vända andurit - pigem seda ei usu vaid vända anduri juhtmete pundiga on ühenduses ka püsika juhtmestik.. seega liigutati ka seda.
Võib viga olla ka pistiku C111, C113 (mis asub püsikiiruse hoidja all - on nii hall kui ka musta värvi 10 ja 14 PIN ühendusega pistikud, läbi selle jookseb PCM (mootori aju) sensorite massijuhtmestik... Võta see lahti, puhasta ja pane uuesti kokku.
Nende pistukteni jõudmiseks tuleb õhufiltri kopsik eest ära tõsta - mis pole keeruline - ühenda õhuvõtu toru küljest voolikud lahti, seejärel klamber. Nagadega õhuviltri kopsiku osa lahti (aitab natuke kruvikeeraja, millega filter kopsikusse tagasi lükata) seejärel keerates tuleb see õhuvõtu toru gaasitrosside alt välja. Siis keera lahti 8mm võtmega õhuvfiltri kopsiku fikseerimise mutter - teiselt poolt võta ära ventilaatorite pistikuhoidja kronstein küljest ära ning tõsta kopsik välja. Seejärel pääsed kõikidele pistikutele ligi, mis puudutab püsikiiruse hoidjat.
kogu kompot on ajaliselt algajale ~1h koos nokitsemisega - oskajale 15 min.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma