Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Jaan, 2016 19:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Ma kahtlustaks surevat pumpa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Jaan, 2016 17:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Üldse ei välista seda. Kui sooja kanali leian siis läheb vahetusse. Hetkel pole kuskil vahetada. AB tahtis tegelikult veel pilti ka saada pumbast, neil on üks pakkuda aga see pole originaal ja nad pole 100% kindel kas sobib (surve pidi õige olema). Ei ole lihtne pilti teha kui lahti ei saa võtta.

Hetkel peaks vist paagi lühiotstega tühjemaks sõitma, pool paaki kütust on sees, mis ma sellega ikka teen. Kui juba pump maha, teen ju paagi ka tühjaks ja puhtaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 10:15 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Pea püsti


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 18:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
No ma üritangi hoida, muidu vajub nägu sita sisse ju :D hetkel ei saa oma autot teha, otsin Tartus koolikõrvale tööd. Nii kaua jäävad kütusepump ja ilmselt mootoripadjad vahetamata ja auto palju enam ei liigu.

Praegu veel maha müüma ei hakka, ei tahaks mingit kiirmüügihinda saada poolkõva auto eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 22:18 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Pole mõtet müüa,kui kere on hea ja korralik ja mootor ,kast ka hea.ülejäänu nohu.Kannata natuke ära.

Miks mootoripatju tahad vahetada?


Selle müügiga on ka nii,et müüsin ka enda autot vahepeal siis asi soiku jälle.Ja samas kui autosse istun siis mõtlen,et on ikka hea auto küll.

Võid mu auto teema läbi lapta mis on 300m kohta üsna palju inffi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2016 17:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Teeb vahepeal mul jõnkse kui käiku vahetab. Proovitud ka käigukast D-s + pidur + õrnalt gaasi. Liikus ikka tiba rohkem kui tahaks. Viitab patjadele kuidagi.

Muidu nii palju et suurematest vigadest on veel ainult see kütusepumba jama ja kere ühest ainsast kohast ussitab. Pole nähtav ja pole ka häiriv, seega kevadel vast tegeleb.

Muidu on peale mootori vahetust elu ilus, enam ei pea õli juurde valama, hääli on ka ainult vastavalt jala raskusele või helitugevusele, puudub igasugune tiksumine mida paljud autoomanikud kurdavad. Alguses oli küll mingit naljakat hell, kuidas seegi kadus ise. Esisillas on ka mingi väike kolks, aga seda ei pane tähelegi, ei tundu ka väga hull.

Nii, nüüd olen vist piisavalt ennast veennud, et seda autot pole mõtet müüa. Küll rahakott jälle pakseneb ja siis oma auto parandamine kõige lihtsam asi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 23:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Muidu m300m, sinu teemat lugedes tuli kõik kuidagi jube tuttav ette. Siis tuli meelde, et olen juba kaks korda varem lugenud seda läbi :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2016 0:55 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
See võib ka kastipadja süü,kui mootoripadija.Kui sõites ei rammi sisse ja on sujuv käiguvahetus siis pigem mootoripadi vb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Lasin padjad üle vaadata (kanal oli nõuka autodele mõeldud garaažis, nii et ise auto alla minna ei saanud kuna uks ei läinud lahti), öeldi et kõik paistsid korras ja kinni. Selle eest leiti, et väljalaske klambrid olid natuke nutused (kohe keevitati ära) ja stabika otsast oli mutter lahti... Sealt siis kolin "siledatel" teedel (nüüd juba nädalakese muretult sõitnud selles suhtes).

Nii et arvatavasti see nädal kastiga diagnostikasse. Säreveres pidi üks mees seda võrdlemisi soodsalt aga samas hästi tegema (tore asjaolu muidugi see, et ise lähen homme Tartusse). Huvi siiski teada miks ta käike alati sujuvalt vahetada ei taha (vahepeal ikka vahetab). Ühtegi veakoodi pole peale aku (sai vahepeal tühjaks kui tuled põlema jätsin ja ainult lühikesi sõite olin teinud) ja pole ka mingit avariirežiimi olnud kordagi, alati on kõik käigud olemas.

Tühikäigu vibra kohta olen lihtsalt mõelnud, et vb asi küünaldes - olid teised tiba imeliku vahega nii uuel kui vanal mootoril ja kes teabki tegelikult kui vanad nad on. Ma lihtsalt ei viitsinud neid vahetada, kuna mootor ja rehvid tegid rahakotiga üsna hea töö. Eks varsti vahetan ära ja siis näeb kas midagi juhtub. Jänkimaa foorumites räägitakse vahepeal et igasugused jamad tekivad 300Mil kui originaalküünlaid ei kasuta. Minul peaks vist küll mingid muud peal olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Terve Chrysler Corp/Fiat vms toodang on küünaldele väga tundlik.
Samas ka arusaadav, engineerid kindla sädeme peale ülesehitanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Apr, 2014 22:35
Postitusi: 146
Asukoht: Tallinn/Jäneda
Mobiil: 55602771
Enda 300m´il millel oli 2.7´ne mootor, kasutasin NGK toodangus olevaid küünlaid. Kütusekulu läks oluliselt väiksemaks peale vahetust ja ka mootor töötas sujuvamalt.
Kataloogist vaatan, et NGK valikust läheks sulle ZFR5LP-13G küünlad.

:hi:

_________________
VW Golf3 1.8GT->VW Golf3 2.0GTi(edition)->VW Golf IV 1.6->BMW E39 525i -> VW Passat B5 1.9(85kw) -> Subaru Impreza 2.0 -> Chrysler 300M -> Jeep Grand Cherokee 2.7 -02 -> ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Veebr, 2016 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Panin siis täna uue pumba külge. Auto palju sujuvam ja kütusekulu isegi väiksem. Ja ei surnud enam välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 16:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Auto rõõmudest veel nii palju, et sai juurde kallatud liiter mingisugust ATF+4 mis kuskilt ostsin - olin parasjagu vähe väiksemas linnas, kus ei ole käepärast võtta sõbralikku esindust ja Mopar õli, aga vähemalt ei pannud sinna dexroni.

Igal juhul läksid käiguvahetused tiba sujuvamaks, aga vaatasin, et tahab ikka veel õli juurde - ei tea kust nii palju vahepeal kadunud oli, aga polnud ka ammu vaadanud... Seega lähiajal plaanis õlivahetus teha - dünaamilist ei viitsi teha lasta, pigem vahetan filtri ja tihendi ära, lasen välja joosta, ja kallan natuke rohkem juurde kui välja jookseb. Eks muidugi võiks ka dünaamilise lasta teha, aga selle jaoks puuduvad kodus võimalused ja eelistan asjad ikka ise ära teha. Siis kui midagi p***e läheb, saab ainult ennast süüdistada Mr Green

Muidu kust keegi oma ATF+4 võtab? AB? Top Parts? Silber? Või siis mitte-Mopari versioone kuskilt autopoest?


Kui ühel heal päeval enam vesi ei jäätu õues, siis pesen auto korralikult puhtaks ja äkki saab siis mõne pildi ka siia panna. Praegu seis juba masendav, kuna vahepeal pritsivad igasugused vastu tulevad rekkad korralikult terve auto üle - mitte just kõige puhtama veega. Sellises seisus pole auto välimus just kiiduväärt Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 17:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vahet pole mis tootja ATF+4 sa sinna paned, peaadi et poleks mingi muu.

Ise olen viimasel ajal Määrdekeskusest kohapealt ostnud.: onu on kassa taga teinud mulle 10 euri/liiter hinda Pennzoil tootjale.
Kunagi sain ka US Partsust hea hinnaga kui kõik võimalikud vedelikud korraga ostsin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Reede 18 Mär, 2016 17:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Loodetavasti kastõli taset kontrollisid töötava mootoriga?

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia