Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 17:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2017 12:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 24 Juul, 2013 13:11
Postitusi: 4
Mootori õli varras näitab üle normi ja armatuuris tuleb kiri kontrolli õli taset.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2017 7:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Järelikult tuleb kuskilt mingit muud vedelikku juurde. Öli normallne, ei vahuta ega ole ebaloomulikku värvi?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2017 9:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Nuusuta õli, kas diisli lõhna on tunda. Seal väga palju võimalusi pole, et lisavedelikke mootoriõlisse saada. Peamiseks põhjuseks on mõne pihusti kehv olukord või ka MAF anduri kala.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mai, 2021 21:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 25 Aug, 2017 21:55
Postitusi: 9
Kas teema algataja sai jaole milles probleem?
Mul sama mure. Tosool ei kao aga 5000km ja jälle õli üle normi.
Saab keegi seletada kuidas pihusti seda tekitada saab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Mai, 2021 18:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Kui pihusti ei sulgu enam, jääb tilkuma ja lõpuks hakkab kolvist mööda libisema.
Teine võimalus on, et kuna 2008 mudel juba, siis peaks ka DPF küljes olema ja kui sellele tehakse juba liiga palju põletustsükleid, siis samuti õlitase tõuseb, sest pihustuskogus kasvab ja temperatuur on 700 kraadi. Üldjuhul tuleks juba siin tegeleda selle murega. Pihusti kulumine on siis juba tulemus, mitte põhjus.
Samuti juhtub nii, kui on oskamatult ajus surgitud.
Õlivarda pealt näppude vahele ja kui ikka enam sõrmed ei libise, on seal rohkem diislit, kui õli ja see ei mõju mootorile ka enam hästi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia