Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2024 16:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Jaan, 2024 16:03
Postitusi: 5
Tervist. Foorum tundub küllaltki surnud, aga proovin siiski õnne, äkki mõni aktiivne kasutaja veel on.


Autoks 2008a Grand Voyager 2.8 diisel 120kw. Läbisõit 276k. Probleem järgmine - auto läheb käima siis kui ise arvab, et on õige aeg. Pakuks, et ca 10-20 korda peab võtit keerama iga 1 käivituse kohta. Ketrab starterit ilusti nii nagu peab, aga lihtsalt ei käivitu ega ei luba ka. Mingit loogikat ma ei suuda tuvastada, et mis puhul ta lõpuks käima otsustab minna. Ei olene välis- ega mootoritemperatuurist, gaasipedaali vajutamisest, süüde sees ootamisajast jne. Tundub mingi elektrooniline viga. Vahest läheb mitu korda järjest, ja teinekord jälle mitte.

Auto just paar päeva tagasi ostetud. Ostes arvasin, et viga ebasobivas akus (peal oli mingi 74Ah märgaku). Müüja rääkis, et antud mudel nõuab AGM akut. Sai ostetud 95Ah 850A kasutatud AGM aku. Laadisin toas täis (13.35V hoidis sees), aga ei mingit muutust. Kui käima läheb, siis käib ja sõidab ilusti. Laadimine ca 14.2V. Muid märgutulesid pole, aga täna/eile on armatuuris hakanud vilkuma ETC tuli (punane välgumärk sulgude vahel). Iga kord seda tuld pole, aga enamused korrad siiski on peale süüte keeramist. Googeldades leidsin, et võib olla seotud käivitusprobleemiga, aga võib ka mitte. (Swirl/segusiiber/gaasipedaal). Segusiibri juba võtsin küljest, puhastasin ära, ei tundu olevat probleemi allikas. Veakoodidest andis vahel kütuse/vee anduri viga (P2266), aga mitte alati. Varem olid ka mingid MAF sensori koodid (P0101 P0102), aga neid ei tundu enam olevat. Scannin suvalise OBDII bluetooth jublakaga, seega võib olla kõiki koode ei näe ka. Andsin ka teise auto pealt krokodille - ei miskit. Järeldan, et akus kindlasti viga pole.

On kellelgi ideid mida veel proovida või milles viga võib olla? Kui ei, siis äkki oskate Tallinnas head kohta soovitada kuhu diagnosti viia?


Tänud ette.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2024 18:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Jaan, 2024 16:03
Postitusi: 5
Jutu jätkuks - leidsin googeldades, et kütusepumba relee viga on päris sage probleem sellel mudelil. Relee ise kuskil kaitsmekarbi all peidus ja selleni jõudmine vist suurem töö (teab keegi, kus täpsemalt asub?), aga pakutakse kiiremaid lahendusi:
https://www.chryslerminivan.net/threads ... es.178588/

Homme mõõdan testriga kütusepumba pinget. Tellisin juba 2 kaitsmejagajat ka ära, saab proovida seda M7 (sigaretisüütaja) kaitsmest toite võtmist kütusepumbale. Sümptomid on küll sellised, et äkki tõesti sama probleem.


E:
Kütusepumbarelee on vist sellel mudelil TIPM kaitsmekarpi sisse joodetud ja seda eraldi vahetada ei saa. Jäävadki üle ainult üleval postitatud lingis sisalduvad lahendused.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2024 20:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
mul oli skodal sama probleem põhimõtteliselt
ainult selle erinevusega et mul ei käivitunud soojalt

siis sain nii käima et gaas põhjas ja lasin starterit pikemalt siis vedis käima
õiget põhjust ei leidnudki
sisselaskest sai lisa õhku peale kuna
sisselase pragune oli vist
kuid nüüd lõpuks läheb mootor maha ja arvata on et mootor lihtsalt juba hõre (läbisõit ka üle 300 kaugelt)

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2024 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 12 Nov, 2019 19:45
Postitusi: 6
Kui diislil kütusepumba relee asi võimalik nagu ka bensukal, siis omast kogemusest 100% just selles asi ongi. Minul jäi auto poe ette kuni puksiir remonti viis. Selle veaga kaugele sõita ei julgeks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2024 23:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Jaan, 2024 16:03
Postitusi: 5
Hommikul selgub kui Automaailmast kaitsme splitterid toon, aga kaitsmekarbis on kütusepumba relee kaitse täpselt samas kohas kus kõigil videotel mis sellest veast tehtud on. St tundub, et diisli ja bensuka kaitsmekarp on selles osas sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Jaan, 2024 14:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Jaan, 2024 16:03
Postitusi: 5
Ei olnudki pumba relees asi, vähemalt see videotest nähtud fix ei muutnud midagi. Pump lööb järgi nii sellega kui tavalise kaitsmega. Kas võib olla, et pump on lihtsalt nõrgaks jäänud ja ei suuda piisavalt rõhku sisse pumbata? Täna igatahes läks mingi suvaline hetk jälle käima, lasin 45min kohapeal käia ja sõitsin soojaks, laadis aku korralikult täis, ja peale seda läks 6 korda järjest käima, rohkem ei proovinud. Müstika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2024 23:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Jaan, 2024 16:03
Postitusi: 5
Probleem lahendatud. Selgus, et viga oli pihustites. Ei osanud esialgu üldse pihusteid kahtlustada, sest mootor käis ja auto sõitis täiesti normaalselt ega tossanud. Viisin Karla Autosse diagnoosimisele ja pihustitendis selgus, et kolmel pihustil tagasivool väga suur. Sai 3 kasutatud pihustit ostetud ja nüüd käivitub ilusti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia