Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Sept, 2021 19:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 21:55
Postitusi: 31
P2453 veakood ,et se eemaldada millest peaks alustama,on kellegil olnud sama viga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Sept, 2021 7:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
P2453, jõuülekande juhtimismoodul (PCM) on tuvastanud tõrke diiselmootorite tahkete osakeste filtri (DPF) rõhuanduri elektriahelas, millele on antud tähis A.

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Sept, 2021 8:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 21:55
Postitusi: 31
Jah,seda lugesin isegi, inglis keelega suht ok kas keegi maadelnud sama murega ,see küsimus!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Sept, 2021 9:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 37
Mul proual palju lühikesi otsi. Juhtub sama kord aastas ikka.
Tavaliselt piisab, kui viia töökotta, kus saab teha arvutiga sunnitud DPG põletust.
Pole ise veel tarkvara leidnud, et kodus teha - olemas AlfaOBD, TorqPRO jne.

Aga olen vahetanud ka andureid. Palu üle vaadata ka see kummivoolik andurini ja see ära vahetada.

E: vt ka https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/ ... 1-9999.pdf


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Sept, 2021 22:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
lihtsalt mainin, et see 130kW ei tohi üldse kuuma saada, ehk siis igasugused sundpõletused ära keelata, see on viimane abinõu ja peale igat põletust tuleb tingimata õli vahetada. aitab nendest laipadest juba, mida kokku tassitakse, sest sundpõletustega on plokikaaned tuksi pandud. Õigemini on see vahvlist juba 120kW aga neid plokikaasi lihtsalt pole saada. Uusi ei toodeta. 3 autot ootavad juba aasta otsa uut kaant. Mootorit tervikuna ei ole klient nõus ostma ning kaane maha keeramisel see kõverdub. Sama häda on Volvo D5 kahe turboga diislitel ja uutel R4 diislitel. Ning ei ole puutumata ka 3.0 V6 diisel, mida uuemate Cherode ja Ramide kapoti alt leiab. Sama häda ning V6 kaaned on veel hullem (rõve tõlkimatu sõim).
Alguse saab probleem sellest, et sõidetakse lühikesi otsi. Palun ostke bensuauto selleks. Diiselauto ei sobi linnaautoks, veel vähem lühikesi otsi sõita. Voya pihustid on õrnakesed ja 2 ja 3 silindri kolvid saavad esimene õhutusavad keskele, kui asi hapuks läheb.
Teine häda on see, et õli omadused muutuvad ning soovitan välpa hoida 10 000, kui ei raatsi kilomeetreid koguda ja mootorit soojaks sõita. Õli muutub ning hakkab põlema. See omakorda ummistab esimesena ära esimese kummivooliku, mis DPF andurisse läheb. Neid on 2. Teine voolik on peale pauna. Andur mõõdab kahe vooliku omavahelist rõhuerinevust. Kui esimene mattub kinni, hakkab põletus agressiivsemalt pihta. Kohati lausa kliendi sõnul iga 8 kilomeetri tagant!
Kui voolik puruneb, on rõhu erinevus käes ja hakkab põletus, sest andur näeb, et esimesest voolikust ei tule rõhku, ju siis on umbes... Ja nii see pealtnäha veel korras DPF ära tapetakse. Tõsi, 160 000km juures on ettenähtud selle vahetus ja B grupi omi ei soovita. Auto ei võta omaks.
Hoidsin mokka seni kinni, kuid see sundpõletuste tegemine on auto kiirtapp. Võib nüüd lugeda auto eluea 4 korda lühemaks. Või tahab keegi 4000 euri eest lammutuse mootorit osta teadmata seisukorras? :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Sept, 2021 9:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 37
Hmm, ma olen üritanud just enne põletust õli vahetada. Kumb õigem?
Välpa hoian nii.

Aga kui sul on diisel, ja DPF viga üleval, siis kuidas ilma põletuseta lahti saada? Esimese asjana siis voolikuid vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Sept, 2021 11:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 21:55
Postitusi: 31
Aga kui lasta välja progeda ja eemaldada tahmafilter ega see a osa ka kindlasti hea hinnaga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Sept, 2021 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 37
Ostke normaalne auto, see diisliga jukerdamine ei ole normaalne. Mul 3,6 vvl võtab maanteel 7, linnas 12. Talvel on soe 10 minutiga, mootor ketiga jne. Auto ja mootor võiks ikka ühest tehasest tulla.

_________________
Mopar user since 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia