Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Apr, 2020 21:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 13 Apr, 2020 20:50
Postitusi: 4
Tere.Mure siis selline,et bensukorgi tuli süttib ja kustub vahelduva eduga iseenesest.Hetkel põlenud viimane poolteist kuud jutti.Isendil peal ka gaasiseade.Üks teadja rääkis ,kel sama mudel.et ta vahetanud uue bensukorgi,aga ikka pidi tule põlema lööma.Gaasiseadme paigaldaja väitis hoopis ,et kütuse rõhku näitab 34 asemel 40 (mingit ühikut).Kollektoris vahetatud nii sisse -, kui ka väljalaske tihendid,aga kui mootorit kuulata ,siis kostuks just kui sisiseks vaikselt kuskilt,aga päris kindlalt ei saa aru.Olen neid voolikuid seal näppinud ja liigutanud ,aga ei ole ise mingit leket tuvastanud.Kas kütuserõhu regulaatori klappi vahetus lahendaks probleemi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Apr, 2020 20:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Enda oma on ka aastas paar korda seda nalja teinud. 10 neks minutiks akuklemm maha ja järgmised 6 kuud mureta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Apr, 2020 21:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Need mootorid ei armasta gaasiseadet. Sedasi elektroonika ainult tuksi lähebki.
Korgituli süttib sellepärast, et kuigi gaasi pealt sõidab, siis seisev bensiin paagis paisub ikka ja kuna elektroonika ei majanda kuid rõhuandurid on peal, arvab auto, et tuulutus ei toimi enam. Tänu karmidele California heitgaasi normidele (karmimad kui Euronõue), on iga pisemgi asi anduriga kontrollitud. Kasutaks sa bensiini, poleks ühtegi muret.
Klemmi mahavõtmine nullib vaid hetkeks veakoodi ja peagi loetakse sõidutsükli alusel uuesti viga sisse.
Pikemas perspektiivis juhtub see, et rikud ära paagituulutuse, söekanistri ja järgmine, kes selle auto ostma peaks kunagi, saab hakata kalleid remonte tegema, kaasa arvatud keti vahetus, sest gaas ei määri ja hõõrdumise teke silindris suurendab vastupanu kettajamile. Kokkuvõttes, tapad oma auto mootori 5x kiiremini. Aga pange aga neid gaasiseadmeid edasi, nii öko on ju. :D
Ära unusta küünlaid vahetada LPG küünalde vastu, tavaküünlad ei kannata seda lahjat segu eriti kaua. Peagi on sul see paagikork kõige väiksem mure.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Apr, 2020 23:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Enda omal pole gaasiseadet peal ja seda ei ole ka kunagi olnud ega pole plaanis ka panna. Veakoodiks näitab paagikorki kuid selle vahetamine ei aidanud ning põleva paagi korgiga võid sõita kasvõi kolm kuud jutti ja ära ei kustu. Aastas korra kaks klemmi maha võtmine mull tükki küljest ära ei võta.

Mõttetu kiun selle gaasiseadme koha pealt. Poolas on see 3.6 kõvasti levinum kui meil ja kütetakse seal LPG gaasiga ainult hagu alla ja häda ei midagi. Poolas on raske leida bensukat millel poleks gaasiseadet peal :hi: Samuti käib siin kiun selle mootoriga 95 bensu kasutamise kohta. Sõidab see mootor 10% etanooliga väga hästi. Pole mina täheldanud mingitki vahet nii kütusekulus kui mootri töös 95 vs 98 Flexifuel on puhul on lubatud 85% etanooli kütuses ja USAs lasevadki sellise kütusega ringi. :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia