Tänane kuupäev Neljapäev 20 Juun, 2019 5:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Jaan, 2018 20:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 23:14
Postitusi: 20
üks asi on veel, et kui pidurdad siis tunned kuidas seisma jäämisel käigu välja võtab, aga seda mitte koguaeg.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Jaan, 2018 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 39
Meheraasuke kirjutas:
nii katsusin oma torud üle lõpuks ja ülemine toru oli soe alumine külm... rohkem ei oska midagi selle kohta õelda. Käigukast jõksutab mul ka enamasti 2 ja 3 vahel teeb suurema jõnksu ja oleneb pööretest nii et tundub, et see vist kõigil nii? Aga kus te oma autot hooldate oleks vaja ka sellist pädevat mehaanikut kes asja jagaks?

Premium Perfomance Tartus. Siiani olen rahul olnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Mai, 2019 15:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Mai, 2019 14:50
Postitusi: 4
2010 aasta Grand Voyager 2.8. Käigukast külmalt vahetab täitsa normaalselt käike aga kui soojemaks läheb, siis mõnikord vahetab käiku jõnksutades ja nagu üritaks mitu korda käiku sisse panna enne kui ära vahetab. Mõnikord teeb seda 2-3-4 käik ja 5-6 ei tee, teinekord teeb 5-6 käik ja enne seda ei tee. Mõnikord ei tee üldse midagi. Jõnksud on ka vahest tugevamad, vahest nõrgemad. Diagnostikas vigu polnud, adaptsioonide nullimine ei andnud mingit tulemust. Eelmine omanik on mingite probleemide pärast seda kasti kaks korda juba remontinud. Äkki peabki selline olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Mai, 2019 23:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 39
Mul teeb ka sedasi, targemad mehed on väitnud , et mootori ja küigukasti koostöö ei ole hea sellel isendil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Mai, 2019 9:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Mai, 2019 14:50
Postitusi: 4
Olen ka seda mõelnud sest ma tean, et kasti diagnoosimise esimene tingimus on, et mootor peab vigadest puhas olema. Ma sain just eile omal mootoritule ka põlema, ehk hargneb sealt midagi välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia