Need mootorid ei armasta gaasiseadet. Sedasi elektroonika ainult tuksi lähebki.
Korgituli süttib sellepärast, et kuigi gaasi pealt sõidab, siis seisev bensiin paagis paisub ikka ja kuna elektroonika ei majanda kuid rõhuandurid on peal, arvab auto, et tuulutus ei toimi enam. Tänu karmidele California heitgaasi normidele (karmimad kui Euronõue), on iga pisemgi asi anduriga kontrollitud. Kasutaks sa bensiini, poleks ühtegi muret.
Klemmi mahavõtmine nullib vaid hetkeks veakoodi ja peagi loetakse sõidutsükli alusel uuesti viga sisse.
Pikemas perspektiivis juhtub see, et rikud ära paagituulutuse, söekanistri ja järgmine, kes selle auto ostma peaks kunagi, saab hakata kalleid remonte tegema, kaasa arvatud keti vahetus, sest gaas ei määri ja hõõrdumise teke silindris suurendab vastupanu kettajamile. Kokkuvõttes, tapad oma auto mootori 5x kiiremini. Aga pange aga neid gaasiseadmeid edasi, nii öko on ju.
Ära unusta küünlaid vahetada LPG küünalde vastu, tavaküünlad ei kannata seda lahjat segu eriti kaua. Peagi on sul see paagikork kõige väiksem mure.