Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=89&t=17244
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Pulku [ Teisipäev 01 Jaan, 2019 17:05 ]
Teema pealkiri:  2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

Saaga antud isendiga kulgeb vaikselt omasoodu. Aastavahetusel ringi sõites viskas ükshetk "check engine" lambi põlema armatuuris ning kasti avarii reziimi. Peatus tee ääres, taaskäivitus ning kast jälle normaal töös ( kui seda nii saab nimetada. Võrreldes A/T jaapanlasega Chrysleri kast just sujuvalt ei toimeta ). Paraku taaskäivitus "check engine" armatuurist ei kustutanud. Täna tegin omade vahenditega diagnostika ning ilmsiks tuli:

Pilt

Nagu kirjas on, viitab sensorile ning sellega seotud ühendustele. Samas google ei välista ka mehhaanilist riket kastis. Kui aga akuklemm maha käis, kadus ka "check engine" armatuurist ning kordus diagnostika rohkem vigu ei leidnud.

On kellegil olnud kokkupuudet sama veakoodiga või muid mõtteid

Parimat soovides

Autor:  Pulku [ Neljapäev 03 Jaan, 2019 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

Chrysleri Eesti grupist FB's õnnestus saada ka vihje kontrollida käimari õlitaset, millele viitasid ka mõningad teised saidid leituna läbi google'i. Kõik on muidugi äärmiselt tore kui fikseerid korgi, millele on kirjutatud " Dealer use only". Ehk siis puudub vajaminev mõõtevarras. Siit foorumist leidsin vastava lingi tellimaks mõõtevarras Aliexpressist paari eur'i eest ( tänud isikule, kes seda siin jaganud oli! (Y) ). Paraku ei olnud aega ega kannatust seda max 2 kuud oodata, vaja oli kohe. Seega sai siin natuke otsitud, kohti ei nimeta aga enamustes kohtades vastati: "Ei ole ja ei tea millal tuleb, kui üldse". Eriti kummaline kokkupuude selles osas oli Silberautoga. Sõidsin tööasjus ringi kui jäi mainitud asutus ette ning otsustasin läbi põigata ja uurida, kas müüvad äkki mulle vajamineva mõõteriista!?. Sain hoopis suht ebaviisaka klienditeeninduse osaliseks. Minu käest küsiti: "Kas te korgi pealt kirja ei mõistnud lugeda Dealers use only?" Ehk siis tavakasutajale pole ettenähtud selle vardaga midagi mõõta. Meil on see varras olemas aga meie seda Teile ei laena ega rendi ning otseloomulikult me seda ei müü! WTF???? :shock: ei oska nagu rohkem miskit kommenteerida. Viimase variandina otsustasin veel küsida Top Partsist ning voilaaa, teenindus kiire ja korralik. Kohapeal olemas ning hind 28EUR ( hind muidugi aliexpressiga võrreldes krõbe aga mis teha, kui vaja siis vaja ning olemas ta ongi).

Tänu vardale õnnestus fikseerida asjaolu, et mõõte tulemusena sai õliseks õrnalt varda ots ainult, mille tulemusena sai lisatud mitmed liitrid käimari õli. Kummaline on aga see, et autol on kasti õli ja filter mõni kuu tagasi vahetatud. Ehk siis õli on lisatud normidele mitte vastavalt.

Pärast õli juurde lisamist toimetab kast soliidselt. Avarii reziimi ei ole hetkel visanud, käiguvahetus on sujuvam jne. Ühesõnaga liigun nüüd mõne aja ning jälgin, äkki andurit ennast vahetama ei peagi hakkama.

PS! Tuli hoopis välja, et vahetama peab termostaadi aga see teine teema Mr Green

Parimat

Autor:  neon [ Reede 04 Jaan, 2019 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

Kui termostaadi ära vahetad siis anna teada kas mootor saavutab 90c
Mulle väideti et need mootorid ei lähegi soojaks.
mul tõuseb temp maksimaalselt esimese kriipsuni

Autor:  Pulku [ Pühapäev 06 Jaan, 2019 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

neon kirjutas:
Kui termostaadi ära vahetad siis anna teada kas mootor saavutab 90c
Mulle väideti et need mootorid ei lähegi soojaks.
mul tõuseb temp maksimaalselt esimese kriipsuni


Kindlasti annan teada, hetkel ootan hinnapakkumisi!
Ei tõuse mul ka esimesest kriipsust kõrgemale. OBD'ga monitoorisin temp. ja väga kõrgemale 70 kraadist ei tõuse. Ilma autot nägemata pakkus Top Parts, et kindlasti on termostaat läbi ning temp. peaks siiski toimivana 90 kraadi saavutama. Targemad näppisid ka lõdvikuid. Alumine külm, ülemine peaks soe kui mitte kuum olema aga on ka külm. Ehk siis järeldati taaskord, et termostaat on pekkis.

Saab ära vahetatud siis selgub tõde!

Autor:  islander [ Esmaspäev 07 Jaan, 2019 11:25 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

90 kraadi pole talvel enda omal kunagi näinud. Nädalavahetusel oli pika sõidu suurim näitaja 83 kraadi. EVIC näit.
PM võiks proovida ka tuulesuunajat, kas keegi on müügil näinud?

Lisaks - kas keegi kasutab 230V DEFA-t? Töötab? 3-4 h kütmisega ei näe ise kunagi otsest kasu, lõdvik on vaid kütteelemendi juures leige.

Autor:  Pulku [ Reede 11 Jaan, 2019 9:12 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

islander kirjutas:
90 kraadi pole talvel enda omal kunagi näinud. Nädalavahetusel oli pika sõidu suurim näitaja 83 kraadi. EVIC näit.
PM võiks proovida ka tuulesuunajat, kas keegi on müügil näinud?

Lisaks - kas keegi kasutab 230V DEFA-t? Töötab? 3-4 h kütmisega ei näe ise kunagi otsest kasu, lõdvik on vaid kütteelemendi juures leige.


Ilmselt jah, see 90 kraadi ilma lisasoojendita talvel on märg unenägu. Samas 70 kraadi on vähe. Ehk võiks ka 83 kraadi olla saavutatav.
Ma ei ole kindel, et tuulesuunaja kapotil temp. kohapealt kuidagi kaasa aitab :think:

Autor:  islander [ Reede 11 Jaan, 2019 10:51 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

Nimetame seda siis iluvõre katteks.

nt eelmisele põlvkonnale https://www.motonet.ee/et/toode/401488/ ... r-GVoyager

Autor:  Pulku [ Reede 11 Jaan, 2019 13:54 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

islander kirjutas:
Nimetame seda siis iluvõre katteks.

nt eelmisele põlvkonnale https://www.motonet.ee/et/toode/401488/ ... r-GVoyager


Õukey, tuulekaitsest ilmselt oleks kasu. Kui keegi leiab sobiva produkti V põlvkonnale siis võib siia viite/lingi panna :)

Autor:  Pulku [ Reede 11 Jaan, 2019 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: 2,8 RT 2009 Grand Voyager check engine fault

Peale töölt koju jõudmist prof. mõttes otsustasin kontrollida käimari õlitaset. Sellega kõik OK! Aga kontrollimise käigus avastasin, et radikast tulev ülemine lõdvik soliidselt soe. Varasemalt ka peale pikemaid otsi pole see kontrollides isegi mitte leige olnud, mis samuti andis põhjust kahtlustada, et termostaat läbi. Nüüd nagu ei teagi, mida mõelda :think: Kas on üldse võimalik, et kord toimib ja kord jälle mitte? Samas temp. näidik üle veerandi ikka ei tõuse ning OBD näitab töösooja mootori temp. 72 kraadi. Ex teisipäeval saab selgust.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/