annan ühe kirjutise lingi, peaks aitama kui inlise keelt oskad/te
http://www.chryslerclub.ee/klubidoc/man ... gs_24a.pdf
viga on selles, et kalibreerimist ei ole toimunud või eelmine kalibreerimine annab veateateid.
Väike veatabel arusaamaks mida vaja teha:
ükski tuli ei vilgu - kõik OK
Tagakojamees pidev ja tagakojamehe peioodilinse töö lüliti tuled vilguvad üheaegselt - ebaõnnestunud kalibreerimine - teha kalibreerimise test
A/C ja siseringluse tuled vilguvad üheaegselt - ebaõnnestunud kondi test - teaha sama test
kõik eelnimetatud tuled vilguvad siis järelikult kõik antud testid vaja teha.
Ise pole kunagi seda teinud ning üks väljend jääb kahjuks arusaamatuks
aga annan parima:
kalibreerimine:
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel - see koht ongi see tiba segane kas just seda mõeldi, võidakse ka mõelda ette ja jalgadele asend
![:think:](./images/smilies/chr_think.gif)
)
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja tagaklaasikojamees alla 5 sekundiks
tulemus:
Kõik tuled põlevad 5 sek
Test on töös kui tagakojamees ja siseringlus kordamööda vilguvad
Kui saavutatakse rahuldav tulemus siis AINUKE TULI MIS VILKUMA JÄÄB ON TAGAKOJAMEHE TULI väljumaks testist tuleb vajutada TAGAKOJAMEHE lülitit.
Cooldown test (ehk kondi test
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel vt ülevalt..
![:think:](./images/smilies/chr_think.gif)
)
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja A/C nupud alla 5 sekundiks
Loodan, et oli abi eelnevast jutust, kui ei siis lingilt leiad täpsemad juhised
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma
![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)